Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(

Vierailija
27.05.2020 |

Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..

Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".

Kommentit (919)

Vierailija
741/919 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kerran eräällä työpaikalla yksi nainen kertoi miehensä peliharrastuksesta, että muuttivat sen takia, että saisi miehelle oman pelihuoneen. En tiedä odottiko nainen, että olisin alkanut taivastelemaan muuttoperustetta, mutta kerroin, että pelaan itsekin ja olisi hienoa jos itselläkin olisi pelkästään pelaamiselle omistettu huone :D

No yksin kun asun, niin tarvittaessa kämpän huonekalujärjestys muuttuu pelaamisen ehdoilla, yhteen aikaan mulla oli rattiohjainkin, mutta nuukuuksissaan ei tullut  kumminkaan hankittua kunnollista telinettä ratille ja polkimelle + ajopenkkiä.

Kaksi erilaista näyttöä on eri-ikäisille pelikonsoleille, vanha CRT kuvaputkiTV, moderni FullHD pelinäyttö ja vanhempi PC 17" kuvaputkinäytöllä, sisustaja-intoilevan naisen painajainen varmaan minun kämppä xD

Vierailija
742/919 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt on sellainen ongelma johon ei olisi mitenkään voinut vaikuttaa jo aikaisemmin?

Itselläni (nainen) on oma työnurkka ja lapsilla on omat pelipisteensä omissa huoneissaan.

On pöydät ja näytöt ja pelituolit. Kaikilla.

Mutta idea onkin että kaikki ne silti sopii sisustukseen koska pöydät ja tuolit jne on valittu sopimaan yhteen. Eikä ne mustat näytöt rumia ole, modernejahan nuo. Sopivat sisustukseen mainosti. Ja se "iso musta laatikko" pöydän alla, no sitä ei meillä ole, läppäreitä vaan, mutta PS laitteet on yhtälailla laatikoita jotka nyt vaan kuuluu pakettiin. Hankala se on pelata ilman. Tai tehdä töitä ilman työpistettä.

Ongelmahan kertoo ihan vain APn oman sisustussilmän puutteesta. Ja kyvystä soveltaa ja yhdistellä erilaisia tarpeita.

Meillä nuo asiat ovat niin iso osa arkielämää ettei niitä ole tarve piilottaakaan mihinkään kellariin, ne ovat nuorten huoneissa kaiken keskipiste ja niissä myös silmä lepää.

Se on ihan mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/919 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kukaan ei valittanut mistään sisustus-flown rikkoutumisesta kun Commodore 64:t kuvaputkinäyttöineen alkoivat yleistyä kodeissa :D

Sen jälkeen tuli Amiga 500 joka oli vielä isompi laite, VHS nauhuritkaan ei haitanneet ketään.

Vierailija
744/919 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmas kerros varattu miehen ja lasten leluille. En itse edes käy siellä vaan saavat itse hoitaa siivoukset jne. 

Vierailija
745/919 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten niitä miesluolia on

Mancave is the way 😄

Vierailija
746/919 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa uusi kämppä jossa miehellä oma pelihuone. Oletko ap koskaan ajatellut ettämiehesi saattaa ajatella että kun sinun sisustukseksi eioikein sovi hänen pelikamojen sisustukseen?

Vierailija
747/919 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nykypäivään. Trendi sisustukseen kuuluu älylaitteet ja välineet.

Vierailija
748/919 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se eksäki aikoinaan sössötti ja lopulta kun se lähti, ei mulla ollut täällä melkeen muuta ku pari mattoa ja telkkari kun oli kaikista minun tavaroista pitäny tietysti hankkiutua eroon vuosien varrella, koska ne oli mukamas rumia jne.

Sen omat valinnat oli kaikenlaista lastulevy-paskaa, sohvakin minkä se vei mukanaan oli semmonen että sen pystyi suunnilteen yhdellä kädellä heittää suoraan ovelta pakun kyytiin, siksi tuli niin tyhjä kämppä kun se lähti, en halunnut mitään huonolaatuista roskaa nurkkiini kun kerran pääsee vihdoin roskalaatuisesta naisestakin eroon.

Vierailija
749/919 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
750/919 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrää roinat kaatikselle.

Vierailija
751/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelituoli aikuisella miehellä jolla nyt luulisi olevan jo oikeaakin tekemistä?

Ei ola varmasti ainoa. -Jos ei leiki lapsena,  leikkii aikuisena.

Vierailija
752/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatte vaan isompaan, missä miehelle oma  peli- työ- oleskelu- tv-  romu- kaltsu- ym, ym huone,  tadaaaa.

Vierailija
753/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa käytöstä,onhan se koti myös miehesi koti,kummallista pomottamista ja määräilyä,ei ihme ettei joidenkin avioliitto tai suhde kestä jos kohdellaan puolisoa eriarvoisesti yhteisessä kodissa,oletko kysynynyt haluaako miehesi näitä sinun kummallisia sisustus juttuja?yleensä normaali pari yhdessä sopii ja suunittelee sisustamista yhteisessä kodissa,mies ei ole pelkkä lelu sängyssä,se kannattaa muistaa,miehilläkin on tunteet ja oikeus omiin tavaroihin yhteisessä kodissa.Järkeä saa käyttää.

Vierailija
754/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma nurkkaus ja tee mistä pidät.

Vierailija
755/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee varmaan seuraava vauva-palsta-hitti. Aivan tosissaanko tämäkin mamma on? :D 

Selkeä provo. Toisaalta tiedän kyllä tapauksia, missä vaimo oli heittänyt miehensä kaikki bändipaidat roskiin ja toisen missä vaimo heitti joka päivä päivän lehden roskiin sillä välin kun mies oli töissä, koska koki sen roskaksi. Kummatkin tapaukset päätyivät eroon. Ihmettelin kyllä noiden miesten naismakua alunperinkin, että eivätkö yhtään jutelleet ennen yhteen menemistä. 

Vierailija
756/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ratkaisu on, että muuttaa isompaan asuntoon ja mies saa oman huoneen mihin ei vaimo saa mennä sisustamaan tai ehkä muutenkaan.

Vierailija
757/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika niin flow korjautuu.

Vierailija
758/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ikävä puoli on se, että kaksi erilaista flow:ta pitää saada sopimaan yhteen. Jos ärsyttää kovasti niin ei muuta kuin lusikat jakoon niin sehän ratkeaa sillä.

Vierailija
759/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vihaan elektroniikkaa, kun se vie oikeasti niin paljon tilaa, kerää pölyä ja on rumannäköistä. Lisäksi noilla kenellä noita mötiköitä on, on yleensä joku e-peliriippuvuus ja hakkaisivat noita rakkineitaan vuorokauden ympäri jos olisi mahdollista.

Sano, että haluat jonkun oman tavarasi siihen ja kone pois. Tuskin käy.

Exäni harrasti tuota tietokonehommaa ja uutta kämppääkin katsoessa vaan höpötti että "tänne mä laitan mun koneen". Olohuoneen paraatipaikalle.

Vierailija
760/919 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ikävä puoli on se, että kaksi erilaista flow:ta pitää saada sopimaan yhteen. Jos ärsyttää kovasti niin ei muuta kuin lusikat jakoon niin sehän ratkeaa sillä.

Ja sitten jos vielä tulee se kolmas ja neljäs, joita ei kiinnosta se flow ollenkaan.

Siinä on naistenlehtikämpät kovilla, kun riemunkirjavia leluja löytyy joka nurkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän