Millainen on hyvännäköinen mies?
Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Zach Galifianakis ja Seth Rogen on miehiä mun makuun <3
Suomalaisista Stan Saanila!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.
Lyhyt, rintava ja persevä.
Jostain syystä naisilla on paljon vähemmän vaihtelua mieltymyksissään kuin miehillä.
Ja jostain syystä jotkut miehet saavat aiheesta pakkomielteen....
Itseäni ärsyttää lähinnä vain se, että naiset kivenkovaan väittävät olevansa uniikkeja lumihiutaleita miesmakunsa suhteen, vaikka valtaosassa vastauksissa toistuvat ne samat ominaisuudet.
-eri
Ristiverinen tai tumma, yli 180 muttei mikään kömpelö jätti kuin Momoa.
Tom Hardy, Jim Caviezel, Noah Mills tai Taylor Kinney 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, tää roolihahmo on ollut oikeastaan ainoa joka vie mun jalat alta. Oman mieheni lisäksi.
Ragnar on minunkin mielestäni kuuma roolihahmo.
Travis on ollut monessa leffassa ja ei hän huonolta niissä muissakaan yleensä näytä,
mutta niissä muissa ei ole kuitenkaan ollut samanlaista taikaa kuin Ragnarissa.
Lean on Petessä Travisilla on sellainen roolihahmo (alkoholisoitunut ja moniongelmainen),
että en usko, että lähtisin sen tyypin kanssa edes kahville, vaikka olisi vastaleivottua porkkanakakkua iso mehevä pala tarjolla.
Ja ihan keski-ikäinen arkinen tavispullero olen, mutta silti.
:D
Kyllä, Ragnarin taika. Travis on itsekin kertonut tän roolin olleen poikkeuksellinen. Jos puhutaan komeista miehistä niin sellainen jonka silmien takana on muutakin kuin tyhjää. Siksi Travis.
Pikkukakkonen, et taida ihan aidosti ymmärtää, miten käydään dialogia. Dialogissa ei yleistetä, ei puhuta naisista yleisesti ja miehistä yleisesti, ei esitetä väitteitä. Siinä halutaan toisten henkilökohtaisia mielipiteitä, kokemuksia ja käsityksiä, kuunnellaan (tässä: luetaan) ne ajatuksella ja otetaan ne aitoina ja tosina, vastataan niihin, viedään keskustelua eteenpäin ollen valmiina ottamaan vastaan itselle uusia ja ehkä vieraalta tuntuviakin vastauksia.
Mutta siihen et taida ihan oikeasti kyetä. Kykenet vain hokemaan muutamaa vanhaa mantraasi eri sanamuodoissa ja ne kaikki ovat yleistyksiä, joita pidät faktoina. Ei sellainen keskustelu voi koskaan edetä mihinkään suuntaan. Odotat kerta toisensa jälkeen, että ketjuun tulee joku uusi nainen, joka ei vielä tunne tyyliäsi, ja alkaa väittää sinulle vastaan. Sitten mitätöit hänen vastauksensa omilla "faktoillasi". Kerta toisensa jälkeen, kuukaudesta toiseen. Ei mitään mahdollisuutta keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.
Jostain syystä naisilla on paljon vähemmän vaihtelua mieltymyksissään kuin miehillä.
Itseäni ärsyttää lähinnä vain se, että naiset kivenkovaan väittävät olevansa uniikkeja lumihiutaleita miesmakunsa suhteen, vaikka valtaosassa vastauksissa toistuvat ne samat ominaisuudet.
-eri
En minä ole koskaan väittänyt olevani mikään uniikki lumihiutale.
Joissain asioissa olen, mutta miesten suhteen kiihotun kaikesta mikä näyttää tarpeeksi hyvältä ja se ”hyvä” on hyvin geneeristä tyyliin parikymppiset kalsarimallit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sää tykkäät karvaisista miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on hyvin erilainen miesmaku.
Nainen 1. "Tykkään pitkistä, harteikkaista ja isokätisistä miehistä, joilla on punainen paita."
Nainen 2. "Hah, minulla on ihan erilainen miesmaku. Tykkään pitkistä, harteikkaista ja isokätisistä miehistä, joilla on sininen paita."
Mihin kasvot jäi?
Minä en voisi koskeakaan mieheen, jolla on väärän mallinen nenä. Esimerkiksi.
Suurinosa muiden naisten miehistä on sellaisia, etten koskisi.
Millä sen selität?
Niin, tykkäät siis nenistä, jollainen on jollain ulkomaisella näyttelijällä muttei juuri kellään suomalaisella miehellä, ja jollaisesta nenästä tykkää 500 tuhatta suomalaista naista sinun lisäksesi. Hienoa, onpas sinulla nyt uniikki miesmaku.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sää tykkäät karvaisista miehistä!
Joo, isoista pyöreistä karvaisista miehistä <3 Ne on niiiiiin parasta!
Kiva, jos tykkäätte jasonista. Minussa samaa näköä, vaikka en nyt niin maskuliininen olekaan. Kiinnostavaa miehenä lukea, ehkä hyödyllistäkin, mistä te tytöt tykkäätte. Ihania yleensä ottaen olette minusta. Patriarkaalinen halu puolustaa, kun toiset ovat niin söpöjä. Ärsyttävää välillä jopa itsestä. Tulee vain se tunne. Sitten tekee mieli pullistella lihaksia tai teeskennellä älykästä. Välillä on ihan kusi sukassa, kun ei tiedä miten olis, toinen vain on niin hieno ja rakastettava. Sanat menee solmuun ja käyttäytyy typerästi. Ei enää hallitse itseä. Te minun jumalattaret ette varmaan tunnista tätä tunnetta tai tilannetta, mutta minä poden sitä naisten suhteen. Se on kuin allergia. Yliherkkyys söpöydelle, kauneudelle ja seksikkyydelle. Oma ihmisyys ikään kuin romahtaa.
Naiset ja tytöt on minulle hyvin rakkaita ja tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa. Siinä on kaikki.
Minkä ikäinen Jason Momoa? https://www.youtube.com/watch?v=H4tg9enFEig
Onhan tuo nuorena ollut ihan nätti (olisin samanikäisenä voinut olla lääpälläni), mutta kun alkoi karvoittua ja vankistua, muuttui tuollaiseksi rölliksi. Ei iske.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Pituusketjussa hyvänä esimerkkinä stereotyyppisestä naismausta oli söpö "taskuraketti" Hayden Panettiere, 153cm, kuvassa kaksimetrisen miehensä rinnalla (huomatkaa nöyrä ja ihaileva, ylöspäin suuntautuva katse).
https://www.maxim.com/.image/t_share/MTUzMTg1MzUxNTUxMTY1NDQ3/hayden-p…
Mutta vähintään suosittu on myös 188cm pituinen, harteikas ja lihaksikas Maria Sharapova.
https://www.suomiurheilu.com/wp-content/uploads/2017/04/getty_sharapova…
Myös Nightwish-yhtyeen laulaja Floor Jansen ymmärtääkseni miellyttää monia miehiä, vaikka hartiat ovat todella leveät, kasvot kaukana siroista, kroppa ei lähelläkään tiimalasia ja pituuttakin on miehekkäät 183cm.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4d/Floor_Jansen_-_Ilos…
Hieman omituisenakin yhdistelmänä voisi mainita Julia Vinsin, 165cm, jonka kasvot ja pituus ovat stereotyyppisen ihanteen mukaiset, mutta kroppa ei:
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/02/nintchdbpict0003005…
Listaan voisi lisätä muodissa olevat "thicc"-naiset ja superhoikat mallit, jotka ovat kropan mittasuhteiltaan valovuosien päässä toisistaan.
Ollaan hyvin kaukana naisista joiden haluama mies on se sama (pitkä, leveät hartiat, V-kroppa, isot kädet, pitkät sormet, jne) pienillä vivahteilla.
Ei liene tarpeen jatkaa, nämä esimerkit riittänevät.
Ihan perus naisen näköisiä kaikki, paitsi ton alimman haba aika manly.
Tietyt naisille ominaiset piirteet toistuivat jokaisessa kuvassa, vai oliko pituus vaan tässä nyt se juttu?Pituus ja rasvan määrä vaihtelee, mutta ihmiset on lajina aika samasta puusta veistettyjä.
Jos näin on, miksi naisille ei ole yksi ja sama onko mies 185cm vai 150cm (sama pituusero kuin kahdella postaamistani naisista), hoikka vai ramikas, leveäharteinen vai kapeaharteinen, lihaksekas vai pehmeä, jne?
No ainakin minun tietämieni naisten kumppanit ovat keskenään eri pituisia ja joillain on matalammat rasvat, joku on vähän nallukka, joku keskiverto jne.
Ei mitään super erilaisia keskenään, mutta pituus ja rasvat vaihtelee.
Mutta onhan miesten vartaloihanne hyvin yksipuolinen verrattuna naisten vartaloihanteisiin.
Miehille se yleinen ihanne on sellainen surffarikroppa, naisilla taas on vaihtelua heroin chicistä fitnekseen ja Marilyniin.
Moni ei silti mahdu mihinkään niihin monista ihanteista ja kokee kai siksi ne ahtaiksi.
Olen itse 180 cm nainen, tummahko ja komeahkolla tavalla kaunis, sanovat. Nämä ominaisuudet olen tietenkin saanut geneettisenä perintönä sukulaisiltani enkä ole ajatellut "sukulaisteni ulkonäöstä" hullaantua. Pitkä ja hoikka on jees, samoin lyhyempi ja voimakas (olematta lyhyt bodaaja). Minulle miehen ulkonäössä kuitenkin tärkeintä ovat kauniit silmät ja kaunis hymy, jotka viestivät älystä ja yhteistyökyvystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on hyvin erilainen miesmaku.
Nainen 1. "Tykkään pitkistä, harteikkaista ja isokätisistä miehistä, joilla on punainen paita."
Nainen 2. "Hah, minulla on ihan erilainen miesmaku. Tykkään pitkistä, harteikkaista ja isokätisistä miehistä, joilla on sininen paita."
Mihin kasvot jäi?
Minä en voisi koskeakaan mieheen, jolla on väärän mallinen nenä. Esimerkiksi.
Suurinosa muiden naisten miehistä on sellaisia, etten koskisi.
Millä sen selität?Niin, tykkäät siis nenistä, jollainen on jollain ulkomaisella näyttelijällä muttei juuri kellään suomalaisella miehellä, ja jollaisesta nenästä tykkää 500 tuhatta suomalaista naista sinun lisäksesi. Hienoa, onpas sinulla nyt uniikki miesmaku.
t. eri
En ole ollut kuin sellaisten miesten kanssa, joilla on hyvä nenä.
Ja jotka ovat muutenkin sellaisia mistä tykkään.
Ulkomaalaiset näyttelijät on rumia niihin miehiin verrattuna, mallityyppi iskee ei keski-ikäiset näyttelijäukot.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos tykkäätte jasonista. Minussa samaa näköä, vaikka en nyt niin maskuliininen olekaan. Kiinnostavaa miehenä lukea, ehkä hyödyllistäkin, mistä te tytöt tykkäätte. Ihania yleensä ottaen olette minusta. Patriarkaalinen halu puolustaa, kun toiset ovat niin söpöjä. Ärsyttävää välillä jopa itsestä. Tulee vain se tunne. Sitten tekee mieli pullistella lihaksia tai teeskennellä älykästä. Välillä on ihan kusi sukassa, kun ei tiedä miten olis, toinen vain on niin hieno ja rakastettava. Sanat menee solmuun ja käyttäytyy typerästi. Ei enää hallitse itseä. Te minun jumalattaret ette varmaan tunnista tätä tunnetta tai tilannetta, mutta minä poden sitä naisten suhteen. Se on kuin allergia. Yliherkkyys söpöydelle, kauneudelle ja seksikkyydelle. Oma ihmisyys ikään kuin romahtaa.
Naiset ja tytöt on minulle hyvin rakkaita ja tärkeitä.
Ja minusta olette aina olleet lempeitä ja hyviä paitsi, kun olen hölmöillyt, mutta se nyt on ymmärrettävää.
Muhun iskee Logan Lerman https://i.pinimg.com/originals/41/1a/74/411a743a5cd4399b45a2834534d6a10…
ja tunnen itseni ihan kehdonryöstäjäksi. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän alan katsella nuoria pojankloppeja.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriEn minä ole koskaan väittänyt olevani mikään uniikki lumihiutale.
Joissain asioissa olen, mutta miesten suhteen kiihotun kaikesta mikä näyttää tarpeeksi hyvältä ja se ”hyvä” on hyvin geneeristä tyyliin parikymppiset kalsarimallit.
Mä olen ainakin uniikki lumihiutale, kiihotun täysin erilaisesta naistyypistä kuin "kuuluisi". Paljon paksummasta. Naispuoliset kalsarimallit eivät sykäytä yhtään. Ei lainkaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 180 cm nainen, tummahko ja komeahkolla tavalla kaunis, sanovat. Nämä ominaisuudet olen tietenkin saanut geneettisenä perintönä sukulaisiltani enkä ole ajatellut "sukulaisteni ulkonäöstä" hullaantua. Pitkä ja hoikka on jees, samoin lyhyempi ja voimakas (olematta lyhyt bodaaja). Minulle miehen ulkonäössä kuitenkin tärkeintä ovat kauniit silmät ja kaunis hymy, jotka viestivät älystä ja yhteistyökyvystä.
Minulle kerran flirttaili sellainen noin pari senttiä pidempi nainen, jolla oli jykevämpi leuka kuin minulla ja muutenkin kun oli tummatukkainen niin oli enemmän sellaiset "tappajanpiirteet" joita naiset miehiltä haluaa. Minusta hän oli kaunis nainen. En kuitenkaan uskaltanut tehdä aloitetta, koska niin moni pitkä nainen on minua haukkunut.
t. vaalea ei-minkäännäköinen 172cm mies