Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on hyvännäköinen mies?

Vierailija
29.05.2020 |

Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?

Kommentit (406)

Vierailija
221/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen on itsensä varmuudella kantava, oli väritys mikä tahansa. Ei mikään kyttyräselkäinen heikoilla vatsalihaksilla. Isävatsa on ok, sikspäkki vaatii niin paljon duunia ettei heppua paljon livenä näkisi. Perusvartalo hyvällä kehon hallinnalla.

Olen 169 pitkä ja viehätyn noin saman pituisista eli alle 180 pitkistä koska liian pitkiin en ylety.

Mies joka tietää mitä elämältään haluaa ja tavoittelee niitä, olematta kuitenkaan ryppy otsainen suorittaja. Omaa saman kaltaisen huumorin ja näkee maailman kivana paikkana missä on kivaa selvin päin. Arvostaa ihmistä omana itsenään eikö vähättele, pilkkaa eikä juoruile.

Olen ite yli 180cm, mutta tykkään miten kuvasit ihannemiestäsi. Onnellinen, joka sinut saa. Tykkään ite pienistä naisista. He herättävät minussa erityistä hellyyttä, mutta myös seksuaalista himoa. Tekee esimerkiksi mieli tehdä ruokaa toiselle tai siivota. Ihan hullunkurista. Toisaalta nuss...ia perusteellisesti. Anteeksi!

KAIKKI näyttää pienen vierellä isommalta, siksi miehet hullaantuu pienistä naisista. If u know what I mean.

Aika usein isot miehet hullaantuvat. Se korostaa heidän positiivisena pidettyä ominaisuuttaan, eli kokoa.

Pienenä miehenä tuo ajatus ei sytytä. En ole iso, joten en todellakaan halua mitään "mutta pienen naisen rinnalla sinäkin näytät isolta"-kuviota.

Tuo on enemmänkin naisten juttu että halutaan kokea itsensä erilaiseksi kuin oikeasti ollaan. Miehenä haluan enemmänkin kokea itseni sellaiseksi kuin oikeasti olen, esimerkiksi että nainen syttyisi jostain muusta piirteestäni. Se voi olla vaikka hyväkuntoisuus, itsevarmuus mennä puhumaan itseä pidemmälle naiselle, hyvä tyyli, hauskuus tai muuta.

Vierailija
222/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkukakkonen, jälleen viestissä 224 esitit vain ja ainoastaan väitteen.

Hyvä. Sittenhän voit vastata väitteeseeni, ja meillä on haluamanne keskustelu.

Miksi minä vastaisin väitteeseesi? Voin toki tehdä sen, mutta vastaukseni tulee olemaan aina sama: "Ok."

En ymmärrä, miksi ylipäänsä haluat käydä keskustelua, kun kerran tiedät jo kaiken ja koet tehtäväksesi kertoa sen meillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen olemus ja kokonaisuus. Normaalipainoinen tai isompi, laihuus ei vedä puoleensa mutta riippuu ihmisestä. Kasvot tärkeät, erityisesti silmät ja suu. Jotain persoonallista pitää olla. Jos mies näyttää samalta kuin joka toinen jamppa niin harvemmin kiinnostaa.

Vierailija
224/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solakka, säännölliset kasvonpiirteet, ei pallinaama, pieni pepa.

Vierailija
225/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, tää roolihahmo on ollut oikeastaan ainoa joka vie mun jalat alta. Oman mieheni lisäksi.

Ragnar on minunkin mielestäni kuuma roolihahmo. 

Travis on ollut monessa leffassa ja ei hän huonolta niissä muissakaan yleensä näytä,

mutta niissä muissa ei ole kuitenkaan ollut samanlaista taikaa kuin Ragnarissa. 

Lean on Petessä Travisilla on sellainen roolihahmo (alkoholisoitunut ja moniongelmainen),

että en usko, että lähtisin sen tyypin kanssa edes kahville, vaikka olisi vastaleivottua porkkanakakkua iso mehevä pala tarjolla.

Ja ihan keski-ikäinen arkinen tavispullero olen, mutta silti.

:D

https://4columns.org/img/column/Felten_LeanOnPete_1.jpg

I hear you, mutta tuossakin roolissa on ihan uskottavaa, että mies tuo eri naisen kotiin joka ilta. Ei se karisma ole kiinni kovin pienistä yksityiskohdista.

Vierailija
226/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/1IZFMp

Pelkkä naama. Kroppa on ihan liian lihaksikas.

https://aijaa.com/6byVE8

Vierailija
227/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan vain ja ainostaan ulkonäöstä, niin pidän eniten ns. kauniskasvoisista miehistä,

kroppa voi olla hoikka, lihaksikas tai vähän pullea, voi olla lyhyt tai pitkä, parralla tai ilman.

Tässä ketjussa on mainittu monta julkkista, jotka ovat mielestäni komeita tai kauniita. 

Oikein karut kirveellä veistetyt kasvot eivät ole minulle niin kiinnostavia, vaikka joitakin tuttavanaisia kiinnostaa juuri ne ja ne minun suosikit eivät välttämättä heitä kiinnosta.

Sitten kun mukana on muitakin  ominaisuuksia kuin pelkästään ulkonäkö (esim. karisma tai minua miellyttävä käyttäytyminen), niin usein pidän kauniina/komeina ja viehättävinä monia sellaisia miehiä,

jotka eivät olisi pelkän valokuvan perusteella olleet minusta viehättäviä. 

Ja kauniita/komeita miehiä on minulle monessa "kategoriassa",

karvattomista, solakoista, söpöistä femboysta ja twinkeistä karvaisiin, karskeihin, lihaksikkaisiin ja maskuliinisiin karhuihin.

<3

Vaikka pidän todella monen näköisistä miehistä, niin seurustelukumppaneita on silti ollut vähän. 

Miesestetiikasta olen nauttinut silti jo ihan nuoresta asti. Jo ennen minkäänlaisen seksuaalisen kiinnostuksen heräämistä huomasin, että pidän siitä miltä miesten kasvot ja vartalot näyttävät,

niin eriltä kuin minä.  

N42

Ollaan samaa ikäluokkaa. Minulla on ollut jo vuosikymmeniä harrastuksena tavaratalojen kosmetiikkaosastot, siis miesten kosmetiikka. Parhaat mallit on siellä. Jamie Dornan rulaa vielä nykyäänkin.

Hassua. Ette te minun jumalattaret nyt niin erilaisia ehkä olekaan kuin olen kuvitellut. Pikku-poikana ja teininä katselin kiihkeästi naisten alusvaatekuvastoja. Tunsin, kun tuli paloi sisälläni. Pelkästään se, että saa katsoa toista, tuottaa nautintoa.

Vierailija
228/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkonen,

Vasta-argumenttia? Ei, en ole tällä palstalla esittämässä vasta-argumentteja. Jos joku haluaa tietää oman kantani johonkin asiaan, hän voi kysyä sitä. Vastaan, mikäli hän on halukas ja kykenevä keskustelemaan samalla tasolla eli omasta henkilökohtaisesta näkökulmastaan. Ei yleistäen.

Vierailija
229/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://aijaa.com/1IZFMp

Pelkkä naama. Kroppa on ihan liian lihaksikas.

https://aijaa.com/6byVE8

Lisäksi Weeknd ilman sitä hirveää tukkaa.

Vierailija
230/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs vartalo, puhetyyli ja pukeutuminen. Parta plussaa. Pidän nenistä jotka ovat suorat tai vähän hyppyrimäkinöpöt kyömyjen sijaan (makuasia) :)

Vierailija
231/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jason Momoa. Siinä on kaikki.

Jason Momoa on kyllä siitä hyvä vaihtoehto, että juurikaan sen kauempana ei voi olla tavismiehestä, saati sitten suomalaisesta tavismiehestä. Jason Momoasta unelmoimalla varmistaa sen, ettei yksikään suomalainen mies kiinnosta ulkonäöltään.

Voi luoja, mitä luen. Ja keski-ikäisillä miehillä kuitenkin on oikeus päivittäin katsella p*rnoa ja haaveilla hädin tuskin täysi-ikäisistä misseistä?

Vierailija
232/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuno Lopes on komea, mutta sen roolihahmo White Linesissa oli kuuma.

Vierailija
233/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen on itsensä varmuudella kantava, oli väritys mikä tahansa. Ei mikään kyttyräselkäinen heikoilla vatsalihaksilla. Isävatsa on ok, sikspäkki vaatii niin paljon duunia ettei heppua paljon livenä näkisi. Perusvartalo hyvällä kehon hallinnalla.

Olen 169 pitkä ja viehätyn noin saman pituisista eli alle 180 pitkistä koska liian pitkiin en ylety.

Mies joka tietää mitä elämältään haluaa ja tavoittelee niitä, olematta kuitenkaan ryppy otsainen suorittaja. Omaa saman kaltaisen huumorin ja näkee maailman kivana paikkana missä on kivaa selvin päin. Arvostaa ihmistä omana itsenään eikö vähättele, pilkkaa eikä juoruile.

Olen ite yli 180cm, mutta tykkään miten kuvasit ihannemiestäsi. Onnellinen, joka sinut saa. Tykkään ite pienistä naisista. He herättävät minussa erityistä hellyyttä, mutta myös seksuaalista himoa. Tekee esimerkiksi mieli tehdä ruokaa toiselle tai siivota. Ihan hullunkurista. Toisaalta nuss...ia perusteellisesti. Anteeksi!

KAIKKI näyttää pienen vierellä isommalta, siksi miehet hullaantuu pienistä naisista. If u know what I mean.

Aika usein isot miehet hullaantuvat. Se korostaa heidän positiivisena pidettyä ominaisuuttaan, eli kokoa.

Pienenä miehenä tuo ajatus ei sytytä. En ole iso, joten en todellakaan halua mitään "mutta pienen naisen rinnalla sinäkin näytät isolta"-kuviota.

Tuo on enemmänkin naisten juttu että halutaan kokea itsensä erilaiseksi kuin oikeasti ollaan. Miehenä haluan enemmänkin kokea itseni sellaiseksi kuin oikeasti olen, esimerkiksi että nainen syttyisi jostain muusta piirteestäni. Se voi olla vaikka hyväkuntoisuus, itsevarmuus mennä puhumaan itseä pidemmälle naiselle, hyvä tyyli, hauskuus tai muuta.

Mä oon pitkähkö nainen ja mulla vähän sama, tosin piruuttani enemmän taitaa vaikuttaa persoona.

Siis en syty yhtään sellasesta ”iso mies pieni nainen”-asetelmasta ja tuntuu suorastaan absurdilta kuvitella itsensä sellaiseen tilanteeseen.

En koe tarvetta olla kenenkään rinnalla pieni.

Vierailija
234/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun iskee Logan Lerman https://i.pinimg.com/originals/41/1a/74/411a743a5cd4399b45a2834534d6a10…

ja tunnen itseni ihan kehdonryöstäjäksi. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän alan katsella nuoria pojankloppeja.

N44

No kyllä minäkin pidän nuoria miehiä viehättävinä.

Monta kertaa on ollut "järkytys", kun on ollut joku söpöliini, jonka on toki tunnistanut heti nuoremmaksi, mutta sitten käy ilmi, että onkin parikymppinen.

Ja joskus on niin, että joku näyttää parikymppiseltä ja on ihan tätinainen-fiilis,

kun pitää hänen ulkonäöstään ja sitten käykin ilmi, että mies onkin kolmekymppinen,

niin ajattelee että "Huh!" 

Mutta, vaikka tässä välillä nuoria miehiä ihastellessaan tunteekin itsensä kehdonryöstäjäksi, 

niin ei ole oikeasti minkäänlaista syytä tuntea.

Joka ikinen päivä luen medioista keskustelua, kun keski-ikäiset miehet valittavat, kun eivät saa "tavallista-perusnättiä-naista" ja sitten heillä on haku päällä kaksi-kolmikymppisiin eli reilusti itseään nuorempiin naisiin. 

Ja ne "perusnätitkin" mielellään olisi hyvä olla instabeibejä. Toisin sanoen, ei tämä nuorten miesten ihastelu ole sen kummempaa, joten ihastellaan ihan rauhassa.

Kyllä, voi ihastella myös niitä mies-instabeibejä, jos heistä pitää. 

:)

Itse en tällä hetkellä treffaile ketään, eikä ole kokemusta suuresta ikäerosta,

mutta jos treffailisin, niin varmaan asettaisin ikähaitariksi 18 - 45 eli korkeintaan muutaman vuoden vanhempi, kuin mitä itse olen. 

Tokihan sitten, jos IRL johonkin oikein mieleiseen henkilöön törmää, niin tuskin haittaisi, vaikka olisi hieman vanhempi.

Siinä toki jäisi sitten se ageplay-asetelma pois... :)

Vierailija
235/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun iskee Logan Lerman https://i.pinimg.com/originals/41/1a/74/411a743a5cd4399b45a2834534d6a10…

ja tunnen itseni ihan kehdonryöstäjäksi. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän alan katsella nuoria pojankloppeja.

N44

No kyllä minäkin pidän nuoria miehiä viehättävinä.

Monta kertaa on ollut "järkytys", kun on ollut joku söpöliini, jonka on toki tunnistanut heti nuoremmaksi, mutta sitten käy ilmi, että onkin parikymppinen.

Ja joskus on niin, että joku näyttää parikymppiseltä ja on ihan tätinainen-fiilis,

kun pitää hänen ulkonäöstään ja sitten käykin ilmi, että mies onkin kolmekymppinen,

niin ajattelee että "Huh!" 

Mutta, vaikka tässä välillä nuoria miehiä ihastellessaan tunteekin itsensä kehdonryöstäjäksi, 

niin ei ole oikeasti minkäänlaista syytä tuntea.

Joka ikinen päivä luen medioista keskustelua, kun keski-ikäiset miehet valittavat, kun eivät saa "tavallista-perusnättiä-naista" ja sitten heillä on haku päällä kaksi-kolmikymppisiin eli reilusti itseään nuorempiin naisiin. 

Ja ne "perusnätitkin" mielellään olisi hyvä olla instabeibejä. Toisin sanoen, ei tämä nuorten miesten ihastelu ole sen kummempaa, joten ihastellaan ihan rauhassa.

Kyllä, voi ihastella myös niitä mies-instabeibejä, jos heistä pitää. 

:)

Itse en tällä hetkellä treffaile ketään, eikä ole kokemusta suuresta ikäerosta,

mutta jos treffailisin, niin varmaan asettaisin ikähaitariksi 18 - 45 eli korkeintaan muutaman vuoden vanhempi, kuin mitä itse olen. 

Tokihan sitten, jos IRL johonkin oikein mieleiseen henkilöön törmää, niin tuskin haittaisi, vaikka olisi hieman vanhempi.

Siinä toki jäisi sitten se ageplay-asetelma pois... :)

Kirjoitustyylisi perusteella olet teini-iässä.

Vierailija
236/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan samaa ikäluokkaa. Minulla on ollut jo vuosikymmeniä harrastuksena tavaratalojen kosmetiikkaosastot, siis miesten kosmetiikka. Parhaat mallit on siellä. Jamie Dornan rulaa vielä nykyäänkin.

Kyllä, Jamie rulaa. 

<3

Vierailija
237/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, Jamie rulaa. 

<3

Hyi yökötys joku Jamie Dornan. Puistattava ällötys.

Vierailija
238/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.

Lyhyt, rintava ja persevä.

Jostain syystä naisilla on paljon vähemmän vaihtelua mieltymyksissään kuin miehillä.

Ja jostain syystä jotkut miehet saavat aiheesta pakkomielteen....

Itseäni ärsyttää lähinnä vain se, että naiset kivenkovaan väittävät olevansa uniikkeja lumihiutaleita miesmakunsa suhteen, vaikka valtaosassa vastauksissa toistuvat ne samat ominaisuudet.

-eri

En minä ole koskaan väittänyt olevani mikään uniikki lumihiutale.

Joissain asioissa olen, mutta miesten suhteen kiihotun kaikesta mikä näyttää tarpeeksi hyvältä ja se ”hyvä” on hyvin geneeristä tyyliin parikymppiset kalsarimallit.

Moni miehiä rakastava nainen ilahtuu juuri siitä, että miehet ovat keskenään erilaisia ja erinäköisiä. Olisi kaameaa jos kaikki näyttäisivät toistensa klooneilta. Sehän ihmisyydessä on kiinnostavaa, miten monennäköinen voi miellyttää silmää. Naiset itsekin vitsailevat jostain superkomistuksista, mutta jokainen ymmärtää että niitä on lopulta aika vähän, ei sellaiseen voi jäädä jonain ultimaattisena miehen kriteerinä. Komea mies voi olla myös umpitylsä, itserakas tai muuta epämiellyttävää.

Parikymppisenä miesmaku voi olla pinnallinen, kuuluu ikään. En tajua tätä alfa-beta jakoa, koska suurin osa miehistä on mutkikkaampia kuin jotkut paperinukkestereotyypit. Eihän se, että on perheenisä tee miehestä jotain uhria tai vässykkää! Katsokaapa vaikka eteläiseen Eurooppaan. Kaukana vässyköistä nuo isät.

Vierailija
239/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha tai todella laiha, pituus mieluusti paljonkin alle 180 cm, hiukset pitkät tai siilitukka, hyvä ryhti ja fyysinen kunto. Ei viiksiä, ei partaa. Plussaa hymykuopista.

Vierailija
240/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.

Lyhyt, rintava ja persevä.

Jostain syystä naisilla on paljon vähemmän vaihtelua mieltymyksissään kuin miehillä.

Ja jostain syystä jotkut miehet saavat aiheesta pakkomielteen....

Itseäni ärsyttää lähinnä vain se, että naiset kivenkovaan väittävät olevansa uniikkeja lumihiutaleita miesmakunsa suhteen, vaikka valtaosassa vastauksissa toistuvat ne samat ominaisuudet.

-eri

En minä ole koskaan väittänyt olevani mikään uniikki lumihiutale.

Joissain asioissa olen, mutta miesten suhteen kiihotun kaikesta mikä näyttää tarpeeksi hyvältä ja se ”hyvä” on hyvin geneeristä tyyliin parikymppiset kalsarimallit.

Moni miehiä rakastava nainen ilahtuu juuri siitä, että miehet ovat keskenään erilaisia ja erinäköisiä. Olisi kaameaa jos kaikki näyttäisivät toistensa klooneilta. Sehän ihmisyydessä on kiinnostavaa, miten monennäköinen voi miellyttää silmää. Naiset itsekin vitsailevat jostain superkomistuksista, mutta jokainen ymmärtää että niitä on lopulta aika vähän, ei sellaiseen voi jäädä jonain ultimaattisena miehen kriteerinä. Komea mies voi olla myös umpitylsä, itserakas tai muuta epämiellyttävää.

Parikymppisenä miesmaku voi olla pinnallinen, kuuluu ikään. En tajua tätä alfa-beta jakoa, koska suurin osa miehistä on mutkikkaampia kuin jotkut paperinukkestereotyypit. Eihän se, että on perheenisä tee miehestä jotain uhria tai vässykkää! Katsokaapa vaikka eteläiseen Eurooppaan. Kaukana vässyköistä nuo isät.

Itse asiassa naiset pitävät erilaisuudesta koska silloin se pitkä mies on pitkä tai menestynyt mies on menestynyt verrattuna muihin miehiin.

Ja vain siksi.