Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö työn tilaaja iskeä mieheni vai olenko turhasta mustasukkainen?

Remppamiehen muija
22.05.2020 |

Mieheni on talonrakentaja ja hänellä on oma yritys. Nyt hän tekee isoa remonttia taloon, jonka omistaa yksinäinen nainen. Tai siis sinkku. Suurinpiirtein saman ikäinen kuin mitä me ollaan.
Tää nainen on aika usein siellä remonttia tekemässä itsekin, eli he viettävät mieheni kanssa aika paljon aikaa yhdessä. Nyt hän on alkanut laittaa usein viestejä myös työajan ulkopuolella, toki vain työasioita koskevia mutta joku niissä viesteissä vaivaa minua. Ne on liian tuttavallisia. Aika usein niissä on jotain että kiitos taas, en pärjäisi ilman sinua tai että olit taas tehnyt ihanaa jälkeä. Ei siis mitään suoraa sellaista mikä sanoisi että hän on kiinnostunut, mutta joku tässä häiritsee. Olen siis nähnyt osan viesteistä, kun mies on pyytänyt lukemaan jos hän ei ole itse puhelimeen juuri sillä hetkellä päässyt.
Mies pitää minua ihan hulluna, kun sanoin näistä epäilyistäni hänelle. Ei kuulema ainakaan hänen puolelta ole mitään kiinnostusta. Mutta mulla on vaan tää olo. Naisen vaisto, ehkä?

Mutta laitatteko itse teidän remppamiehille tms. tuttavallisia viestejä työajan jälkeen ja onko tuossa jotakin häiritsevää, vai onko mulla päässä vikaa?

Kommentit (333)

Vierailija
121/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleet asiaa tätä asiaa tuon naisen näkökulmasta. Itse en tiennyt remonteistä yhtikästä mitään ja olin ihan onneni kukkuloilla, kun suosituksesta löysin todella hyvän remonttifirman. Pistin siihen täysremonttiin paljon rahaa, ja sitten kun remontti tehtiin hyvin ja se oli mielestäni täydellinen, niin toden totta siitä olin ihan super onnellinen ja halusin kiitellä remonttimiehiä. Saattoipa pari kiitosviestiä tullut lähetettyä myös illalla siinä onnen huumassa. Remonteista ymmärtävä ystäväni kävi myös tarkistamassa työn jälkeä ja vahvisti, että hyvin on työt tehty. Mulle se oli tosi iso rahallinen investointi, joten ajattelin vain sitä työn tulosta hermostuneena enkä ollenkaan niitä remonttimiehiä. 

Vierailija
122/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aiemmin tuttuni mies harrasti pettämisensä juurikin asiakkaidensa kanssa. Raksamies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen luonteesta, onko hän yleisesti kiittelijä. Jos miestäsi ei kiinnosta, niin tuskin huomaa vaikka nainen yrittäisikin jotain vihjailla.

Luota mieheesi.

Vierailija
124/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaistoni sanoo että ero on tulossa.

Vierailija
125/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväähän on että tuossa yksinäinen nainen on tutustunut ja tykästynyt mukavaan remppamieheen, mutta tunne taitaa olla yksipuolista jos miehesi antaa sinun lukea ne viestit tältä naiselta. Uskon, että ärsyttää mutta ei tuosta mitään suhdetta tule koska miestäsi ei kiinnosta. Nainen on hänelle asiakas muiden joukossa.

Vierailija
126/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailee vaan, että miehesi tekisi parempaa työtä. Omista rahoistaan on vain huolissaan. 

Vierailija
127/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selväähän on että tuossa yksinäinen nainen on tutustunut ja tykästynyt mukavaan remppamieheen, mutta tunne taitaa olla yksipuolista jos miehesi antaa sinun lukea ne viestit tältä naiselta. Uskon, että ärsyttää mutta ei tuosta mitään suhdetta tule koska miestäsi ei kiinnosta. Nainen on hänelle asiakas muiden joukossa.

No ei ole tykästynyt vaan mielistelee miestä, että hän tekisi työt tosi hyvin. Talon remontissa on isot rahat kyseessä. 

Vierailija
128/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa remonttimies käy aina kun mies on työmatkoilla.

Vierailija
129/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans huono kokemus. Miehen uus sihteeri alko lähetteleen viestejä iltasin, just tuollaisia, kiitti kun autoit, miten pärjäisin ilman sua, ihana kun pidit mut kuosissa jne jne... oli ollu sihteerinä varmaan 6kk tai jotai. Mies naureskeli mulle kun ihmettelin sihteerin touhuja. No, 1,5 vuotta myöhemmin erottiin kun niillä oli suhde... naisen vaisto on vaan jotain yliluonnollisen totta...

Vierailija
130/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos luotat mieheesi niin mitä sevaan haittaa vaikka joku muu olisikin kiinnostunut? Mun miestäni on yritetty iskeä suoraan mun silmieni edessä, mä vaan nauroin. Se on mun mies eikä petä. Mustasukkaisuus on turhaa.

Mun eksää yritettiin iskeä koko ajan, myös mun läsnäollessa. Hän ei ollut pettäjätyyppiä, joten siinähän yrittivät.

Naisten röyhkeys oli kyllä aikamoista, kerran esim. lentoemäntä puhui vain miehelleni, mutta olin kuin ilmaa. Mies sitten sanoi hänelle, että kysy puolisoltani. Joskus vanhempi rouva koki löytäneensä ravintolassa yhteisen sävelen ex-mieheni kanssa ja antoi hänelle käyntikortin ja kutsui taidenäyttelyyn ja pyöri ympärillä. Meidän ystäviä nauratti, kun jossain vaiheessa kuulemma mun ilme alkoi kiristyä. Rasnkassa naiset flirttailivat hänelle koko ajan ja mulle olivat tylyjä, vaalea komea suomalainen mies kyseessä siis-

Kyllä toi nainen varmaan jollakin tasolla miehestäsi tykkää kun viestittelee, mutta et oikein voi asialle muuta kuin luottaa mieheesi. Hän voisi tietenkin sivulauseessa mainita vaimosta tai olla vastaamatta koko ajan. Voit myös sanoa hänelle, että ei antaisi vääriä signaaleja, jos asia sinua huolestuttaa.

Vierailija
131/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni pyörittää panorinkiä juuri tuollain. Pari hoitoa on entisiä asiakkaita ja muut ovat heidän suosittelemia.

Vierailija
132/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on viikot matkatöissä on hyvää aikaa kunnostuttaa taloa. :)

Vierailija
133/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun toisella puolella saunaremonttiakin tehdään yön yli.

Vierailija
134/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää maksaa osan rempasta luonnossa. Ei todennäköisesti ole miehestä sinänsä kiinnostunut.

Vierailija
135/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis onhan tuo jo aika epäkohteliastakin ja röyhkeää lähetellä viestejä työajan ulkopuolella. Vaikka kuinka kiitteleviä olisivat, saatika sitten jotain materiaaleihin tai työhön liittyviä kysymyksiä. Itse en koskaan tekisi niin, jos nyt ei joku hätätilanne olisi (esim joku rakennusmiehen päivällä nikkaroima rakennelma romahtaisi ilta-aikaan ja särkisi vaikka ikkunan tai jotain). Koettakaa ihmiset ymmärtää että yrittäjäkin haluaisi pitää vapaa-ajan vapaa-aikana. En viestittele työajan ulkopuolella lapsen opettajan kanssa, kampaajan, lääkärin tai kenenkään muunkaan vastaavan kanssa, miksi siis raksamiehen kanssa?  

Vierailija
136/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppamiehen muija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ihan rauhassa, he ovat vain ehtineet tutustua keskenään töiden lomassa ja nainen on vain innostunut rempasta, ei remppaajasta. Hänellä on voinut olla surkea remppaaja aikaisemmin ja haluaa nyt pitää hyvästä tekijästä kiinni. Voisin itsekin lähetellä tuollaisia viestejä, enkä edes tajuaisi että joku voi niistä suuttua. Ja miehesi taas on palveluammatissa (vaikkei sitä perinteisesti niin mielletä), olisi tylyä olla puhelematta takaisin jos toinen on juttelutuulella. Ja jos tällä naisella ei vain ole ketään muuta, kenen kanssa puhelisi remontista eikä ketään muuta joka auttaisi, on vaan innossaan ja haluaa purkaa sitä johonkin, joka on kiinnostunut (siis siitä remontista)

. Ymmärrettävää tuokin, vaikka en ihan käsitäkään miksi työajan ulkopuolella pitää vielä kiitellä tai alkaa kysellä jotain työhön liittyvää. Kyllä ne pitää hoitaa työajalla.

Puhu ukkosi kanssa. Hänelle tuo ei taida olla ongelma, vaan sinulle. Oletko miehesi holhooja vai miksi vahdit hänen puhelintaan?

Vierailija
137/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdotonta että nainen vain kokee ystävystyneensä remppahommien lomassa. Jos on yksinäinen eikä ole muuta juttuseuraa. En laittaisi itse tekstiviestejä illalla mutta sähköpostia voisin laittaa. En olisi miehestä huolissaan jos hän on pyytänyt sinuakin lukemaan viestejä tietämättä niiden sisältöä.

Minä olen ystävystynyt useiden miesten kanssa ja viihdyn todella hyvin heidän kanssaan, juttu luistaa jne. mutta minkään näköistä muuta toimintaa en voisi kuvitellakkaan, hyrr. Edes silloin kun olin sinkkuna en ollut siinä mielessä kiinnostunut mieskavereistani.

Vierailija
138/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kun olen itse teettänyt remonttia, niin totta kai olen viestittänyt remonttiasiat illalla; olen päivät töissä ja remontti on minulle ns. vapaa-ajalla tehtävää hommaa.

On se remppamieskin päivät töissä. Miksi oletat että hän haluaa iltaisinkin työasioita katsella. Illat on vapaa-aikaa niin kuin sinullakin. Sinulle se on vapaa-ajan puuhastelua, työntekijä ei halua vapaa-ajallaan työtään miettiä.

Itse asiakkaana oletan saavani sitä palvelua, mistä maksan. Jos jollekin on mahdotonta tehdä iltaisin töitä, niin sitten palkkaan jonkun toisen. Ei minua kiinnosta mitä joku remonttimies vapaa-ajastaan miettii, halua saada remontin hoidettua omilla aikatauluillani.

Eli ns. hankala asiakas.

Minä, minä, minä, eikä kukaan muu.

Vierailija
139/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis onhan tuo jo aika epäkohteliastakin ja röyhkeää lähetellä viestejä työajan ulkopuolella. Vaikka kuinka kiitteleviä olisivat, saatika sitten jotain materiaaleihin tai työhön liittyviä kysymyksiä. Itse en koskaan tekisi niin, jos nyt ei joku hätätilanne olisi (esim joku rakennusmiehen päivällä nikkaroima rakennelma romahtaisi ilta-aikaan ja särkisi vaikka ikkunan tai jotain). Koettakaa ihmiset ymmärtää että yrittäjäkin haluaisi pitää vapaa-ajan vapaa-aikana. En viestittele työajan ulkopuolella lapsen opettajan kanssa, kampaajan, lääkärin tai kenenkään muunkaan vastaavan kanssa, miksi siis raksamiehen kanssa?  

Alapeukuttajat siis katsoo että on ihan ok häiritä työajan ulkopuolella ihmisiä? No kyllähän näitä röyhkimyksiä on nähty myös irl, joten sinänsä ei yllätä. 

Vierailija
140/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies käy kuumana itsenäiseen naiseen, joka ei ole pallo hänen nilkassaan kuten ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän