Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(

Vierailija
27.05.2020 |

Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..

Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".

Kommentit (919)

Vierailija
781/919 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto siis sinun vai teidän molempien? Jos molempien niin kai sillä miesparalla edes yksi NURKKA saa asunnossa olla.

Vierailija
782/919 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on yhteinen. Ei naisen.

Naisella ei ole oikeutta sikailla ja käskyttää.

Mieti itse kuinka itse itkisit kun mies heittäisi hömppätyynysi ja arvottomat kiinamuoviset kitchi esineesi rosikseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/919 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kph kertoo paljon ihmisistä...ja ravintoloistakin.

Siisti kph = siisti ihminen.

Mutta jos kph on täynnä satoja purnukoita, roinaa ja likapyykit on lattialla on asujalla vakava mt tai elämänhallintaongelma.

Kaikkien purkkien tulee mahtua kph kaappiin.

Näkyvillä saa olla max 1 tai 2 tuotetta.

Tilan tulee olla aina siivottu - kuten keittiönkin.

Vierailija
784/919 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kph kertoo paljon ihmisistä...ja ravintoloistakin.

Siisti kph = siisti ihminen.

Mutta jos kph on täynnä satoja purnukoita, roinaa ja likapyykit on lattialla on asujalla vakava mt tai elämänhallintaongelma.

Kaikkien purkkien tulee mahtua kph kaappiin.

Näkyvillä saa olla max 1 tai 2 tuotetta.

Tilan tulee olla aina siivottu - kuten keittiönkin.

Sinunkaltaisilla se todellinen mt ongelma on

Vierailija
785/919 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylisiisti kämppä myös kertoo mt-ongelmista, pakko-oireyhtymistä tms. Kyllä kodissa elämän merkkejä saa ja pitääkin olla, eikä sisustuslehtien malliasunto kerro normaalista elämästä.

Vierailija
786/919 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojalla isompi makuuhuone, jossa vaatehuone. Mies rakensi sinne pojalle pelihuoneen. Kaikki on siellä siististi ja oven saa tarvittaessa kiinni.

Siellä voivat yhdessä pelata ja poika usein kavereiden kanssa pelaa.  Aina löytyy ratkaisu. Itselläni on työpiste olohuoneessa, mutta sopii sisustukseen, koska työpöytä on vaalea ja samoin työtuoli.

Vierailija
787/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi tuuri ja mies oli samaa mieltä noista pelituoleista, eli miksi niiden pitää olla niin lapsellisen näköisiä. Heivattiin vanha pois ja hommattiin tilalle kivannäköinen työtuoli. Ei enää hyökkää silmille.

Vierailija
788/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten niitä miesluolia on

😂😂😂 jep

Vierailija
789/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimäiset 7 vuotta Lady kiekui ja raivosi meikäläisen nurkasta. Nyt Lady korjaa sen nurkan oikeaan kuosiin eli SOTKUISEKSI! ;O)

------------------------

...luopukaa miehistä arvon naiset! Simple azz that!

Vierailija
790/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä voi olla ihan oikea ongelma. Joku mauton runkkuasema erikoistuoleineen kaikkineen on ihan kauhean näköinen!

Mauton runkkuasema😂😂🤣🤣🤣 siinäs kuulitte miehet!! Heivatkaa ne mauttomat runkkuasemanne asunnoista pois!!

T. Mammat

Vierailija
791/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pojalla isompi makuuhuone, jossa vaatehuone. Mies rakensi sinne pojalle pelihuoneen. Kaikki on siellä siististi ja oven saa tarvittaessa kiinni.

Siellä voivat yhdessä pelata ja poika usein kavereiden kanssa pelaa.  Aina löytyy ratkaisu. Itselläni on työpiste olohuoneessa, mutta sopii sisustukseen, koska työpöytä on vaalea ja samoin työtuoli.

Joskus kawan sitten virnuilin kylpyhuoneen sävy sävyyn valitusta nestesaippuasta. Kyllä nauru kuoli moneen kertaan kurkuun , kun jatkoin elämistä! 

----------------------

Ja PERKELLLeEE Neanderthaliksaelle ei kuulu kirkaat pastellisävyt vaatetukseen!

Vierailija
792/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas säästän, että saisin ostettua itselleni ja poikaystävälle uudet pelinäytöt kunhan muutamme yhteen.

Itsellä 27" AOC näyttö ja mietin isompaa meille molemmille.

Samoin mätsäävät pöydät ja tuolit.

Vierailija
793/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta siihen sellainen suihkuseinä, pyöristyvä. Laitat niihin seiniin verhot ja kasveja ympärille. Tai maalaat vaikka peikonlehtiä akryylimaaleilla seinän täyteen. Mies sulkeutuu sinne pelaamaan rumia vehkeitään ja koska yläosa on avoin, saa vähän happeakin. Problem solved!

Vierailija
794/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee varmaan seuraava vauva-palsta-hitti. Aivan tosissaanko tämäkin mamma on? :D 

Totta totta. Kun seurannut tätä älykkyyttä täällä.

Vierailija
795/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on niin, että minä naisena olen paljon kiinnostuneempi sisustamisesta kuin mies, ja minulle on tärkeää se, että huoneissa on mieleiseni (kotoisa, romanttinen, vähän boheemi) tunnelma, värisävyt jne. Mies onkin antanut minulle aina täysin vapaat kädet sisustamisen suhteen enkä pysty kuvittelemaan tilannetta, jos joutuisinkin kiistelemään miehen kanssa huonekaluista, kukista, matoista jne. Olen ajatellut, että mies ymmärtää asian tärkeyden minulle ja näyttää tälläkin tavoin rakkauttaan, kun ei suusta irtoa niitä sanoja...

nim. kohta 40 vuotta yhdessä 

Vierailija
796/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jonkinlainen särö sisustus- ym kokonaisuudessa. Kannattaa ulkoistaa.

Vierailija
797/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakentaa pesää, miehet on luotu kulkemaan. Nyt mies perse ylös siitä tietokoneen äärestä ja baanalle. Moottoripyörällä asfalttia ahmimaan tai patikoiden kiertämään Suomen kansallispuistoreitit. Ja pannukahvia nuotiolla.

Vierailija
798/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytin miehelle kaapin paikan ja kannoin tietokoneen pihalle miehen ollessa töissä kun hermo meni siihen olohuoneessa :D:D:D: lopulta tehtiin vintille miehelle pelinurkka eipä tarvi enää riidellä!

Törkeää tuo kaapin paikan näyttäminen. Miten vanha sinä olet?

Vierailija
799/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alta kakskymppisten ongelmia. Kohta et enää edes huomaa sitä mötikkää nurkassa.

Vain silloin, kun se mötikkä huutaa, että tuo akka kalijaa!

siihen tottuu

Vierailija
800/919 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen 300 sohvatyynyä sotkee flown

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän