Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä jota rajoitukset eivät haittaa

Vierailija
27.05.2020 |

Joka et käy ravintoloissa syömässä, baareissa juomassa, uimahalleissa, Linnanmäillä, teattereissa, oopperoissa, konserteissa jne. Miten vietät vapaa-aikasi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mä joskus jossain klassisen konsertissa, mutta ei mulle ole mikään must juttu päästä sinne. Tai leffaan. Näitä voi kuunnella/katsella kotisoffallakin. 

Opiskelen, pelaan, hoidan kotia ja katson telkkaria. Ruoanlaitto ja keittiön jatkuva siistiminen vie hirveesti päivässä aikaa, täytyy niiden jälkeen levätäkin.

Vierailija
22/26 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, vahdin lapsia, pesen pyykkiä, siivoan ja joskus käyn lenkillä. En ole käynyt elokuvissa kolmeen vuoteen, ravintolassa yli vuoteen, oopperassa en koskaan. Kuntosaleja en käytä. Uimahallissa kävisin lasten kanssa, mutta kesällä ei ole siihenkään tarvetta. Tylsä elämä, mutta pitää.säästää taloa varten, joten mitään maksullista en voi harrastaa muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän lasten ja miehen kanssa aikaa, piirrän, mökkeilen, pelaan koneella, Netflixailen (onko tuo edes sana), ulkoilen, selaan eri palstoja/blogeja.

Nämä riittää ajanvietoksi tosi hyvin :)

Ennen koronaa käytiin n. kerran vuodessa syömässä/leffassa/baarissa tms. eikä kaivata mitään noista nytkään. Rento elämä ilmeisesti kun ei arki tämän enempää vaadi.

Uima-hallit, festarit, oopperat, kirjastot jne. ei ole koskaan kiinnostaneet meitä.

Vierailija
24/26 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin erinomaisesta ruoasta kotona.

Jos suuta alkaa napsaamaan kokoelmista löytyy tarpeeksi erilaisia juomia vuosiksi (ei ole napsannut).

Kulttuurin puolesta nautin hyvästä musiikista, leffoista tai sarjoista.

Toisinaan huonommasta musiikista (soitan itse).

Konserteista puheenollen, nykytekniikalla saa muutamassa sekunnissa artistin kuin artistin konsertoimaan omaan olohuoneeseensa HD-kuvanlaadulla.

Vierailija
25/26 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hirveästi vapaa-aikaa. Vapaa-ajallani nukun, lenkkeilen, laitan ruokaa, siivoan, luen kirjaa tai juttelen kavereiden kanssa. Voin myös esim. pelata jotain tai katsoa netin välityksellä jotain ohjelmaa.

Vierailija
26/26 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tänään; heräsin klo 8, olin koneella klo 9 asti, söin aamupalan, kävin lenkillä, katsoin netflixiä, söin, otin aurinkoa, söin, katsoin netflixiä ja nyt täällä. Kohta nukkumaan. Poistun kotoa töihin (nyt lomalla), kauppaan ja lenkille. Sos elämää ei ole ollut yli 10 vuoteen joten yksin ei tule lähdettyä ravintoloihin tms.