Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(
Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..
Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".
Kommentit (919)
Maalaa se ukkosikin paremmin flowun sopivaksi, niin ei ole enää eye-sore.
Pöytäkone kierrätykseen/SER:iin ja Macbook pro tilalle.
Pyydä miestäsi vaihtamaan Applen laitteisiin. Ne on design tuotteita.
Tästä tulee varmaan seuraava vauva-palsta-hitti. Aivan tosissaanko tämäkin mamma on? :D
Miehelle läppäri kouraan ja kammottava tuoli ulos.
Ei nykyään tarvita enää mitään järkyttäviä mustia laatikoita, läppäri jaksaa pyörittää samaa dataa.
Onneksi heitin sekä mihen, että kammottavat kaiuttimet ja seinän kokoisen tv:n ulos.
Nautin joka päivä omasta rauhasta ja harmoniasta. Seurustelut hoidan ulkoisesti, en omissa nurkissa.
Voi ei, kyllä ainoa ratkaisu nyt on se, että muutatte erillenne ennen kuin feng shuin epätapapaino ja värimaailman rikkoutuminen tuhoaa terveytesi.
Heivaa ukko ja kone kellariin. Problem solved.
Olisipa joskus kiva tietää, kuinka suuri prosenttiosuus palstan ”keskustelusta” on verkkopeikkojen pyörittämää. Seksipalstallakin kävi joku ”psykologian opiskelija” kehuskelemassa trollaamisestaan, mutta taisi olla joku metatrolli sekin.
Eristä tietokonenurkkaus jollain sopivalla sermillä.
Minä näytin miehelle kaapin paikan ja kannoin tietokoneen pihalle miehen ollessa töissä kun hermo meni siihen olohuoneessa :D:D:D: lopulta tehtiin vintille miehelle pelinurkka eipä tarvi enää riidellä!
Vierailija kirjoitti:
Pöytäkone kierrätykseen/SER:iin ja Macbook pro tilalle.
Olen ehdottanut mutta ei pyöri kuulemma pelit samalla lailla.
AP
Olisiko mahdollista hankkia asunto, jossa miehellä olisi "työhuone" jonka saisi sisustaa aivan haluamallaan tavalla?
Alta kakskymppisten ongelmia. Kohta et enää edes huomaa sitä mötikkää nurkassa.
Miehet ovat siitä niin tylsiä, etteivät he millään sovi moneenkaan sisustustyyliin. Voisikohan sen sian vaan jättää?
Vierailija kirjoitti:
Alta kakskymppisten ongelmia. Kohta et enää edes huomaa sitä mötikkää nurkassa.
Vain silloin, kun se mötikkä huutaa, että tuo akka kalijaa!
Osta joku sermi ja laita siihen eteen silloin kun pöytä ei ole käytössä. Tai joku korkea hylly siihen tilanjakajaksi ja näkösuojaksi. Tai vaikka kaksi hyllyä vastakkain, jos on tilaa. Mies saa omalle puolelleen tavaroitaan ja sinä voit sisustaa näkyvän puolen hyllystä.
Pöytäkoneeseen voi hankkia valkoisen kotelon ja pelituolin vaihtaa vaikka Martelan työtuoliin. Näin meillä tehtiin.
Tietsikka ja näyttö vaikka teippaamalla valkoiseksi, tuoliin vaalea päällyste ja aikuisjonnelle lumipuku päälle. Probelm solved.
Hih, "tietokoneen voisi maalata" . :D :D :D