Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö työn tilaaja iskeä mieheni vai olenko turhasta mustasukkainen?

Remppamiehen muija
22.05.2020 |

Mieheni on talonrakentaja ja hänellä on oma yritys. Nyt hän tekee isoa remonttia taloon, jonka omistaa yksinäinen nainen. Tai siis sinkku. Suurinpiirtein saman ikäinen kuin mitä me ollaan.
Tää nainen on aika usein siellä remonttia tekemässä itsekin, eli he viettävät mieheni kanssa aika paljon aikaa yhdessä. Nyt hän on alkanut laittaa usein viestejä myös työajan ulkopuolella, toki vain työasioita koskevia mutta joku niissä viesteissä vaivaa minua. Ne on liian tuttavallisia. Aika usein niissä on jotain että kiitos taas, en pärjäisi ilman sinua tai että olit taas tehnyt ihanaa jälkeä. Ei siis mitään suoraa sellaista mikä sanoisi että hän on kiinnostunut, mutta joku tässä häiritsee. Olen siis nähnyt osan viesteistä, kun mies on pyytänyt lukemaan jos hän ei ole itse puhelimeen juuri sillä hetkellä päässyt.
Mies pitää minua ihan hulluna, kun sanoin näistä epäilyistäni hänelle. Ei kuulema ainakaan hänen puolelta ole mitään kiinnostusta. Mutta mulla on vaan tää olo. Naisen vaisto, ehkä?

Mutta laitatteko itse teidän remppamiehille tms. tuttavallisia viestejä työajan jälkeen ja onko tuossa jotakin häiritsevää, vai onko mulla päässä vikaa?

Kommentit (333)

Vierailija
81/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppamiehen muija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos luotat mieheesi niin mitä sevaan haittaa vaikka joku muu olisikin kiinnostunut? Mun miestäni on yritetty iskeä suoraan mun silmieni edessä, mä vaan nauroin. Se on mun mies eikä petä. Mustasukkaisuus on turhaa.

Tämä. Miten raskasta täytyy elämän olla, jos koko ajan pelkää ja epäilee puolison uskollisutta. Huono itsetunto?

Anteeksi nyt, mutta etkö osaa lukea? En epäile miestäni mistään ja tämä on ensimmäinen kerta yli 20v. aikana kun asiakkaasta tulee tämmöiset tuntemukset.

En epäile miestäni mistään, mutta tulin kuitenkin av:lle avautumaan. Viekö/vietteleekö toinen nainen minun viattoman ja puolustuskyvyttömän mieheni 🤣

-ohis-

Vierailija
82/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään lähettää timpurille mitään ylimääräisiä viestejä työajan ulkopuolella. Tosin meidän timpuri on mua 20 vuotta vanhempi ja olen itse naimisissa, mutta silti. 

Minä taas olen työssäni tottunut siihen, että ei ole erikseen työaikaa tai vapaa-aikaa. Työ on todella kattava osa elämää ja työnmerkeissä viestitellään kollegoiden kanssa viikonloppuiltaisinkin.

Varsinkin kun on sähköiset välineet käytössä, niin ne viestit voi sitten lukea, milloin haluaa.

Olen lähettänyt varmaan kaikki mailit remppamiehilleni joskus iltaisin ja varmaan puolet niistä viikonloppuisin. Hän on mailannut myös milloin sattuu. Ei ole koskaan tullut edes mieleen, ikinä, että pitäisi missään viestittelyissä noudattaa virka-aikoja!

T. Rakennuttava sinkkunainen

Ei viestittelyssä tarvitse noudattaa mitään virka-aikoja, muutenkin sellaiset alkavat olla lähinnä pölyttynyttä historiaa. Itsellä ainakin kokonaistyöaika, joten työtä tulee tehtyä vähän milloin tahansa. Yksi puhelin, joten kauppajonossakin voi hyvin lukea ja vastata johonkin meiliin. Samoin toki vietittelen remppajutuista ja pihajutuista sun muista silloin, kun asian muistan.

Viestitteletkö työkavereiden ja asiakkaiden kanssa kuten ap:n esimerkissä?

En ole tuo edellinen, mutta meillä ainakin työkaveri saattaa lähettää sähköpostia vaikka klo 11 illalla. Ei siis lähetetä mitään teksiviestejä ykstyisnumeroon, mutta sähköpostit kuitenkin voi lukea siitä omasta puhelimesta ihan samalla tavalla kuin tekstiviestit. Eikä mielestäni ole mitään erikoista, että hyvästä työstä kiitetään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pieneltä paikkakunnalta, niin on myös mahdollista, että nainen tekee tuon tahallaan. Nyt korona-aikana on aika vähän huvituksia, joten mustasukkaiseksi tiedetyn vaimon ärsyttäminen saattaa olla ihan tietoista, vaikka oikeasti nainen ei olisi millään tavalla kiinnostunut. Ainakin miehelläsi on töissä mukavaa, jos joku vähän flirttailee.

Vierailija
84/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään lähettää timpurille mitään ylimääräisiä viestejä työajan ulkopuolella. Tosin meidän timpuri on mua 20 vuotta vanhempi ja olen itse naimisissa, mutta silti. 

Minä taas olen työssäni tottunut siihen, että ei ole erikseen työaikaa tai vapaa-aikaa. Työ on todella kattava osa elämää ja työnmerkeissä viestitellään kollegoiden kanssa viikonloppuiltaisinkin.

Varsinkin kun on sähköiset välineet käytössä, niin ne viestit voi sitten lukea, milloin haluaa.

Olen lähettänyt varmaan kaikki mailit remppamiehilleni joskus iltaisin ja varmaan puolet niistä viikonloppuisin. Hän on mailannut myös milloin sattuu. Ei ole koskaan tullut edes mieleen, ikinä, että pitäisi missään viestittelyissä noudattaa virka-aikoja!

Ei viestittelyssä tarvitse noudattaa mitään virka-aikoja, muutenkin sellaiset alkavat olla lähinnä pölyttynyttä historiaa. Itsellä ainakin kokonaistyöaika, joten työtä tulee tehtyä vähän milloin tahansa. Yksi puhelin, joten kauppajonossakin voi hyvin lukea ja vastata johonkin meiliin. Samoin toki vietittelen remppajutuista ja pihajutuista sun muista silloin, kun asian muistan.

Totta kai saatan kiittää ja kehua työntekijää, jos on tehnyt jonkun homman hyvin. Ja usein saatan lähettää viestejä illalla, jos vasta silloin ehdin sähköpostia käydä läpi tai on joku tylsä iltakokous tms.

Vierailija
85/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ap, että miehesi sanoo tuolle asiakkaalleen, että vaimo haluaisi tulla katsomaan porrasratkaisua/kylpyhuoneratkaisua tms., kun on suunnittelemassa meille samanlaista. Jos nainen on heti, että tervetuloa ja innoissaan sinulle esittelee, niin sitten on vain ihan siitä remontista innoissaan. Useat remontoijat oikeasti tykkävät, jos joku on kiinnostunut heidän ratkaisuistaan.

Vierailija
86/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remonttia yksin teettävä ihmiset harvemmin on mitään tyhjätaskuja ja sori nyt vaan, sellaiset harvemmin kiinnostuvat mistän remppamiehistä. Korona-aika varmaan tekee sen, ettei iltaisin voi normijuttuja tehdä, joten remppasuunnitelmiin pystyy iltaisin paneutumaan. Ja tottakai asiakas viestii silloin, kun haluaa; miehesi voi toki vastata sitten seuraavana päivänä töissä. Ja tuskin nyt nainenkaan kaikkia päiviä vain remppaa, eiköhän hänkin tee esimerkiksi etätyötä.

Taas jostain ulkoavaruudesta revittyä tasoteoriasoopaa. Ei ihmisten kiinnostus toista kohtaan riipu millään lailla tuloista tai varallisuudesta, eikä varsinkaan jos sitä jo on riittävästi (eli ei olla kultaa kaivamassa). Ei myöskään toisen ammatista. Miksi elämässään pärjäävä remppamies muka olisi epäkiinnostava ammattinsa vuoksi? Hah, mitä typeryyttä. Joku vanhan viinan ja kusen hajuinen pitkäaikaistyötön voi olla mokille pinnallisesti turn-off, mutta silti sellaisiinkin rakastutaan.

Remppamies on erittäin käytännöllinen valinta mieheksi. Vielä jos naisella on kädentaidot hallussa niin siinä on paketti kasassa.

Vierailija
87/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida miestäsi viestit illalla häiritä, jos pyytää sinuakin niitä lukemaan, jos ei nyt sillä sekunnilla ehdi niitä itse lukemaan. Ei tuokaan ole minusta normaalia, että ei voi sen vertaa odottaa, että itse ehtisi ne viestit lukemaan. 

Vierailija
88/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö tuo ole epäasiallista antaa vaimon lukea työviestejä. Ei ne remontit sille vaimolle kuulu. 

Vierailija
89/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin viestittelen työkavereiden kanssa myös viikonloppuisin ja iltaisin.

Tässä lienee eroa duunarien ja ns akteemisten völillä, duunareilla ehkö on tiukat työajat, jolloin se työ suoritetaan. Johtajilla ja asiantuntijoilla on työaika joka päivä ympäri vuprokauden.

Vierailija
90/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin viestittelen työkavereiden kanssa myös viikonloppuisin ja iltaisin.

Tässä lienee eroa duunarien ja ns akteemisten völillä, duunareilla ehkö on tiukat työajat, jolloin se työ suoritetaan. Johtajilla ja asiantuntijoilla on työaika joka päivä ympäri vuprokauden.

Sinäkö joku akateeminen johtaja noilla kirjoitusvirheillä?

Vierailija
91/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppaseksi trendaa nyt täysillä. Tiedän useita tapauksia, joissa joku pikku remppaa käytetään verukkeena salasuhteessa.

Vierailija
92/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remonttia yksin teettävä ihmiset harvemmin on mitään tyhjätaskuja ja sori nyt vaan, sellaiset harvemmin kiinnostuvat mistän remppamiehistä. Korona-aika varmaan tekee sen, ettei iltaisin voi normijuttuja tehdä, joten remppasuunnitelmiin pystyy iltaisin paneutumaan. Ja tottakai asiakas viestii silloin, kun haluaa; miehesi voi toki vastata sitten seuraavana päivänä töissä. Ja tuskin nyt nainenkaan kaikkia päiviä vain remppaa, eiköhän hänkin tee esimerkiksi etätyötä.

Taas jostain ulkoavaruudesta revittyä tasoteoriasoopaa. Ei ihmisten kiinnostus toista kohtaan riipu millään lailla tuloista tai varallisuudesta, eikä varsinkaan jos sitä jo on riittävästi (eli ei olla kultaa kaivamassa). Ei myöskään toisen ammatista. Miksi elämässään pärjäävä remppamies muka olisi epäkiinnostava ammattinsa vuoksi? Hah, mitä typeryyttä. Joku vanhan viinan ja kusen hajuinen pitkäaikaistyötön voi olla mokille pinnallisesti turn-off, mutta silti sellaisiinkin rakastutaan.

Tota.

Kyse ei ole mistään tasoteoriasta, vaan on täysin mahdotonta kuvitella, että saattaisin kiinnostua remonttimiehestäni sillä lailla. Olen akateeminen ja todella hyvin menestynyt elämässä ja sinkkunainen. Se ei yksinkertaisesti olisi mahdollista mitenkään.

Olen tosi ystävällinen näille remppamiehillw, kun minusta on aina jotenkin kiusallista jutella, anteeksi nyt tämä rinnasrus, mutta sellaisille ihmisille, jotka ovat ns alaisiani. Töissä yritän olla superystävällinen avustajille jne. Aikoinaan äidilläni oli mahtavat remonttimies yms siivooja- ja kotiapulaisverkostot, kun hän osasi jutella kaikkien kanssa niin ystävällisesti. Naapurinsa oli töykeä remppamiehille ja ne maksoivat takaisin huonolla työnjäljellä.

Eli pidän aivan naurettavana kuvitelmaa, että taloa sinkkuna rakennuttava menestynyt nainen yrittäisi viedä ap:n remonttimiehen. Sori, mutta melkein naurattaa ääneen.

Provohan sinä olit, mutta mahdotonta kuvitellakaan, että joku kiinnostuisi noin ylimielisestä aivan omissa pilvissään leijuvasta naisesta, joka luulee olevansa muiden yläpuolella. Etenkään maanläheinen remppamies, joten sikäli voit olla huoleti, ei he sinusta edes kiinnostuisi.

Vierailija
93/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kulissi panohommille. ”Töiden jälkeen” voi luontevasti käydä suihkussa pesemässä pois pölyt, mutta ennenkaikkea siemennesteen ja naimisen hajut.

Vierailija
94/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttua ostaa aina välillä remppaukkoja panemaan muutamaksi tunniksi vaikkei mitää muuta olisi tehtävänä.

Vierailija
95/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kun olen itse teettänyt remonttia, niin totta kai olen viestittänyt remonttiasiat illalla; olen päivät töissä ja remontti on minulle ns. vapaa-ajalla tehtävää hommaa.

Ei ole tullut mieleen, että se remontin tekijä on silloin illalla vapaalla? Miten joku voi ajatella, että voi viedä toisen vapaa-aikaa noin vaan. Ensin remppamies tekee raskaan työpäivän ja sitten pitää vielä vähät vapaa-aikansa kuluttaa lukemalla sun viestejä ja vastaamalla niihin. Luuletko ihan tosiaan, että olet ostanut koko rempan tekijän itsellesi koko vuorokaudeksi? Ettei tämän tarvi tehdä omia kotitöitään, olla alstensa kanssa tai levätä. Pitää olla valmiina sua varten koko ajan.

Vierailija
96/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kun olen itse teettänyt remonttia, niin totta kai olen viestittänyt remonttiasiat illalla; olen päivät töissä ja remontti on minulle ns. vapaa-ajalla tehtävää hommaa.

On se remppamieskin päivät töissä. Miksi oletat että hän haluaa iltaisinkin työasioita katsella. Illat on vapaa-aikaa niin kuin sinullakin. Sinulle se on vapaa-ajan puuhastelua, työntekijä ei halua vapaa-ajallaan työtään miettiä.

Itse asiakkaana oletan saavani sitä palvelua, mistä maksan. Jos jollekin on mahdotonta tehdä iltaisin töitä, niin sitten palkkaan jonkun toisen. Ei minua kiinnosta mitä joku remonttimies vapaa-ajastaan miettii, halua saada remontin hoidettua omilla aikatauluillani.

Eli ns. hankala asiakas.

Vierailija
97/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ap, että miehesi sanoo tuolle asiakkaalleen, että vaimo haluaisi tulla katsomaan porrasratkaisua/kylpyhuoneratkaisua tms., kun on suunnittelemassa meille samanlaista. Jos nainen on heti, että tervetuloa ja innoissaan sinulle esittelee, niin sitten on vain ihan siitä remontista innoissaan. Useat remontoijat oikeasti tykkävät, jos joku on kiinnostunut heidän ratkaisuistaan.

Tuollaiset asiat esitellään kyllä kuvilla eikä mennä asiakkaan kotiin niitä katsomaan. Remonttimies esitteli paljon kuvia tekemistään töistä asiakkaidensa luvalla, ja ei kyllä tullut mieleenkään lähteä heidän kotiinsa niitä paikan päälle katsomaan. Annoin myös luvan esitellä oman asuntoni remontin, ja siitä on juttuakin heidän nettisivuillaan. En kuitenkaan haluaisi, että tätä remonttia tulee tuntemattomat tänne kotiini katsomaan. 

Vierailija
98/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remppaseksi trendaa nyt täysillä. Tiedän useita tapauksia, joissa joku pikku remppaa käytetään verukkeena salasuhteessa.

Palkkasin erään remppamiehen tekemään kylppäriremonttia kotiini ja oli kyllä sellainen flirttaileva supliikkimies, että oksat pois... Ei siinä mitään, ihan kivannäköinen mies ja työnsä teki taidokkaasti, mutta oli naimisissa oleva pienen lapsen isä. Mitään sekstailua ei syntynyt, mutta kyllä hän kovasti flirttaili ja yritti kai jotain remppaseksiä saada.

Vierailija
99/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on luonnollista, että jos rinta rinnan hommaillaan monta viikkoa, niin väkisinkin siinä ystävystyy. Joten miksi viestittely olisi outoa, etenkin kun mieskin antaa sinun viestit lukea. Olisi varmaan huomannut, jos naisen puolelta olisi kiinnostusta.

Vierailija
100/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota.

Kyse ei ole mistään tasoteoriasta, vaan on täysin mahdotonta kuvitella, että saattaisin kiinnostua remonttimiehestäni sillä lailla. Olen akateeminen ja todella hyvin menestynyt elämässä ja sinkkunainen. Se ei yksinkertaisesti olisi mahdollista mitenkään.

Olen tosi ystävällinen näille remppamiehillw, kun minusta on aina jotenkin kiusallista jutella, anteeksi nyt tämä rinnasrus, mutta sellaisille ihmisille, jotka ovat ns alaisiani. Töissä yritän olla superystävällinen avustajille jne. Aikoinaan äidilläni oli mahtavat remonttimies yms siivooja- ja kotiapulaisverkostot, kun hän osasi jutella kaikkien kanssa niin ystävällisesti. Naapurinsa oli töykeä remppamiehille ja ne maksoivat takaisin huonolla työnjäljellä.

Eli pidän aivan naurettavana kuvitelmaa, että taloa sinkkuna rakennuttava menestynyt nainen yrittäisi viedä ap:n remonttimiehen. Sori, mutta melkein naurattaa ääneen.

Provohan sinä olit, mutta mahdotonta kuvitellakaan, että joku kiinnostuisi noin ylimielisestä aivan omissa pilvissään leijuvasta naisesta, joka luulee olevansa muiden yläpuolella. Etenkään maanläheinen remppamies, joten sikäli voit olla huoleti, ei he sinusta edes kiinnostuisi.

Enhän minäkään kiinnostuisi niistä duunarimiehistä, joten win-win.

Tässä ketjussa on lähtökohtana , että ap kuvittelee tuppukylän duunarimiehensä olevan sellainen vetonaula, että jopa hyvin elämässä pärjännyt ja hyvin taloudellisesti toimeentuleva taloa rakennuttava sinkkunainen haluaisi hänet itselleen.

Tämä minun (sinun mielestäsi ylimielinen) asenne on se asenne, joka sillä sinkkunaisella on ap:n miestä kohtaan. Eli ap voi nukkua yönsä rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi