Millainen on hyvännäköinen mies?
Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?
Kommentit (406)
Naiset haluavat atleettisen eli hoikan ja sopivasti lihaksikkaan miehen mutta itse ovat satakiloisia sidukkavalaita, jotka eivät "miehen vuoksi tee kropalleen yhtään mitään".
Oh the irony!
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat atleettisen eli hoikan ja sopivasti lihaksikkaan miehen mutta itse ovat satakiloisia sidukkavalaita, jotka eivät "miehen vuoksi tee kropalleen yhtään mitään".
Oh the irony!
Tässähän kysyttiin hyvää ulkonäköä, haluamisesta ei puhuttu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eli niitä tasoja nyt taas onkin? Kuten naisten akateemisuus-ketjuissakin?
Ulkonäkö kiinnittää ensin huomion ja jokaisella on mieltymyksiä, vaikka muuta väittäisi. Toisaalta ihminen on siitä hauska, että onnolemassa määritelmät rumankaunis ja rumankomea. Noillekin löytyy fanittajansa.
Luonne ja persoonallisuus on taas oma pakettinsa. Tässä keskustelussa ei mennä sille puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
Pätee kyllä useimmiten miehiin: Naiselta vaaditaan hoikkuutta, terveellisiä elämäntapoja, urheilullista kroppaa, mutta mies itse voi painaa mitä vain ja syödä kuin porsas. Kokemusta on ja mies onkin jo entinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen josta näkee että sillä on hyvä musamaku.
Samoja ajatuksia. Pitkistä hiuksista tulee heti plussa. Pituutta mielellään enemmän kuin itsellä ja ehkä vähän sellainen omantienkulkija. Eli ei varmasti mikään paras muiden silmissä vaan vain minun. Persoonallinen ihminen jollakin tapaa.
Yleensä ne joilla ei ole varaa käydä parturissa kasvattaa pitkät tai vetää kaljuksi koneella.
Kalju voi ollakin ihan superkuuma. Tykkään kun se yhdistyy älyyn, luontaiseen karismaan ja muuten asialliseen tyyppiin (vrt prätkätyypit tai pahikset, jotka alleviivaa äijyyttään). Tuo on vaan pitkälle myös päänmuoto tyyppi vähän sama kuin sirot kasvot naisella, jolloin se lyhyt poikatukka näyttää naiselliselta.
Pitkä tukka, vähän masua, semmoinen hevimies. Silmälasit. Ei itseäni lyhyempi, muttei mielellään mikään hujoppi. Pyöreät kasvot kivemmat kuin kulmikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli niitä tasoja nyt taas onkin? Kuten naisten akateemisuus-ketjuissakin?
Ulkonäkö kiinnittää ensin huomion ja jokaisella on mieltymyksiä, vaikka muuta väittäisi. Toisaalta ihminen on siitä hauska, että onnolemassa määritelmät rumankaunis ja rumankomea. Noillekin löytyy fanittajansa.
Luonne ja persoonallisuus on taas oma pakettinsa. Tässä keskustelussa ei mennä sille puolelle.
Itse olen huomannut usein tykästyväni naisissa persoonallisiin kasvoihin, varmasti sitten kuuluu tuohon rumankauniiden kategoriaan. Liian kauniit kasvot lyövät jotenkin suojamekanismit päälle, vaikea selittää. Kropan suhteen olen kyllä perinteisempi. Lihasta saa olla naisellakin, mutta ehkä enemmän alavartaloon painottuen. Onhan sellainen pyöreä peppu kyllä ykkönen, kunhan se on sitä lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
Pätee kyllä useimmiten miehiin: Naiselta vaaditaan hoikkuutta, terveellisiä elämäntapoja, urheilullista kroppaa, mutta mies itse voi painaa mitä vain ja syödä kuin porsas. Kokemusta on ja mies onkin jo entinen.
Siis tämä! Tai muulla tavoin ei kiinnitetä mitään huomiota omaan ulkonäköön, ollaan kuin suoraan jostain ojasta vedettyjä. Ja sit mennään pokerilla iskemään niitä kaikkein parhaimman näköisiä naisia.
Käytännössä melkein jokainen nainen täällä on sanonut haluavansa pitkän, harteikkaan miehen isoilla käsillä. Tätäkö se "laaja" miesmaku on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
Itse en myöskään katselisi miestä, joka alkaisi kytätä syömisiäni tai liikkumisiani. Ja olen hoikka ja liikkuva, entinen syömishäiriöinen kylläkin. Ulkonäköfasismi on karseaa. Suhteessa elämästä kuuluu nauttia ystävän, ei vihollisen kanssa. Helpointa jos on yhteisiä päämääriä. Miksi joku sidukkavalas etsisi salimakea, kun ei siitä saa seuraa baariin? Ei se oikeasti mene noin. Juomareilla se alko menee heilahtaen seksin edelle. Kriteerit tuskin siellä katossa myöskään miesten suhteen. Miksi olisi?
Modernin perheen Phil
Kari Ketonen
Tommi Korpela
Mikko Vaismaa
Edesmennyt Peter Steele tai Ville Laihiala, toisinsanoen pitkätukat on kuumia. Kaljut miehet saa myös jalat veteläksi :D
Erottuvat hartiat, miellyttävät kasvot, hoidetut hampaat, hymyilevä, litteä vatsa (ei tarvi olla 6-pack), sporttinen, yli 170cm. Jos on lyhyt, niin lihasmassa kompensoi. Miellyttävä äni, tapa liikkua ja myönteisyys tuovat lisää viehätysvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä melkein jokainen nainen täällä on sanonut haluavansa pitkän, harteikkaan miehen isoilla käsillä. Tätäkö se "laaja" miesmaku on?
Harteikas tarkoittaa miestä, joka ei ole ihan suorakaiteen mallinen. Veikkaan että enemmistö (!) miehistä on harteikkaita, etenkin jos eivät ole läskistyneitä. Isot kädet..no tuohon en itse syty. Enemmän keskikokoiset ja sen näköiset, että ehkä osaa tehdä niillä jotakin. Pienelle naiselle 165-170 voi olla ihan hyvä koko miehelle. Suomessa on ihan reilusti pienenpuoleisia naisia.
Onhan nämä poikamaisten miesten fanit ihan oma laumansa. Aivan kuin osa miehistä kuolaa tyttöjen perään. Eivät kaikki tod halua mitään miehekästä urosta. Media saa asian näyttämään tältä. Helsingin hipsteripiireissä hintelä taiteilija on aina olemassa. Aina on niitä joita ei saa bodaamaan millään ilveellä.
tuima katse = assburgerin tuijotus?
Vierailija kirjoitti:
Oh the irony!
Jokainen suomalainen nainen onkin satakiloinen sidukkavalas. Hohhoijaa, mitä yleistyksiä taas. Olen kommentoinut ketjuun, että hyvännäköinen mies on harteikas ja hoikka. Olen itse hoikka ja urheileva nainen.
Tuohon määritelmään osuu järjetön määrä miehiä. Eli kyllä se oikeasti monipuolinen se maku on. Miehillä tuo hartiajuttu voisi olla vaikka rinnat. Suurin osa tykkää vähintään b-kupin kokoisista. Silti kirjoa löytyy ja eikähän se ihminen siellä loppuviimeksi ratkaise, kenfn kanssa viihdytään. Rintojen kanssa seurustelevat erikseen.