Millainen on hyvännäköinen mies?
Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat atleettisen eli hoikan ja sopivasti lihaksikkaan miehen mutta itse ovat satakiloisia sidukkavalaita, jotka eivät "miehen vuoksi tee kropalleen yhtään mitään".
Oh the irony!
Minä luulin, että tässä kysyttiin, millainen on hyvännäköinen mies. Ei sitä. millaisen miehen haluaisi.
Siksi toisekseen, mitä ihmeen merkitystä sillä on, millainen itse on siihen, millaisen haluaisi. Ei kukaan pakota miestä valitsemaan satakiloista sidukkavalasta.
V***u te olette pihalla.
En itse näe noissa nyt ihan hirveästi eroa. Eikös naiset aina korosta sitä, etteivät ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei olisi heidän omaan silmäänsä hyvännäköinen? Valtaosa mainituista miehistä ovat kuin jotain malleja.
-eriOlen nähnyt tässä ketjussa vain yhden viestin, jossa mainittiin malleja.
Onko minulta mennyt jotain ohi?
Yhdessä viestissä listattiin malleja ja joku mainitsi Momoan, sitten on heitelty jotain Kari Ketosta, Tommi Korpelaa, Petteri Orpoa ym. tavallisen näköisiä miehiä.
Edelliselle sivulle oli linkattu ruokkoamaton iskävartaloinen tyyppi jonka naama oli tosi tavallinen (en muista nimeä, harmaa paita ja vaalea tukka).En nyt ymmärrä ulinaa.
Miksi normaali keskustelu on naisille aina ulinaa? Tarkoitat varmaan tätä kuvaa...? https://fi.pinterest.com/pin/103371753929345622/
Hän on vain entinen Calvin Klein -malli ;)
Niin, _entinen_. Tuossa kuvassa vain ruokkoamaton, ikääntyvä iskäpäkki.
Jostain syystä kyseisen viestin kirjoittaja EI linkannut hänestä kuvaa malliajoilta, vaan linkkasi tuon jossa ei todellakaan enää näytä miltään mallilta.
Eli ei ilmeisesti tykkää mallin näköisistä?
Sillä malliksihan tuo kuvan tyyppi ei pääsisi eikä mallilta näytä, vaikka joskus nuorena olisi sellainen ollutkin.Mitä ihmeen merkitystä keskustelussa on jollain parilla extrakilolla tai niiden puuttumisella, jos tosiasiassa tarkoitetaan että haetaan lähtökohtaisesti erittäin komeaa miestä? Ei pari extrakiloa tee komeasta miehestä rumaa, eikä mallimiesmäinen lihaskunto ja rasvaprosentti tee rumasta miehestä komeaa.
t. ruma miesEi tuo ole mikään ”erittäin komea mies”.
Oli vissiin joskus nuorena, ja minun silmissäni ”pari extrakiloa” kyllä vie ihmisen ulkonäön salamavauhtia ”alemmalle tasolle”, vaikka olisikin edelleen ihan viehättävä.Älä tule tällaisiin ketjuihin jos pahoitat mielesi vastauksista.
Tällaiset ketjut _ovat_ pinnallisia ja näissä arvioidaan vain ja ainoastaan miesten ulkonäköä.Minusta hän on edelleen kohtuullisen ok. ;) Kaikista saa huonoja kuvia.
Onhan hän ikäisekseen varmasti jees. Ei vaan minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tykännyt Tom Hardysta, en tiedä miksi. Miehenikin näyttää vähän häneltä. :D
Tämä ei ole mikään mysteeri. Hardy on herkullinen. Se ääni, ja se parta, mmm. En tiedä onko komea, koska on vähän lyhyt, mutta tuskinpa se haittaisi. Kun Hardy sanoo 'do as your told', se nyt vaan toimii.
Kyllä! Poikamaisuus yhdistyy mieheyteen hänessä jotenkin täydellisesti.
Charlie Hunnam on toinen, joka osaa olla lievästi pelottava, mutta hymyillessään muuttuu suloiseksi.
Tom Hardy on parhaimmillaan kun se saa olla sekä pelottava että söpö, mutta nykyään se tekee vain uhkaavia, fyysisiä rooleja, mikä on vähän harmi. Vaikka siis tekee ne hyvin.
Charliessa on muuten vähän samaa näköä Tomin kanssa, kun ottaa saman ilmeen. 😊
https://www.cheatsheet.com/entertainment/charlie-hunnam-turns-40-is-the…
Travis, Charlie ja Tom kävisivät kolmosista. Ehkä meillä sittenkin on kollektiivinen miesmaku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tykännyt Tom Hardysta, en tiedä miksi. Miehenikin näyttää vähän häneltä. :D
Tämä ei ole mikään mysteeri. Hardy on herkullinen. Se ääni, ja se parta, mmm. En tiedä onko komea, koska on vähän lyhyt, mutta tuskinpa se haittaisi. Kun Hardy sanoo 'do as your told', se nyt vaan toimii.
Tom Hardy on kyllä upea! Ne huulet... Oi oi.
Vierailija kirjoitti:
Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.
Lyhyt, rintava ja persevä.
Minua miehenä ei kiinnosta kuin pikkuisuus listassasi. Saa olla pieni kaikinpuolin. Tissit myös. Hoidan ja huolehdin sitten. Rakastan pikkuisia tissejä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulinaa taas miehiltä.
On ihan perus, et läskin keski-ikäisen ukon unelmanainen on joku brasilialainen bikinimalli.Nojaa. Olen melko kovassa fitissä, tosin en ole tietty mikään pitkä ja tumma ja karismaattinen jänniz (mutta tiedostan sen kyllä, toisin kuin naiset omalla kohdallaan). Mitään unelmanaista minulla ei ole, en ole niin pinnallinen kuin naiset. Selasin äsken suomalaisia naisnäyttelijöitä, jos saisin valita niin esim Helmi-Leena Nummela olisi todella kivan näköinen nainen. Mutta tosiaan, teidän pinnallisten on sitä vaikea käsittää, että ei kumppanin ulkonäkö merkkaa toisille niin paljon kuin teille.
M/40
Niin, muuten vaan sun mielestä ”kivan näköinen” on erittäin hoikka, naamasta nätti ja sinua lähes 10 vuotta nuorempi.:D
Pinnallinen p*ška se sinäkin olet, älä yritä muuta selittää.Mitä ihmettä? Tuo Hanna-Leenahan just on sellainen joka näyttää vähän pullealta kasvoista vaikkei edes olisi lihava. Tykkään naisista joilla on vähän pyöreät kasvot. Vartalosta saa olla hoikka tai saa olla kiloja, tosin sairaalloisen lihavaa en halua terveysriskien takia. Ja 10 vuotta nuorempi on juuri sopiva.
M/40
Eli mitä uliset? Itse katselet 10 vuotta nuorempia naisia, eli sinulla ei ole mitään varaa ulista naisille mistään heidän mieltymyksistään.
Jokaisella naisella, ulkonäöstä riippumatta, on elämässä pitlä jakso jonka aikana he ovat "10 vuotta muorempia". Ihan jokaisella, oli ulkonäkö mitä tahansa.
Ei ole minun vikani, jos naiset eivät halua/osaa käyttää sitä "10 vuotta nuorempi " ajanjaksoaan oikein pariutumisen kannalta.
M/40
Pointti oli se, että sinä katselet 10 vuotta nuorempia naisia pinnallisista syistä, eli olet pinnallinen eli jäävi paheksumaan naisten pinnallisia mielipiteitä miesten ulkonäöstä.
Jos ET olisi pinnallinen, haluaisit jotain Maija-Liisa Peuhua koska se on niin mukava ja sydämellinen ihminen.
Sen sijaan haluat ulkonäön perusteella nuorempia naisia, eli pinnallinen.Minä en ole ikinä kiinnostunut vanhemmista miehistä, joten en ole enkä halua olla kenellekään ”10 vuotta nuorempi”.
Näkisin asian niin, että keskimääräinen nainen on kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja ainoastaan pinnallisille naisille ei kelpaa. Toisaalta miehissä keskimääräinen mies on kiinnostunut nuoremmista naisista, koska niin se on aina ollut.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan perus, et läskin keski-ikäisen ukon unelmanainen on joku brasilialainen bikinimalli.Nojaa. Olen melko kovassa fitissä, tosin en ole tietty mikään pitkä ja tumma ja karismaattinen jänniz (mutta tiedostan sen kyllä, toisin kuin naiset omalla kohdallaan). Mitään unelmanaista minulla ei ole, en ole niin pinnallinen kuin naiset. Selasin äsken suomalaisia naisnäyttelijöitä, jos saisin valita niin esim Helmi-Leena Nummela olisi todella kivan näköinen nainen. Mutta tosiaan, teidän pinnallisten on sitä vaikea käsittää, että ei kumppanin ulkonäkö merkkaa toisille niin paljon kuin teille.
M/40
Niin, muuten vaan sun mielestä ”kivan näköinen” on erittäin hoikka, naamasta nätti ja sinua lähes 10 vuotta nuorempi.:D
Pinnallinen p*ška se sinäkin olet, älä yritä muuta selittää.Mitä ihmettä? Tuo Hanna-Leenahan just on sellainen joka näyttää vähän pullealta kasvoista vaikkei edes olisi lihava. Tykkään naisista joilla on vähän pyöreät kasvot. Vartalosta saa olla hoikka tai saa olla kiloja, tosin sairaalloisen lihavaa en halua terveysriskien takia. Ja 10 vuotta nuorempi on juuri sopiva.
M/40
Eli mitä uliset? Itse katselet 10 vuotta nuorempia naisia, eli sinulla ei ole mitään varaa ulista naisille mistään heidän mieltymyksistään.
Jokaisella naisella, ulkonäöstä riippumatta, on elämässä pitlä jakso jonka aikana he ovat "10 vuotta muorempia". Ihan jokaisella, oli ulkonäkö mitä tahansa.
Ei ole minun vikani, jos naiset eivät halua/osaa käyttää sitä "10 vuotta nuorempi " ajanjaksoaan oikein pariutumisen kannalta.
M/40
Pointti oli se, että sinä katselet 10 vuotta nuorempia naisia pinnallisista syistä, eli olet pinnallinen eli jäävi paheksumaan naisten pinnallisia mielipiteitä miesten ulkonäöstä.
Jos ET olisi pinnallinen, haluaisit jotain Maija-Liisa Peuhua koska se on niin mukava ja sydämellinen ihminen.
Sen sijaan haluat ulkonäön perusteella nuorempia naisia, eli pinnallinen.Minä en ole ikinä kiinnostunut vanhemmista miehistä, joten en ole enkä halua olla kenellekään ”10 vuotta nuorempi”.
Näkisin asian niin, että keskimääräinen nainen on kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja ainoastaan pinnallisille naisille ei kelpaa. Toisaalta miehissä keskimääräinen mies on kiinnostunut nuoremmista naisista, koska niin se on aina ollut.
M/40
Mä en ole kovinkaan monella mittarilla keskimääräinen nainen.
Toki se on totta, että suurinosa naisista katselee ikäistensä lisäksi myös vähän vanhempia, ja suurinosa miehistä katselee ikäistensä lisäksi myös vähän nuorempia.
Minun tuttavapiirissäni ei ole suuria ikäeroja, eikä kellään kaverillani ole esim. 10 vuotta vanhempaa miestä.
Joissain piireissä sitten toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
M/40
M/40
Mikä ihmeen Maija-Liisa? En ole henkilö jolle kommentti tarkoitettu, mutta en ymmärrä yhtään, miten nämä sydämellisyydet liittyy ulkonäköön. Miehenä mulle joskus todettiin, että olen liian kiltti. Siksi musta ei voi tulla boyfriendiä. Sorry vaan. Olis kai pitänyt suuttua ja alkaa solvata naisia. Jostain syystä ei tullut mieleen. Nyt sitten havahtuu, että munhan ois pitänyt alkaa solvata naisia vähä-älyisiksi, kun eivät tajua mun arvoa. Voi jumal'auta! : D vaikka olisit kuinka hyvännäköinen, niin en muijaa ottas nurkkiini pelkän ulkonäön tai nuoruuden perusteella. Päinvastoin lempeä, rakastava ja kiihkeä. Sellaista kaipaan ja rakastan miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Eli niitä tasoja nyt taas onkin? Kuten naisten akateemisuus-ketjuissakin?
Mitä tasoja?
On piirteitä, jotka miellyttää, ja on piirteitä jotka ei miellytä. On piirteitä, jotka on turn-off.
Hyvännäköisiä miehiä on mun mielestä mm. Roman Reigns, Henry Cavill, Jason Statham, Hugh Jackman, Michael Fassbender, Charlie Hunnam, Chris Pine, Jake Gyllenhaal, Mark Wahlberg, Jamie Dornan, Idris Elba, yms. Jos katsoo Hollywoodin parhaiten palkattuja miesnäyttelijöitä, niin ei siellä kovin montaa ei-hyvännäköistä ole, vaikka monennäköistä heppua sieltä löytyy.
Eri asia on sitten, mitä ominaisuuksia itse pidän seksikkäinä. Pelkkä komeus ja hyvännäköisyys ei mulle ihan riitä. Jos jotain piirteitä, mitkä vähentää seksikkyyttä voi listata, ainakin ylipaino on sellainen. Myös löysyys ja huono ryhti on asioita, jotka on turnoff (nykyään näkee todella paljon eteenpäin kääntyneitä olkapäitä ja eteenpäin kääntynyttä päätä). Huonosti hoidetut hampaat. Nykyajan pillifarkut miehellä (nounou), mutta myös työmiehenvaeon paljastavat housut.
Seksikkyyttä lisää hyvinhoidettu parta. Pilke silmäkulmassa ja intensiivinen katse. Pitkät sormet. Vahvat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Poikamaisuus yhdistyy mieheyteen hänessä jotenkin täydellisesti.
Charlie Hunnam on toinen, joka osaa olla lievästi pelottava, mutta hymyillessään muuttuu suloiseksi.
Tom Hardy on parhaimmillaan kun se saa olla sekä pelottava että söpö, mutta nykyään se tekee vain uhkaavia, fyysisiä rooleja, mikä on vähän harmi. Vaikka siis t8ekee ne hyvin.
Charliessa on muuten vähän samaa näköä Tomin kanssa, kun ottaa saman ilmeen. 😊
https://www.cheatsheet.com/entertainment/charlie-hunnam-turns-40-is-the…
Travis, Charlie ja Tom kävisivät kolmosista. Ehkä meillä sittenkin on kollektiivinen miesmaku...
Mäkin epäilen tätä - kaikki jotenkin samantyylisiä ja -näköisiä & karismaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat atleettisen eli hoikan ja sopivasti lihaksikkaan miehen mutta itse ovat satakiloisia sidukkavalaita, jotka eivät "miehen vuoksi tee kropalleen yhtään mitään".
Oh the irony!
Jokainen suomalainen nainen onkin satakiloinen sidukkavalas. Hohhoijaa, mitä yleistyksiä taas. Olen kommentoinut ketjuun, että hyvännäköinen mies on harteikas ja hoikka. Olen itse hoikka ja urheileva nainen.
Sama juttu. Itse urheilen ja painoindeksini on normaalin alarajoilla, joten kai jotain kriteerejä saa miehen kropankin suhteen olla. Kyllä, urheilullinen ja timmi v-mallin kroppa sytyttää ja haluan, että mies on minua kookkaampi. Varsinaiseen komeuteen vaikuttaa kuitenkin enemmän kasvot.
Kaikilla saa olla kriteereitä. Kenenkään ei ole pakko ottaa sellaista ihmistä, jota ei halua.
Ihana mies mulle: kalju, sänki, roteva/paksu/pehmeä.
Ei minulle: pitkä parta, pujoparta, letitetty parta, ulkonäkö tärkeää (käy salilla joka päivä, pukeutuu tarkasti), hoikka/heiveröinen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nää ketjussa mainitut miehet on liki kaikki jotain täysin taviksia tai suorastaan rumiluksia, että ei teillä miehet mitään paineita ole.
Suurinosa naisista ei ole kovin esteettisesti vaativia miesten suhteen.Juuh, voin huokaista helpotuksesta! Tässä ketjussa kun on vain mainittu huippu-urheilijoita, Hollywood-näyttelijöitä, Instagram-malleja...
No ketä muitakaan tässä käyttää esimerkkinä? Voihan se naapurin Make olla kuuma ja komea, mutta yksityishenkilönä hänen kuvaansa ei voi jakaa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nää ketjussa mainitut miehet on liki kaikki jotain täysin taviksia tai suorastaan rumiluksia, että ei teillä miehet mitään paineita ole.
Suurinosa naisista ei ole kovin esteettisesti vaativia miesten suhteen.Juuh, voin huokaista helpotuksesta! Tässä ketjussa kun on vain mainittu huippu-urheilijoita, Hollywood-näyttelijöitä, Instagram-malleja...
Näyttelijät, urheilijat ja muusikot harvemmin ovat mitään komistuksia.
Taviksia, jotka on vaan hyvässä kunnossa (jos sitäkään).
Mallit toki on komeita.
No, en nyt tiedä noista malleistakaan. Vaatteiden esittelyyn ei nyt ihan hirveesti komeutta tarvita, sopivaa kroppaa kylläkin. Tosin, itse olen 35v ja nuo mallit monesti parikymppisiä, niin ehkä siinä on syy, miksi en pidä niitä erityisen komeina.
Tietenkin sitten on nää kosmetiikka- yms. muut mainokset, joissa pelataan seksikkyydellä. Mutta niissähän käytetään paljon näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies mulle: kalju, sänki, roteva/paksu/pehmeä.
Ei minulle: pitkä parta, pujoparta, letitetty parta, ulkonäkö tärkeää (käy salilla joka päivä, pukeutuu tarkasti), hoikka/heiveröinen,
Turn-offeina mm. hoikka/heiveröinen sekä käy salilla joka päivä??? Milläs tavalla luulet, että heiveröinen voisi tehdä itsestään ei-niin-heiveröisen...?
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana Jussi Halla-aho!
Me naiset puhutaan tästä ihan liian vähän me Jussin faninaiset voitais pitää hieman enemmän meteliä Jussin karismasta ja komeudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
Jokainen suomalainen nainen onkin satakiloinen sidukkavalas. Hohhoijaa, mitä yleistyksiä taas. Olen kommentoinut ketjuun, että hyvännäköinen mies on harteikas ja hoikka. Olen itse hoikka ja urheileva nainen.
Sama juttu. Itse urheilen ja painoindeksini on normaalin alarajoilla, joten kai jotain kriteerejä saa miehen kropankin suhteen olla. Kyllä, urheilullinen ja timmi v-mallin kroppa sytyttää ja haluan, että mies on minua kookkaampi. Varsinaiseen komeuteen vaikuttaa kuitenkin enemmän kasvot.
Kaikilla saa olla kriteereitä. Kenenkään ei ole pakko ottaa sellaista ihmistä, jota ei halua.
Täsmälleen näin. Ikäväähän se on jos ei täytä itseä kiinnostavan henkilön kriteereitä mutta sitten vaan suuntaa katseen toiseen suuntaan.
Tumma, ehottomasti karvainen (sänki, rintakarvat), roteva ja vahvat jalat. Ei todellakaan mikään luikku. Momoa ja Hugh Jackman vartalomalliltaan miellyttää paljon.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Pinnallinen p*ška se sinäkin olet, älä yritä muuta selittää.
En ymmärrä tuota jankutusta tuosta nuoremmuudesta, kun nainen on kuitenkin kolmikymppinen?
Sen sijaan haluat ulkonäön perusteella nuorempia naisia, eli pinnallinen.
Minä en ole ikinä kiinnostunut vanhemmista miehistä, joten en ole enkä halua olla kenellekään ”10 vuotta nuorempi”.