Millainen on hyvännäköinen mies?
Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?
Kommentit (406)
Mun heikkous on pitkät sinisilmäiset blondit. Nykyinen ei ole pitkä eikä kovin blondikaan, mutta silmät kuin jäätä<3
Pitkä ja harteikas. Isot kädet ja jalat.
Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.
Lyhyt, rintava ja persevä.
Leveäharteinen (ylösalaisin käännetty kolmio), lihaksikas, paksut kädet ja jalat, vahva leuka, iso nenä. Tuimat ja tuliset silmät. Isot kädet ja jalat.
Jykevä leuka, pusuhuulet, leveät hartiat ja vahvat käsivarret 😉
Sen tietää heti kun sellaisen näkee. Tietyt ominaisuudet yhdistävät hyvännäköisenä pitämiäni miehiä, mutta toisaalta tiedän paljon miehiä joilla on nuo ominaisuudet eivätkä ole ollenkaan minun makuuni. Kokonaisuudesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa. Siinä on kaikki.
Jason Momoa on kyllä siitä hyvä vaihtoehto, että juurikaan sen kauempana ei voi olla tavismiehestä, saati sitten suomalaisesta tavismiehestä. Jason Momoasta unelmoimalla varmistaa sen, ettei yksikään suomalainen mies kiinnosta ulkonäöltään.
Petteri Orpo, joka on myös virallisesti Suomen seksikkäin mies.
Vähintään 190cm, vähintään 20cm, vähintään 5000€/kk
Mulla vaihtelee niin paljon, etten osaa edes sanoa. Ainoa yhdistävä tekijä mun hyvännäköisinä pitämissä miehissä on se, että ne on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.
Lyhyt, rintava ja persevä.
Ei.
Mitä tulee vartalotyyppiin ja genetiikkaan, on tasan yksi malli josta 99,99% naisista pitää. Pitkä, leveät hartiat, V-malline yläkroppa, kapea lantio, jne.
Miehillä on erilaisia makuja esimerkiksi pituuden ja rotevuuden (siro, kurvikas vs amatsoni) suhteen - naisilla ei.
Siinä voi olla eroa haluaako miehen hankkiivan tiettyjä ominaisuuksia, kuten isot lihakset.
Katso kenet julkkiksen ottaisit puolisoksesi -ketjua, niin huomaat miten erinäköisiä miehiä eri naiset pitävät hyvännäköisinä. Oma makunikin ulottuu näteistä pojista hieman oudon näköisiin miehiin. Värilläkään ei ole niin väliä. Ainoa yhdistävä piirre on ruumiinrakenne (pitkä ja hoikka).
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo, joka on myös virallisesti Suomen seksikkäin mies.
OK. Tämä vahvistaa uskoani siihen, että jopa tyhjä WC-paperirulla voi kiihottaa joitain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa. Siinä on kaikki.[/
On varmasti monen mieleen, itse en tykkää hänen silmistään ja se on mulle tärkeintä.
Taidan olla niitä harvoja naisia, joita Jason Momoa ei sytytä.
Ominaisuudet, jotka tekee miehestä hyvännäköisen: melko pitkä, harteikas, isot kädet, makkarisilmät (intensiivinen katse). Hiusten tai silmien värillä ei ole väliä. Plussaa, jos on lihaksikkaat reidet.
Vierailija kirjoitti:
No hyi :D
Näin me naiset ollaan erilaisia. Itse tykkään pitkänhuiskeista, huolettomista aika hoikista miehistä, joille tärkeää on luonto, taide ja oikeus. Ai joo, ja Viggo Mortensen vaikuttaa ihanalta vaikka ei ulkonäöltä ole se juttu (hän on taiteilija ja environmentalisti).
Vierailija kirjoitti:
Mun heikkous on pitkät sinisilmäiset blondit.
Sama.
Komeat kasvot, valloittava hymy, urheilullinen kroppa ja mahtava kulli!
N.23
Sellainen josta näkee että sillä on hyvä musamaku.