Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ns hyvät tyypit voivat olla vapaina?

Vierailija
30.05.2020 |

Miksi ns kunnon ihmiset (en puhu siis narsisteista, loisista, onnenonkijoista tai muista parisuhdekyvyttömistä ihmisistä) eroavat? Miksi kunnolliset, rehelliset ja mieleltään vakaat ihmiset ovat yksin? Eiväthän kaikki edes halua parisuhteeseen.
Miksi parisuhteesta on tullut monelle nykyään niin vaikeaa?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tyypit viihtyvät itsensä seurassa. Ei ole mitään tarvetta leikkiä kotia.

Vierailija
22/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivia kumppaneita pitkään parisuhteeseen ei ole kauheasti tarjolla. Olen vapaaehtoisesti lapseton, ja todella moni ikähaarukkani naisista on etsimässä tulevalle lapselleen isää. Lisäksi naisen pitäisi ymmärtää taiteen päälle, olla hauskaa seuraa, nauttia alistumisesta seksissä ja olla laiha.

Ja jos joku ihmettelee, miksi pitää olla laiha, niin olen kyllä käynyt treffeillä kaiken muotoisten naisten kanssa, mutta mikään ei sytytä samalla lailla kuin tikkumaisen laiha, pienirintainen nainen. Olen päätynyt siihen ajatukseen, että olisi epäreilua naista kohtaan olla suhteessa, jossa hänen vartalotyyppinsä ei ole ihanteeni.

Kyllä mieltymyksiä saa olla, ja todella hyvä että tiedostat omasi. Itsekin olen hulluna nallekarhumaisiin miehiin. Sliipattu ja karvaton uimarityyppi voi olla vaikka kuinka komea ja mukava, mutta jos ei sytytä, ei sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kunnon tyyppinä erosin toisesta kunnon tyypistä, koska lapsihaaveet eivät kohdanneet. Ei kunnontyyppiys auta, jos ei olla yhteensopivia.

Vierailija
24/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Kukaan ei vaan tykkää minusta. En jaksa enää deittailla, niin olen sitten yksin.

Sulla on selvä kielteinen ydinuskomus jos ajattelet suoriltaan että olet ei-tykättävä.

Ei silti, etteikö aidosti itsessään viihtyvät ja terveesti itdestään tykkäävät voisi haluta olla ja pysyä sinkkuina. Luulen vaan, että deittailu voi pahimmillaan muokata käsitystä itsestä turhan kielteisesti. Itse kammoan ajatusta deittailusta kun en ole helposti lokeroitava tapaus. Näen sen deittiskenen ongelmana. Omat vaikeat menneet suhteeni vaikuttavat myös yksinolohaluihini. Voin niin hyvin itsekseni vrt epäterve suhde. En silti ole täysin luopunut ajatuksesta luoda vielä hyvä parisuhde jonkun kanssa.

Eri, mutta voihan tuo olla ihan fakta. Itse myös olen ihastunut useita kertoja, mutta miehet eivät ole tykänneet. Seksi on kelvannut, on sanottu kauniiksi, mutta se ihastumisen aiheuttava tekijä puuttuu, ts. en ole tykättävä.

Vierailija
25/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mielestäni oikein hyvä tyyppi. Sinnittelin parisuhteessa raivohullun, alistavan, pettävän kyykyttäjän kanssa lähes 20 vuotta. Luulin naivina, että minä pystyn hänet parantamaan, ja hänen edellisissä kumppaneissa oli vain vikaa. Lopulta meni miltei henki ja lihoinkin 20 kiloa, kun minun nöyryyttämiseni meni niin raaaksi, sekä fyysisesti, että henkisesti. Näen painajaisia vanhasta sekä mahdollisesta uudesta suhteesta. En vaan pysty varmaan ikinä luottamaan enää kehenkään.

Vierailija
26/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarttis hyvä nainen tulla vastaan, että nykyisen elämäntilanteeni parisuhteeseen vaihtaisin.

Vierailija
27/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivia kumppaneita pitkään parisuhteeseen ei ole kauheasti tarjolla. Olen vapaaehtoisesti lapseton, ja todella moni ikähaarukkani naisista on etsimässä tulevalle lapselleen isää. Lisäksi naisen pitäisi ymmärtää taiteen päälle, olla hauskaa seuraa, nauttia alistumisesta seksissä ja olla laiha.

Ja jos joku ihmettelee, miksi pitää olla laiha, niin olen kyllä käynyt treffeillä kaiken muotoisten naisten kanssa, mutta mikään ei sytytä samalla lailla kuin tikkumaisen laiha, pienirintainen nainen. Olen päätynyt siihen ajatukseen, että olisi epäreilua naista kohtaan olla suhteessa, jossa hänen vartalotyyppinsä ei ole ihanteeni.

Tikkumaisen laihoilla pienillä miehillä tuo ihanne lienee aika yleinen.

Vierailija
28/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule kotoa hakemaan. Toisaalta en liiku missään eivätkä naiset tee aloitteita. Ns. hyvä tyyppi ei kuitenkaan välttämättä tarkoita samaa, kuin hyvä parisuhdeaines. Tämän myönnän.

Vierailija
29/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vaadi muuta kuin sen että on tullut petetyksi/jätetyksi eikä ole ollut ketään varalle katsottuna.

Vierailija
30/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna naiset eivät etsi pääasiassa hyviä tyyppejä vaan naiset etsii kipinöitä ja kemiaa ja ovat valmiita joustamaan siitä että onko toinen hyvä tyyppi vai ei.

Hyville tyypeille annetaan pakit sanoilla "vaikutat mukavalta mutta.." ja naiset roikkuvat panomiehissä koska "minkäs sitä tunteilleen voi".

Jos et miehenä herätä "tunteita" niin et ole mitään naisen silmissä.

Vierailija
31/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyppi saa kaiken sen tarvitsemansa myös vapaana. Miksi siis ripustautua yhteen ihmiseen?

Vierailija
32/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikkumaisen laihoilla pienillä miehillä tuo ihanne lienee aika yleinen.

Heh, voi olla. En kyllä itse ole laiha.

Vierailija
33/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna naiset eivät etsi pääasiassa hyviä tyyppejä vaan naiset etsii kipinöitä ja kemiaa ja ovat valmiita joustamaan siitä että onko toinen hyvä tyyppi vai ei.

Hyville tyypeille annetaan pakit sanoilla "vaikutat mukavalta mutta.." ja naiset roikkuvat panomiehissä koska "minkäs sitä tunteilleen voi".

Jos et miehenä herätä "tunteita" niin et ole mitään naisen silmissä.

Totta kai miehen täytyy herättää tunteita ja himoa joka tapauksessa. Ei kukaan halua kunnollista vässykkää. On ihan mahdollista olla tulinen rakastaja ja hyvä tyyppi. Sellaiset paitsi saavat naisen myös pitävät naisen.

Vierailija
34/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se toinen osapuoli on narsisti, loinen tai parisuhdekyvytön. Ei siinä pysty ylläpitämään hyvää parisuhdetta, oli sitten kuinka hyvä tyyppi.

Komppaus tähän. Yksin voi venyä, alistua ja revetä, mutta se vain pitkittää kärsimystä ja voi rikkoa hyvänkin tyypin pahoin. Fiksu eroaa ennen särkymistä, jääräpäinen sen jälkeen.

Vierailija
35/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vapaa maailma

Vierailija
36/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttia alistumisesta seksissä??

Alistujat on aina jotenkin jo valmiiksi haavoilla, joku voi luulla että uudelleen alistuminen jotenkin korjaisi aiemmat huonot kokemukset, mutta niin ei tietenkään tapahdu.

Et oikeasti ole ansainnut kenenkään ystävyyttä.

Vierailija
37/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yleistä on, että se hyvä tyyppi on kiinnostunut jostain toisesta hyvästä tyypistä, joka puolestaan on kiinnostunut jostain kolmannesta hyvästä tyypistä, jota ei kiinnosta kukaan muu kuin joku neljäs hyvä tyyppi.

Vierailija
38/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tule kotoa hakemaan.

Tuleepa. Minun nykyinen mieheni tuli kotiini työkeikalle. Nykyään naimisissa.

Vierailija
39/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttia alistumisesta seksissä??

Alistujat on aina jotenkin jo valmiiksi haavoilla, joku voi luulla että uudelleen alistuminen jotenkin korjaisi aiemmat huonot kokemukset, mutta niin ei tietenkään tapahdu.

Et oikeasti ole ansainnut kenenkään ystävyyttä.

Sinulle ei ilmeisesti ole seksuaalisesti alistuminen ilmiönä tuttu, jos luulet sen liittyvän "huonoihin kokemuksiin".

Vierailija
40/105 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se toinen osapuoli on narsisti, loinen tai parisuhdekyvytön. Ei siinä pysty ylläpitämään hyvää parisuhdetta, oli sitten kuinka hyvä tyyppi.

Komppaus tähän. Yksin voi venyä, alistua ja revetä, mutta se vain pitkittää kärsimystä ja voi rikkoa hyvänkin tyypin pahoin. Fiksu eroaa ennen särkymistä, jääräpäinen sen jälkeen.

Voi myös olla niin jo huonoon kuntoon ajettu, ettei osaa tehdä oikein mitään. Aina ihmetellään miksi jäädään näihin suhteisiin, vaikka se on se narsisti joka ei jätä rauhaan. Narsisti on Riesa, maanvaiva. Se voi ottaa päätoimekseen kiusata, tavalla jota terve ihminen ei voi edes keksiä. Kiusattu ei siis aktiivisesti ajattele että mua saa nyt kiusata, vaan voi olla vaan niin väsynyt, ettei voi mitään kun loinen ilmestyy taas kuppaamaan.

Ehkä ei myöskään ole sattumaa, että uhriksi valikoituu sellainen jolla ei lähipiirissä ole vahvoja verkostoja tukemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi