Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Yhdysvaltain osavaltiossa tekisit mieluiten road tripin?

Eurocypria
27.05.2020 |

Missä? Miksi? Milloin? Kenen kanssa? Kuinka pitkäksi aikaa? Itse haluaisin mennä Utahiin koska se on hieno osavaltio. Haluaisin mennä sinne milloin vain yksin. Voisin viipyä siellä vaikka koko elämäni.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikkoa Kalliovuorten länsipuolella. 

Vierailija
2/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.C.:ssä, koska Trump asuu siellä. Olen hänen suuri faninsa ja toivoisin näkeväni joskus ihan livenä!

Vierailija
4/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arizona olisi mielestäni kiinnostava kohde matkustaa! Arizonassa on lämmin ja kuiva luonto on mielestäni kiinnostava. Voisin lähteä vaikka huomenna. Lähtisin ehkä siskoni kanssa kahdeksi viikoksi.

Vierailija
5/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaji olisi toki mieletön kohde. Se olisi varmaankin koko elämäni kohokohta päästä ajelemaan Havajin upeita teitä pitkin henkeä salpaavissa maisemissa ja lämpimässä ilmastossa turkoosin meren lähellä.

Vierailija
6/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vakka ajaa koko USAn läpi ja ajaa kaikki osavaltiot Havajia lukuun ottamatta läpi :)

Vierailija
7/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Vai alennusta. Luulenpa, että sait turistihinnasta muka-alennusta eli törkeästä hinnasta alennuksen vähän vähemmän törkeään. Ei pidä olla sinisilmäinen. 

Vierailija
8/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiforniaan lähtisin. Siellä on merta, aavikkoa, metsiä, viininviljelyä, kullankaivuupaikkoja (nähtäväksi, ei kaivettavaksi), Meksiko naapurina ja San Francisco, jonka kulttuurissa kuuluu olevan vaikka mitä nähtävää.

Vierailija
9/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ajella avoautolla New Yorkista Los Angelesiin.

Vierailija
10/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä Grand Canyonin pelkästään, mutta osavaltioista kiehtoisi eniten Texas. 

Vierailija
11/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennessee kiinnostaisi ainakin itseäni. Tennesseen vuoret ovat mielestäni kauniita!

Vierailija
12/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyisellään uskaltaisi lähteä Yhdysvaltoihin ollenkaan, vähän jos turistina tötöilisi liikenteessä, olisi iso riski joutua poliisiväkivallan kohteeksi.

Vierailija
13/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhode Islandissa. Sen voisi ajaa tunnissa päästä päähän ja sitten äkkiä helevettiin tuosta shithole-maasta!

Vierailija
14/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishconsin olisi ihana kohde!

Vierailija
15/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteista parhain olisi Alabama

Vierailija
16/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nykyisellään uskaltaisi lähteä Yhdysvaltoihin ollenkaan, vähän jos turistina tötöilisi liikenteessä, olisi iso riski joutua poliisiväkivallan kohteeksi.

On taas aivopesu tuottanut tulosta. Käväise ensin kokemassa ja kerro sitten.

Vierailija
17/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Yhdysvalloissa? Oikeasti? Miksi sitä Road Trippiä voisi tehdä Euroopassa, otat vain auton ja hyppäät autolauttaan. Ajat Saksan läpi ranskaan, sitten Italia, Unkari ja Romania. Paluumatka Puolan ja Baltian läpi Suomeen.

Vierailija
18/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nebraskassa ajella köröttelisin

Vierailija
19/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puerto Vallarta on aivan ihana paikka. Meksiko päihittää Thaimaan selvästi. Thaimaan prostituoidut pilaavat koko maan. Thaimaa on ihan kauhea paikka. Meksikossa on turvallista. Laukut voi jättää vahtimatta julkisille rannoille ja palvelu on avuliasta.

Vierailija
20/43 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHDYSVALLAT!!! Hirveä paikika!!! Ihmisistä ei välitetä lainkaan!!! Maa varkaita TÄYNNÄ!!!!!!! MIKSEI KUKAAN HAAVEILE AASIASSA TEHTÄVÄSTÄ ROADTRIPISTÄ!! Tunteisiin menee tämä usan jatkuva ylistäminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi