Millainen on hyvännäköinen mies?
Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulinaa taas miehiltä.
On ihan perus, et läskin keski-ikäisen ukon unelmanainen on joku brasilialainen bikinimalli.
Ihan tosissaan miehet varmaan luulevat, että se ylipainoinen keski-ikäinen Tavis-Tiina etsii tositarkoituksella jotain Tom Hardya tai Johannes Vetteriä. Mistä tällainen luulo? Siitäkö, että se isovatsainen kaljalla itsensä pöhöttänyt tavis-Timo haluaa ehdottomasti naisen, joka näyttää Scarlett Johanssonilta ja mikään muu ei kelpaa? :D kyllä nyt menee todellisuudentaju vähän sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nää ketjussa mainitut miehet on liki kaikki jotain täysin taviksia tai suorastaan rumiluksia, että ei teillä miehet mitään paineita ole.
Suurinosa naisista ei ole kovin esteettisesti vaativia miesten suhteen.Juuh, voin huokaista helpotuksesta! Tässä ketjussa kun on vain mainittu huippu-urheilijoita, Hollywood-näyttelijöitä, Instagram-malleja...
Näyttelijät, urheilijat ja muusikot harvemmin ovat mitään komistuksia.
Taviksia, jotka on vaan hyvässä kunnossa (jos sitäkään).
Mallit toki on komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat atleettisen eli hoikan ja sopivasti lihaksikkaan miehen mutta itse ovat satakiloisia sidukkavalaita, jotka eivät "miehen vuoksi tee kropalleen yhtään mitään".
Oh the irony!
Jokainen suomalainen nainen onkin satakiloinen sidukkavalas. Hohhoijaa, mitä yleistyksiä taas. Olen kommentoinut ketjuun, että hyvännäköinen mies on harteikas ja hoikka. Olen itse hoikka ja urheileva nainen.
Sama juttu. Itse urheilen ja painoindeksini on normaalin alarajoilla, joten kai jotain kriteerejä saa miehen kropankin suhteen olla. Kyllä, urheilullinen ja timmi v-mallin kroppa sytyttää ja haluan, että mies on minua kookkaampi. Varsinaiseen komeuteen vaikuttaa kuitenkin enemmän kasvot.
"Kriteerejä" saa olla vaikka olisi se satakiloinen sidukkavalas.
Vierailija kirjoitti:
Modernin perheen Phil
Kari Ketonen
Tommi Korpela
Mikko Vaismaa
Nämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat atleettisen eli hoikan ja sopivasti lihaksikkaan miehen mutta itse ovat satakiloisia sidukkavalaita, jotka eivät "miehen vuoksi tee kropalleen yhtään mitään".
Oh the irony!
Minä luulin, että tässä kysyttiin, millainen on hyvännäköinen mies. Ei sitä. millaisen miehen haluaisi.
Siksi toisekseen, mitä ihmeen merkitystä sillä on, millainen itse on siihen, millaisen haluaisi. Ei kukaan pakota miestä valitsemaan satakiloista sidukkavalasta.
V***u te olette pihalla.
En itse näe noissa nyt ihan hirveästi eroa. Eikös naiset aina korosta sitä, etteivät ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei olisi heidän omaan silmäänsä hyvännäköinen? Valtaosa mainituista miehistä ovat kuin jotain malleja.
-eri
Eikö tässä kysytty minkälainen mies on naisen mielestä hyvännäköinen?
Sehän ei riipu siitä minkä näköinen nainen itse on eikä se edes liity kysymykseen, kun vastaukseksi pitää antaa se mikä itseä viehättää!
Ei siis todellakaan tarvitse olla ”samaa tasoa”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
Minä luulin, että tässä kysyttiin, millainen on hyvännäköinen mies. Ei sitä. millaisen miehen haluaisi.
Siksi toisekseen, mitä ihmeen merkitystä sillä on, millainen itse on siihen, millaisen haluaisi. Ei kukaan pakota miestä valitsemaan satakiloista sidukkavalasta.
V***u te olette pihalla.
En itse näe noissa nyt ihan hirveästi eroa. Eikös naiset aina korosta sitä, etteivät ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei olisi heidän omaan silmäänsä hyvännäköinen? Valtaosa mainituista miehistä ovat kuin jotain malleja.
-eri
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
)
Vierailija kirjoitti:
Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.
Lyhyt, rintava ja persevä.
Ei.
Mitä tulee vartalotyyppiin ja genetiikkaan, on tasan yksi malli josta 99,99% naisista pitää. Pitkä, leveät hartiat, V-malline yläkroppa, kapea lantio, jne.
Miehillä on erilaisia makuja esimerkiksi pituuden ja rotevuuden (siro, kurvikas vs amatsoni) suhteen - naisilla ei.
Siinä voi olla eroa haluaako miehen hankkiivan tiettyjä ominaisuuksia, kuten isot lihakset.
Kyllä nyt tuli semmoista puppua että=D Ei ole olemassa mitään tiettyä mies tyyppiä mistä suurin osa meistä naisista pitävät. Et voi puhua muiden puolesta. Vain omasta puolestasi =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
V***u te olette pihalla.
-eri
Olen nähnyt tässä ketjussa vain yhden viestin, jossa mainittiin malleja.
Onko minulta mennyt jotain ohi?
Yhdessä viestissä listattiin malleja ja joku mainitsi Momoan, sitten on heitelty jotain Kari Ketosta, Tommi Korpelaa, Petteri Orpoa ym. tavallisen näköisiä miehiä.
Edelliselle sivulle oli linkattu ruokkoamaton iskävartaloinen tyyppi jonka naama oli tosi tavallinen (en muista nimeä, harmaa paita ja vaalea tukka).
En nyt ymmärrä ulinaa.
Mä oon aina tykännyt Tom Hardysta, en tiedä miksi. Miehenikin näyttää vähän häneltä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
)
Vierailija kirjoitti:
Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.
Lyhyt, rintava ja persevä.
Ei.
Mitä tulee vartalotyyppiin ja genetiikkaan, on tasan yksi malli josta 99,99% naisista pitää. Pitkä, leveät hartiat, V-malline yläkroppa, kapea lantio, jne.
Miehillä on erilaisia makuja esimerkiksi pituuden ja rotevuuden (siro, kurvikas vs amatsoni) suhteen - naisilla ei.
Siinä voi olla eroa haluaako miehen hankkiivan tiettyjä ominaisuuksia, kuten isot lihakset.
Kyllä nyt tuli semmoista puppua että=D Ei ole olemassa mitään tiettyä mies tyyppiä mistä suurin osa meistä naisista pitävät. Et voi puhua muiden puolesta. Vain omasta puolestasi =)
Joo ei ole ei muuten vaan kaikilla samat kriteerit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
V***u te olette pihalla.
-eriOlen nähnyt tässä ketjussa vain yhden viestin, jossa mainittiin malleja.
Yhdessä viestissä listattiin malleja ja joku mainitsi Momoan, sitten on heitelty jotain Kari Ketosta, Tommi Korpelaa, Petteri Orpoa ym. tavallisen näköisiä miehiä.
Edelliselle sivulle oli linkattu ruokkoamaton iskävartaloinen tyyppi jonka naama oli tosi tavallinen (en muista nimeä, harmaa paita ja vaalea tukka).En nyt ymmärrä ulinaa.
Miksi normaali keskustelu on naisille aina ulinaa? Tarkoitat varmaan tätä kuvaa...? https://fi.pinterest.com/pin/103371753929345622/
Hän on vain entinen Calvin Klein -malli ;)
Vierailija kirjoitti:
https://fi.pinterest.com/pin/AZJnDMQQ1DtkO7sGpGcwfuTYmmAufUql5Lek3BlasP…
Travis Fimmel Viikingeistä on ihana. Nuorempana kaunis poika (muistaakseni Calvin Klein-malli), tässä sarjassa todella miehekäs ja mitkä silmät.
Onhan se nuorena ollut hämmentävän hyvännäköinen, mutta parasta tuossa miehessä on persoona. Aniharvoin tulee vastaan jopa Hollywood-standardeilla poikkeuksellisen upeannäköinen mies, joka ilmiselvästi ei nauti huomiosta ja osaa itseäänpiiskaavan huumorin vähintään yhtä hyvin kuin parhaat britit, vaikka itse on aussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa. Siinä on kaikki.
Jason Momoa on kyllä siitä hyvä vaihtoehto, että juurikaan sen kauempana ei voi olla tavismiehestä, saati sitten suomalaisesta tavismiehestä. Jason Momoasta unelmoimalla varmistaa sen, ettei yksikään suomalainen mies kiinnosta ulkonäöltään.
Kyllä tunnelma karisee, kun katsoo Momoan haastatteluja. Mies näyttää ajattelevan koko ajan omaa komeuttaan.
Mulla taas käy päinvastoin - kuvissa hän ei niin viehätä, mutta videolla on hyvin karismaattinen ja mukavan oloinen ihminen.
Tuli tästä mieleen, että yksi tällainen vastaava on Daniel Brühl. Ei näytä kuvissa omaan silmääni mitenkään erityisen komealta, mutta videolla on suorastaan lumoava! Ihan mieletön karisma, miellyttävä ääni ja kaunis hymy. Hän vaikuttaa aidolta persoonalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulinaa taas miehiltä.
On ihan perus, et läskin keski-ikäisen ukon unelmanainen on joku brasilialainen bikinimalli.
Nojaa. Olen melko kovassa fitissä, tosin en ole tietty mikään pitkä ja tumma ja karismaattinen jänniz (mutta tiedostan sen kyllä, toisin kuin naiset omalla kohdallaan). Mitään unelmanaista minulla ei ole, en ole niin pinnallinen kuin naiset. Selasin äsken suomalaisia naisnäyttelijöitä, jos saisin valita niin esim Helmi-Leena Nummela olisi todella kivan näköinen nainen. Mutta tosiaan, teidän pinnallisten on sitä vaikea käsittää, että ei kumppanin ulkonäkö merkkaa toisille niin paljon kuin teille.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää kauniit kasvot eli kapeakantainen ja teräväpäinen nenä, pitkät tummat ripset ja kulmakarvat, täyteläiset huulet, sielukkaat silmät eli ei kuollutta/turtunutta katsetta, hyvä iho, suurehkot ulkonevat korvat, pitkähkö kaula, nuoruus ja elinvoimaisuus, tyylikkyys, ryhdikkyys, symmetria, hoikka ja timmi vartalo....
Turn off on pienet korvat, pallopää/iso pää, paksut pohkeet/reidet/jalat, iso pylly, lyhyt paksu kaula, kalju, leveäkantainen lörtsynokka, rotevuus, pulleus/lihavuus, hailakkuus ym., eli minua viehättävällä miehellä on solakka vartalo.
Pituus mieluiten 170-183cm, mutta se nyt ei ole ihan ehdoton eli voi olla lyhyempi tai pidempi, jos on muuten komea.
Mutta siis unelmamies olisi jotain 170-180cm.Tyyliltään viehättää tietyn tyyliset jota en nyt jaksa alkaa kovin tarkasti tässä kuvailemaan, mutta tykkään kun mies käyttää sormuksia ja koruja, nahkaa, samettia ym. rohkeasti ja ymmärtää vaatteen leikkauksen päälle.
Minkään Billebeino-huppareihin ja snapback-lippalakkeihin pukeutuvan tyypin kanssa en kulkisi, ei ole minun makuuni ollenkaan sellaiset.Julkisuudessa ei ole ketään joka olisi JUST mun tyyppiä tai joku unelmamieheni ruumiillistuma, mutta laitan tähän kuitenkin joitain esimerkkejä siitä, minkä näköiset miehet ovat mielestäni komeita:
Manu Rios (https://instagram.com/manurios?igshid=1r8jlr0m9iivs)
Anwar Hadid ( https://images.app.goo.gl/nHKKEqUTCaVmNxG19 )
Willy Cartier ( https://www.instagram.com/p/B7l7tgqH4T7/?igshid=wfb98v97n7i )
Chico Lachowski ( https://images.app.goo.gl/xfVXbsm66cE4bpV57 )
Ja sit joitain vähemmän tunnettuja malleja kuten tää: https://www.instagram.com/p/B4fvNCeIz5x/?igshid=1p1c5a8l2u0ffTässäpä tämä rehellinen vastaus kysymykseen!
Tässä sen huomaa, naisilla on niin eri maut. Musta nämä kaikki oli ihan kamalia. Sellaisia lipevän näköisiä, itserakkaita, sliipattuja. Voin kuvitellla mitä suusta tulee, kun sen avaavat. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
V***u te olette pihalla.
-eriOlen nähnyt tässä ketjussa vain yhden viestin, jossa mainittiin malleja.
Edelliselle sivulle oli linkattu ruokkoamaton iskävartaloinen tyyppi jonka naama oli tosi tavallinen (en muista nimeä, harmaa paita ja vaalea tukka).En nyt ymmärrä ulinaa.
Miksi normaali keskustelu on naisille aina ulinaa? Tarkoitat varmaan tätä kuvaa...? https://fi.pinterest.com/pin/103371753929345622/
Hän on vain entinen Calvin Klein -malli ;)
Niin, _entinen_. Tuossa kuvassa vain ruokkoamaton, ikääntyvä iskäpäkki.
Jostain syystä kyseisen viestin kirjoittaja EI linkannut hänestä kuvaa malliajoilta, vaan linkkasi tuon jossa ei todellakaan enää näytä miltään mallilta.
Eli ei ilmeisesti tykkää mallin näköisistä?
Sillä malliksihan tuo kuvan tyyppi ei pääsisi eikä mallilta näytä, vaikka joskus nuorena olisi sellainen ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tykännyt Tom Hardysta, en tiedä miksi. Miehenikin näyttää vähän häneltä. :D
Tämä ei ole mikään mysteeri. Hardy on herkullinen. Se ääni, ja se parta, mmm. En tiedä onko komea, koska on vähän lyhyt, mutta tuskinpa se haittaisi. Kun Hardy sanoo 'do as your told', se nyt vaan toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
V***u te olette pihalla.
-eri
Niin? KOSKA TÄSSÄ KYSYTTIIN, MILLAINEN ON HYVÄNNÄKÖINEN MIES. Tässä ei kysytty, minkä näköinen rakas meillä on täällä kotona tai minkä näköinen on se mies, jota tällä hetkellä ajattelemme ja sukat pyörivät jaloissa.
Väännän sinulle rautalangasta:
Minulle hyvännäköinen mies = tumma pikemmin kuin vaalea; 170-175 cm; luonnostaan leveät hartiat ja kapea lantio; pikemmin roteva kuin hintelä; suurehkot silmät; sensuelli suu mutta ehdottomasti ei liian feminiiniset (paksut) huulet.
Minulla ei ole antaa julkkisesimerkkiä enkä sellaista ala googlettaa, mutta Pertti Sveholm parikymmentä vuotta nuorempana kuin tässä kuvassa https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/12/Pertti_Svehol… olisi lähimpänä ideaalia.
Mies, joka saa sukkani pyörimään jaloissa vielä muutaman yhteisen vuoden jälkeenkin: tumma; 178 cm; leveät hartiat ja kapea lantio; iskämaha; ilmeikkäät mutta ei suuret silmät; ohuet huulet; kellertävä hammasluusto ja hampaita ristissä; hiukset ohentuneet ohimoilta; pahoja aknearpia; viikset; manboobsit.
En minä ole sokea puolisoni puutteille, mutta kun hän katsoo silmiin pilke silmäkulmassa ja hymyilee tai kun hiplaan hänen niskahiuksiaan, niin lähtee liikkeelle sellaiset hormonit että perttisveholmit unohtuvat.
Mutta jos ei ole kokenut rakastumista ja halua ihan oikeaan ihmiseen niin ehkä sitä ei ymmärrä. Kannattaisi tehdä ketju, jossa tosiaan kysytään, miltä se haluttu ja rakastettu mies näyttää, mikä meillä palstan naisilla on kotona tai haaveissamme.
Minä sytyn, kun miehellä on pitkät tummat hyvin hoidetut hiukset, ja ruskeat silmät. Kasvojen piirteet sellaiset selkeät, ei kaksoisleukaa tai pulloposkia. Mielellään harteikas, muttei mikään lihaskimppu. Sänki leuassa on aina plussaa. .