Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvännäköinen mies?

Vierailija
29.05.2020 |

Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?

Kommentit (406)

Vierailija
141/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.

Lyhyt, rintava ja persevä.

Ei.

Mitä tulee vartalotyyppiin ja genetiikkaan, on tasan yksi malli josta 99,99% naisista pitää. Pitkä, leveät hartiat, V-malline yläkroppa, kapea lantio, jne.

Miehillä on erilaisia makuja esimerkiksi pituuden ja rotevuuden (siro, kurvikas vs amatsoni) suhteen - naisilla ei.

Siinä voi olla eroa haluaako miehen hankkiivan tiettyjä ominaisuuksia, kuten isot lihakset.

Mä en ole ihan täysin varma siitä, mitä halusit tuolla tummennetulla kohdalla sanoa. Suurin osa miehistä täyttää noi kriteerit ja jopa ylipainoisena usea mies omaa selkeästi miesmäisen kehon. Sitten on niitä muutamia miehiä (tosin lisääntyvässä määrin?), joilla on enemmän naista muistuttava keho, eli leveä lantio ja pyöreä takapuoli yhdistettynä kapeisiin hartioihin.

Ihan samalla tavalla miehiä ei hirveästi kiinnosta nainen jolla on miehekäs, tuollainen miehen mallinen kroppa. Paitsi, ehkä sitä 0.01% miehistä. Onkai se nyt selvää, että lähtökohtaisesti heterot pitävät haluttavana sellaista kehoa, joka muistuttaa sitä vastakkaista sukupuolta.

Sanot, että 0,01% miehistä kiinnostuisi Candice Swanepoelin vartalosta? Candicella on nimittäin juuri "miesmäinen" kroppa eli leveät hartiat ja niihin verrattuna kapea lantio. Sanoisin, että silti enemmän kuin 0,01% miehistä sanoisi, että hän on upea ja naisellinen (vaikkakin todella hoikka).

https://pbs.twimg.com/media/DP0AAn8XUAAVAb7.jpg

Ihan naiselta ja naiselliselta hän näyttää, eikä tuo kroppa mun mielestä ole miehekäs.

Vierailija
142/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina tykännyt Tom Hardysta, en tiedä miksi. Miehenikin näyttää vähän häneltä. :D

Tämä ei ole mikään mysteeri. Hardy on herkullinen. Se ääni, ja se parta, mmm. En tiedä onko komea, koska on vähän lyhyt, mutta tuskinpa se haittaisi. Kun Hardy sanoo 'do as your told', se nyt vaan toimii.

Tom Hardy on kyllä upea! Ne huulet... Oi oi.

Mun mielestä taas ne huulet just pilaa kokonaisuuden :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nää ketjussa mainitut miehet on liki kaikki jotain täysin taviksia tai suorastaan rumiluksia, että ei teillä miehet mitään paineita ole.

Suurinosa naisista ei ole kovin esteettisesti vaativia miesten suhteen.

Juuh, voin huokaista helpotuksesta! Tässä ketjussa kun on vain mainittu huippu-urheilijoita, Hollywood-näyttelijöitä, Instagram-malleja...

No ketä muitakaan tässä käyttää esimerkkinä? Voihan se naapurin Make olla kuuma ja komea, mutta yksityishenkilönä hänen kuvaansa ei voi jakaa tällä palstalla.

Mielestäsi maailmassa ei ole olemassa muita julkkiksia kuin Hollywood-näyttelijät ja mallit? Ihan sattumalta naiset vain valitsivat niitä ammatteja, joissa ulkonäkö on kaikki kaikessa. Miesmaku kun on niiiiin monipuolinen 🤣

Vierailija
144/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ulinaa taas miehiltä.

On ihan perus, et läskin keski-ikäisen ukon unelmanainen on joku brasilialainen bikinimalli.

Nojaa. Olen melko kovassa fitissä, tosin en ole tietty mikään pitkä ja tumma ja karismaattinen jänniz (mutta tiedostan sen kyllä, toisin kuin naiset omalla kohdallaan). Mitään unelmanaista minulla ei ole, en ole niin pinnallinen kuin naiset. Selasin äsken suomalaisia naisnäyttelijöitä, jos saisin valita niin esim Helmi-Leena Nummela olisi todella kivan näköinen nainen. Mutta tosiaan, teidän pinnallisten on sitä vaikea käsittää, että ei kumppanin ulkonäkö merkkaa toisille niin paljon kuin teille.

M/40

Niin, muuten vaan sun mielestä ”kivan näköinen” on erittäin hoikka, naamasta nätti ja sinua lähes 10 vuotta nuorempi.:D

Pinnallinen p*ška se sinäkin olet, älä yritä muuta selittää.

En ymmärrä tuota jankutusta tuosta nuoremmuudesta, kun nainen on kuitenkin kolmikymppinen?

Niin, eli 10 vuotta nuorempi eli _nuorempi_

Ja jos haluaa vain niitä 10 vuotta nuorempia, niin onhan se pinnallista. Tosi pinnallista.

Toki se on vain hänen oma asiansa ketä hän katselee, mutta on naurettavaa sitten syytellä naisia pinnallisiksi ikäänkuin hän itse ei olisi.:D

Vierailija
145/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma, ehottomasti karvainen (sänki, rintakarvat), roteva ja vahvat jalat. Ei todellakaan mikään luikku. Momoa ja Hugh Jackman vartalomalliltaan miellyttää paljon.

N32

Melkein voisi olla mun viesti. Otan mieluummin kunnon parran ja Jason Momoan voi heivata heti pois laskuista.

N31

Vierailija
146/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nää ketjussa mainitut miehet on liki kaikki jotain täysin taviksia tai suorastaan rumiluksia, että ei teillä miehet mitään paineita ole.

Juuh, voin huokaista helpotuksesta! Tässä ketjussa kun on vain mainittu huippu-urheilijoita, Hollywood-näyttelijöitä, Instagram-malleja...

No ketä muitakaan tässä käyttää esimerkkinä? Voihan se naapurin Make olla kuuma ja komea, mutta yksityishenkilönä hänen kuvaansa ei voi jakaa tällä palstalla.

Mielestäsi maailmassa ei ole olemassa muita julkkiksia kuin Hollywood-näyttelijät ja mallit? Ihan sattumalta naiset vain valitsivat niitä ammatteja, joissa ulkonäkö on kaikki kaikessa. Miesmaku kun on niiiiin monipuolinen 🤣

Ketjun aihe on HYVÄNNÄKÖISET MIEHET, eli tottakai vastauksiin valikoituu lähinnä niitä, joilla sitä ulkonäköä on.

Ketju koskee ulkonäköä, ei mitään muuta.

Koeta nyt hyväksyä se

Vierailija
147/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on tässä: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTg1MjQ0MDg0Nl5BMl5BanBnXkFtZTc…

En osaisi nimetä ketään omasta mielestä paremman näköistä, Ewan on täydellinen pakkaus. Mä rakastan tota sen hymyä.

Vierailija
148/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kysyttiin, millainen on HYVÄNNÄKÖINEN MIES. Eikös tällöin helpommin löydy esimerkit sieltä, missä se ulkonäkö on se tärkein ominaisuus? Lähes kaikki katsoo leffoja ja sarjoja ja lähes kaikki on tv:ssä nähneet ihmisen, joka miellyttää silmää.

Vierailija
149/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkitin Pertti Sveholmin kuvan. Ei ole Hollywood-näyttelijä eikä malli. Mutta teeskentelet ikään kuin häntä ei tässä ketjussa olisi mainittukaan.

Esko Valtaoja on uskomattoman hot eikä ole näyttelijä eikä malli.

Vierailija
150/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan perus, et läskin keski-ikäisen ukon unelmanainen on joku brasilialainen bikinimalli.

Nojaa. Olen melko kovassa fitissä, tosin en ole tietty mikään pitkä ja tumma ja karismaattinen jänniz (mutta tiedostan sen kyllä, toisin kuin naiset omalla kohdallaan). Mitään unelmanaista minulla ei ole, en ole niin pinnallinen kuin naiset. Selasin äsken suomalaisia naisnäyttelijöitä, jos saisin valita niin esim Helmi-Leena Nummela olisi todella kivan näköinen nainen. Mutta tosiaan, teidän pinnallisten on sitä vaikea käsittää, että ei kumppanin ulkonäkö merkkaa toisille niin paljon kuin teille.

M/40

Niin, muuten vaan sun mielestä ”kivan näköinen” on erittäin hoikka, naamasta nätti ja sinua lähes 10 vuotta nuorempi.:D

En ymmärrä tuota jankutusta tuosta nuoremmuudesta, kun nainen on kuitenkin kolmikymppinen?

Ja jos haluaa vain niitä 10 vuotta nuorempia, niin onhan se pinnallista. Tosi pinnallista.

Toki se on vain hänen oma asiansa ketä hän katselee, mutta on naurettavaa sitten syytellä naisia pinnallisiksi ikäänkuin hän itse ei olisi.:D

No, sanoko se, että VAIN? Otti yhden esimerkin googlauksen jälkeen ja totesi, että tuossa on miellyttävän näköinen nainen.

Vierailija
151/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla niitä harvoja naisia, joita Jason Momoa ei sytytä.

Ominaisuudet, jotka tekee miehestä hyvännäköisen: melko pitkä, harteikas, isot kädet, makkarisilmät (intensiivinen katse). Hiusten tai silmien värillä ei ole väliä. Plussaa, jos on lihaksikkaat reidet.

Ja kuitenkin jokainen listaamistasi ominaisuuksista osuu Jason Momoaan.

Oiva esimerkki naisten "monipuolisesta" miesmausta.

Tuohon määritelmään osuu järjetön määrä miehiä. Eli kyllä se oikeasti monipuolinen se maku on. Miehillä tuo hartiajuttu voisi olla vaikka rinnat. Suurin osa tykkää vähintään b-kupin kokoisista. Silti kirjoa löytyy ja eikähän se ihminen siellä loppuviimeksi ratkaise, kenfn kanssa viihdytään. Rintojen kanssa seurustelevat erikseen.

Keskivertotissit ovat C-kupit.

On aika hemmetisti enemmän naisia joilta löytyy vähintään B-kupin tissit kuin miehiä joilta löytyy pituutta, harteikkuutta, isot kädet, lihaksikkaat reidet ja makkarisilmät (intensiivinen katse).

Vierailija
152/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Ei se ole pinnallista. Olet väärässä. Jos pinnallisuutta haluat etsiä niin lue naisten kommentteja tästä ketjusta.

Vierailija
153/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia millaisia pitää hyvännäköisenä ja millaisen valitsee.

Itse pidän vaaleista viikingeistä. Oma kumppani näyttää lähinnä Rölli-peikolta. Olisin saanut vaalean viikinginkin, mutta muut seikat vei voiton.

Vierailija
154/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkitin Pertti Sveholmin kuvan. Ei ole Hollywood-näyttelijä eikä malli. Mutta teeskentelet ikään kuin häntä ei tässä ketjussa olisi mainittukaan.

Esko Valtaoja on uskomattoman hot eikä ole näyttelijä eikä malli.

Esko Valtaoja edustaa täysin mun miesihannetta. Oma mies on onneksi koko ajan varttumassa siihen suuntaan, on vielä liian nuori.

Vierailija
155/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Ei se ole pinnallista. Olet väärässä. Jos pinnallisuutta haluat etsiä niin lue naisten kommentteja tästä ketjusta.

"Millainen on hyvännäköinen mies" -ketjuun pitäisi laittaa syvällisiä kommentteja?

Vierailija
156/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Kyllä se on nimenomaan pinnallista. Sinä et vain osaa tarkastella itseäsi objektiivisesti.

Tästä on turha jankata, jo puoli ketjua varmaan mennyt tähän jonkun keski-ikäisen miehen jankutukseen kun naiset tykkäävät hänen mielestään vääränlaisista miehistä.

Antaa itsestään tosi heikon ja typerän kuvan.

Vierailija
157/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Sanoo mies joka tulee sönköttämään ulkonäköä koskevaan keskusteluun ilmeisesti sosiaalisistasuhteista. Taidat olla sinä joka ei osaa erottaa niitä toisistaan kun näin sekaisin menit siitä mistä täällä puhutaan.

Vierailija
158/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jykevä leuka, pusuhuulet, leveät hartiat ja vahvat käsivarret 😉

😍

Vierailija
159/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan vain ja ainostaan ulkonäöstä, niin pidän eniten ns. kauniskasvoisista miehistä,

kroppa voi olla hoikka, lihaksikas tai vähän pullea, voi olla lyhyt tai pitkä, parralla tai ilman.

Tässä ketjussa on mainittu monta julkkista, jotka ovat mielestäni komeita tai kauniita. 

Oikein karut kirveellä veistetyt kasvot eivät ole minulle niin kiinnostavia, vaikka joitakin tuttavanaisia kiinnostaa juuri ne ja ne minun suosikit eivät välttämättä heitä kiinnosta.

Sitten kun mukana on muitakin  ominaisuuksia kuin pelkästään ulkonäkö (esim. karisma tai minua miellyttävä käyttäytyminen), niin usein pidän kauniina/komeina ja viehättävinä monia sellaisia miehiä,

jotka eivät olisi pelkän valokuvan perusteella olleet minusta viehättäviä. 

Ja kauniita/komeita miehiä on minulle monessa "kategoriassa",

karvattomista, solakoista, söpöistä femboysta ja twinkeistä karvaisiin, karskeihin, lihaksikkaisiin ja maskuliinisiin karhuihin.

<3

Vaikka pidän todella monen näköisistä miehistä, niin seurustelukumppaneita on silti ollut vähän. 

Miesestetiikasta olen nauttinut silti jo ihan nuoresta asti. Jo ennen minkäänlaisen seksuaalisen kiinnostuksen heräämistä huomasin, että pidän siitä miltä miesten kasvot ja vartalot näyttävät,

niin eriltä kuin minä.  

N42

Vierailija
160/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.

Lyhyt, rintava ja persevä.

Ei.

Mitä tulee vartalotyyppiin ja genetiikkaan, on tasan yksi malli josta 99,99% naisista pitää. Pitkä, leveät hartiat, V-malline yläkroppa, kapea lantio, jne.

Miehillä on erilaisia makuja esimerkiksi pituuden ja rotevuuden (siro, kurvikas vs amatsoni) suhteen - naisilla ei.

Siinä voi olla eroa haluaako miehen hankkiivan tiettyjä ominaisuuksia, kuten isot lihakset.

Mä en ole ihan täysin varma siitä, mitä halusit tuolla tummennetulla kohdalla sanoa. Suurin osa miehistä täyttää noi kriteerit ja jopa ylipainoisena usea mies omaa selkeästi miesmäisen kehon. Sitten on niitä muutamia miehiä (tosin lisääntyvässä määrin?), joilla on enemmän naista muistuttava keho, eli leveä lantio ja pyöreä takapuoli yhdistettynä kapeisiin hartioihin.

Ihan samalla tavalla miehiä ei hirveästi kiinnosta nainen jolla on miehekäs, tuollainen miehen mallinen kroppa. Paitsi, ehkä sitä 0.01% miehistä. Onkai se nyt selvää, että lähtökohtaisesti heterot pitävät haluttavana sellaista kehoa, joka muistuttaa sitä vastakkaista sukupuolta.

Sanot, että 0,01% miehistä kiinnostuisi Candice Swanepoelin vartalosta? Candicella on nimittäin juuri "miesmäinen" kroppa eli leveät hartiat ja niihin verrattuna kapea lantio. Sanoisin, että silti enemmän kuin 0,01% miehistä sanoisi, että hän on upea ja naisellinen (vaikkakin todella hoikka).

https://pbs.twimg.com/media/DP0AAn8XUAAVAb7.jpg

Ihan naiselta ja naiselliselta hän näyttää, eikä tuo kroppa mun mielestä ole miehekäs.

Nimenomaan. Nainen voi olla naisellinen V-muotoisella yläkropalla, jota ketjun kolmas kirjoittaja viittaa miehekkääksi vartaloksi, josta 0,01% miehistä kiinnostuisi.

Ja mies voi omata miehekkään kropan, vaikka hänessä olisi jotain ns naiselliseksi laskettavia piirteitä vartalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän