Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvännäköinen mies?

Vierailija
29.05.2020 |

Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?

Kommentit (406)

Vierailija
61/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeahiuksinen, hymykuopat, pitkät, tuijottava katse, ei itserakas eli ei ole tietoinen omasta ulkonäöstään. Ei liian sliipattu. Jos flirttailee sinne tänne hyvännäköisyys muuttuu yhtä äklöksi kuin ylimakea leivonnainen, silloin kuin koko lumous haihtuu ja näen vain ääliön. Mikko Leppilammen elämään, käytökseen ymv. enemmin ottamatta kantaa, hänessä silmä lepää. Hän taitaa näyttää aina kolmealta olipa juhlakuva tai arkikuva ja partakaan ei pahenna. Mutta nuo hyvännäköiset katoavat leivoslautaselta vikkelästi - kolmekymppisellä naisella ei ole enää toivoa heitä tavoitella vaan pitää tarkastella jäljellä jääneitä "yksilöitä" = leivonnaisia , saisiko niistä "harsittua" jotain kivaa kasaan tai jäädä vaan odottelemaan seuraava kattausta = erokierrosta, josko sieltä joku herkkupala taas vapautuisi.  Ce la vie. 

Vierailija
62/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamaiset kasvot ja hymy sytyttää täälläkin. Siihen lisänä miehekäs ja harteikas kroppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen 175 cm, mutta pidän eniten itseni mittaisista tai vähän lyhemmistä miehistä. He ovat ihania, plus usein myös itseluottamus kohdillaan jos uskaltavat lähestyä pidempää naista. 

Tykkään pienistä miehistä. Lihakset ok, mutta ei niitäkään liikaa vaan sellainen sopusuhtainen hyvä. Pidän vaaleista miehistä. Yleensä tulee etsittyä tällaisia miehiä :D

Vierailija
64/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tummat kulmakarvat (tietysti samaa väriä ripsetkin)

Ei kaksoisleukaa tai pullopostia, vaan vähän kulmikkaat miesmäiset piirteet

Vierailija
65/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjalainen keihäänheittäjä Andreas Thorskilden. Pitkä, harteikas ja vaalea

Juu, no hän on kyllä aikamoinen. Keihäänheittäjistä löytyy muutenkin paljon hottiksia.

Vierailija
66/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat atleettisen eli hoikan ja sopivasti lihaksikkaan miehen mutta itse ovat satakiloisia sidukkavalaita, jotka eivät "miehen vuoksi tee kropalleen yhtään mitään".

Oh the irony!

Jokainen suomalainen nainen onkin satakiloinen sidukkavalas. Hohhoijaa, mitä yleistyksiä taas. Olen kommentoinut ketjuun, että hyvännäköinen mies on harteikas ja hoikka. Olen itse hoikka ja urheileva nainen.

Sama juttu. Itse urheilen ja painoindeksini on normaalin alarajoilla, joten kai jotain kriteerejä saa miehen kropankin suhteen olla. Kyllä, urheilullinen ja timmi v-mallin kroppa sytyttää ja haluan, että mies on minua kookkaampi. Varsinaiseen komeuteen vaikuttaa kuitenkin enemmän kasvot.

Vierailija
67/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, sopivan lihaksikas, paljon partaa, paljon tukkaa, rintakarvoitusta, komeat kasvot, hyvä pylly

Vierailija
68/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää kauniit kasvot eli kapeakantainen ja teräväpäinen nenä, pitkät tummat ripset ja kulmakarvat, täyteläiset huulet, sielukkaat silmät eli ei kuollutta/turtunutta katsetta, hyvä iho, suurehkot ulkonevat korvat, pitkähkö kaula, nuoruus ja elinvoimaisuus, tyylikkyys, ryhdikkyys, symmetria, hoikka ja timmi vartalo....

Turn off on pienet korvat, pallopää/iso pää, paksut pohkeet/reidet/jalat, iso pylly, lyhyt paksu kaula, kalju, leveäkantainen lörtsynokka, rotevuus, pulleus/lihavuus, hailakkuus ym., eli minua viehättävällä miehellä on solakka vartalo.

Pituus mieluiten 170-183cm, mutta se nyt ei ole ihan ehdoton eli voi olla lyhyempi tai pidempi, jos on muuten komea.

Mutta siis unelmamies olisi jotain 170-180cm.

Tyyliltään viehättää tietyn tyyliset jota en nyt jaksa alkaa kovin tarkasti tässä kuvailemaan, mutta tykkään kun mies käyttää sormuksia ja koruja, nahkaa, samettia ym. rohkeasti ja ymmärtää vaatteen leikkauksen päälle.

Minkään Billebeino-huppareihin ja snapback-lippalakkeihin pukeutuvan tyypin kanssa en kulkisi, ei ole minun makuuni ollenkaan sellaiset.

Julkisuudessa ei ole ketään joka olisi JUST mun tyyppiä tai joku unelmamieheni ruumiillistuma, mutta laitan tähän kuitenkin joitain esimerkkejä siitä, minkä näköiset miehet ovat mielestäni komeita:

Manu Rios (https://instagram.com/manurios?igshid=1r8jlr0m9iivs)

Anwar Hadid ( https://images.app.goo.gl/nHKKEqUTCaVmNxG19 )

Willy Cartier ( https://www.instagram.com/p/B7l7tgqH4T7/?igshid=wfb98v97n7i )

Chico Lachowski ( https://images.app.goo.gl/xfVXbsm66cE4bpV57 )

Ja sit joitain vähemmän tunnettuja malleja kuten tää: https://www.instagram.com/p/B4fvNCeIz5x/?igshid=1p1c5a8l2u0ff

Tässäpä tämä rehellinen vastaus kysymykseen!

Vierailija
69/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteydessä yksi kuva kertoisi enemmän kuin 1000 sanaa.

https://www.pinterest.com/pin/103371753929345622/

Vierailija
70/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nää ketjussa mainitut miehet on liki kaikki jotain täysin taviksia tai suorastaan rumiluksia, että ei teillä miehet mitään paineita ole.

Suurinosa naisista ei ole kovin esteettisesti vaativia miesten suhteen.

Vierailija
71/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat atleettisen eli hoikan ja sopivasti lihaksikkaan miehen mutta itse ovat satakiloisia sidukkavalaita, jotka eivät "miehen vuoksi tee kropalleen yhtään mitään".

Oh the irony!

Niin. Itse olen hoikka, mutta en erityisen urheilullinen. Jos omaan silmään sattuu erityisen komea olemaan joku näyttelijä tai huippu-urheilija, niin ei se kerro todellisuudesta yhtään mitään. Kyllähän miehetkin ihastelevat sporttisia täydellisen kropan omaavia naisia, vaikka itsellä olisi se pöhöttynyt kaljavatsa. Jos parinvalintakriteerit ovat sama, kuin unelmaulkonäkö, niin lähes kaikki olisivat ikuisesti sinkkuja.

Vierailija
72/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yleisesti ottaen melko lyhyistä ja tanakoista pikemmin kuin hoikista miehistä. Puolisoni on 178/94 ja hän on pisin niistä kolmesta miehestä, jotka koen olleen haluttavimpia parisuhdehistoriassani. Muuten hän on ulkonäöltään täydellinen: luonnostaan leveät hartiat ja kapea lantio, tummat taipuisat hiukset ja siniset ilmeikkäät silmät.

Vierailija
73/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ulinaa taas miehiltä.

On ihan perus, et läskin keski-ikäisen ukon unelmanainen on joku brasilialainen bikinimalli.

Vierailija
74/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt Peter Steele tai Ville Laihiala, toisinsanoen pitkätukat on kuumia. Kaljut miehet saa myös jalat veteläksi :D

On sulla outo maku

Levy-yhtiön jakaman legendan mukaan hän allekirjoitti levydiilinsä verestään ja siemennesteestään tehdyllä musteella.

Vierailija
75/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jason Momoa. Siinä on kaikki.

Jason Momoa on kyllä siitä hyvä vaihtoehto, että juurikaan sen kauempana ei voi olla tavismiehestä, saati sitten suomalaisesta tavismiehestä. Jason Momoasta unelmoimalla varmistaa sen, ettei yksikään suomalainen mies kiinnosta ulkonäöltään.

Kyllä tunnelma karisee, kun katsoo Momoan haastatteluja. Mies näyttää ajattelevan koko ajan omaa komeuttaan.

Vierailija
76/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai naisillakin on jonkinlaista vaihtelua näkemyksissä? Minua ei (miehenä) ainakaan kiihota sellainen pitkä, blondi, superlaiha mallitypy lainkaan.

Lyhyt, rintava ja persevä.

Ei.

Mitä tulee vartalotyyppiin ja genetiikkaan, on tasan yksi malli josta 99,99% naisista pitää. Pitkä, leveät hartiat, V-malline yläkroppa, kapea lantio, jne.

Miehillä on erilaisia makuja esimerkiksi pituuden ja rotevuuden (siro, kurvikas vs amatsoni) suhteen - naisilla ei.

Siinä voi olla eroa haluaako miehen hankkiivan tiettyjä ominaisuuksia, kuten isot lihakset.

ok.

Vierailija
77/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nää ketjussa mainitut miehet on liki kaikki jotain täysin taviksia tai suorastaan rumiluksia, että ei teillä miehet mitään paineita ole.

Suurinosa naisista ei ole kovin esteettisesti vaativia miesten suhteen.

Juuh, voin huokaista helpotuksesta! Tässä ketjussa kun on vain mainittu huippu-urheilijoita, Hollywood-näyttelijöitä, Instagram-malleja...

Vierailija
78/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.pinterest.com/pin/AZJnDMQQ1DtkO7sGpGcwfuTYmmAufUql5Lek3BlasP…

Travis Fimmel Viikingeistä on ihana. Nuorempana kaunis poika (muistaakseni Calvin Klein-malli), tässä sarjassa todella miehekäs ja mitkä silmät.

Vierailija
79/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jason Momoa. Siinä on kaikki.

Jason Momoa on kyllä siitä hyvä vaihtoehto, että juurikaan sen kauempana ei voi olla tavismiehestä, saati sitten suomalaisesta tavismiehestä. Jason Momoasta unelmoimalla varmistaa sen, ettei yksikään suomalainen mies kiinnosta ulkonäöltään.

Kyllä tunnelma karisee, kun katsoo Momoan haastatteluja. Mies näyttää ajattelevan koko ajan omaa komeuttaan.

Mulla taas käy päinvastoin - kuvissa hän ei niin viehätä, mutta videolla on hyvin karismaattinen ja mukavan oloinen ihminen.

Vierailija
80/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh the irony!

Minä luulin, että tässä kysyttiin, millainen on hyvännäköinen mies. Ei sitä. millaisen miehen haluaisi.

Siksi toisekseen, mitä ihmeen merkitystä sillä on, millainen itse on siihen, millaisen haluaisi. Ei kukaan pakota miestä valitsemaan satakiloista sidukkavalasta.

V***u te olette pihalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme