Yrittääkö työn tilaaja iskeä mieheni vai olenko turhasta mustasukkainen?
Mieheni on talonrakentaja ja hänellä on oma yritys. Nyt hän tekee isoa remonttia taloon, jonka omistaa yksinäinen nainen. Tai siis sinkku. Suurinpiirtein saman ikäinen kuin mitä me ollaan.
Tää nainen on aika usein siellä remonttia tekemässä itsekin, eli he viettävät mieheni kanssa aika paljon aikaa yhdessä. Nyt hän on alkanut laittaa usein viestejä myös työajan ulkopuolella, toki vain työasioita koskevia mutta joku niissä viesteissä vaivaa minua. Ne on liian tuttavallisia. Aika usein niissä on jotain että kiitos taas, en pärjäisi ilman sinua tai että olit taas tehnyt ihanaa jälkeä. Ei siis mitään suoraa sellaista mikä sanoisi että hän on kiinnostunut, mutta joku tässä häiritsee. Olen siis nähnyt osan viesteistä, kun mies on pyytänyt lukemaan jos hän ei ole itse puhelimeen juuri sillä hetkellä päässyt.
Mies pitää minua ihan hulluna, kun sanoin näistä epäilyistäni hänelle. Ei kuulema ainakaan hänen puolelta ole mitään kiinnostusta. Mutta mulla on vaan tää olo. Naisen vaisto, ehkä?
Mutta laitatteko itse teidän remppamiehille tms. tuttavallisia viestejä työajan jälkeen ja onko tuossa jotakin häiritsevää, vai onko mulla päässä vikaa?
Kommentit (333)
No miten tämä keissi ratkesi? Lähtikö mies vai jäikö??
Vierailija kirjoitti:
Märkää tarjolla!
klo:20:47
"Hei, täällä sinkkunainen! Tule heti työmaalle - täällä on nyt paha kosteusvaurio ja se on tyyd... eikun tukittava välittömästi!"
Ehkä nainen oli laatunainen eikä muija. Kyllähän tuossa tilanteessa on kivekset aika pian läpsineet turvonnutta vittua vasten, aaahhhh.....
Vietän selkeesti liikaa aikaa av:lla kun muistin tän aloituksen
Vierailija kirjoitti:
Vietän selkeesti liikaa aikaa av:lla kun muistin tän aloituksen
Sama :D
Mustasukkaisuus on kyllä kamala sairaus. Epäluuloisuus vielä pahempi. Mä juttelen paljon varattujen kanssa. Kiitän hyvästä palvelusta. Olen sinkku. En ole iskemässä ketään. Monet miehet puhuu vielä ohi mennen kauniisti teistä puolisoista. Kaikki sinkku naiset ei halua vampata muiden miehiä. Tai edes miestä ollenkaan 🙂
Miehesi on maksetussa työtehtävässä. Hänellä ei ole velvollisuutta vastata työajan päätyttyä yhteenkään viestiin tai puheluun, kaikki on sovittavissa, puhuttavissa sekä viestiteltävissä työajan puitteissa. Jos työ aika loppuu vaikka klo 17 ja asiakas ei ole siihen mennessä saanut ilmaistua kysymystään esimerkiksi jostain materiaalista, niin silloin odotetaan kunnes nähdään seuraavan kerran työntekijän kanssa. Ja eikös materiaalit ole päätetty ennenkuin remonttia on alettu tekemään?
Että sinänsä et ymmärrä mitä sellaista on ollut noissa viesteissä ettei voi kasvotusten puhua, kai suurin osa jopa kokisi kiusalliseksi lähetellä viestejä työajan ulkopuolella? Ehkä se on vain minun tuntemus.
Voitte ihan itse miettiä jokainen jos viestien lähettelijä olisi mies ja työntekijä nainen. Olisitteko edelleen samaa mieltä asiasta?
Niin tai olisiko mies halunnut näyttää sinulle että vientiä on. Mitä niin kiireistä hänellä oli ettei ehtisi omaa viestiään omasta puhelimestaan lukea vaan se oli pakko sinun silmille tuoda? Se viesti olisi siinä säilynyt ja ollut luettavissa hetken päästä. Vaikea uskoa ettei miehesi olisi antanut mitään lämpöä tälle naiselle jotta hän rohkenee laittaa tuon sävyistä viestiä. Nainen laittaa tuollaista viestiä koska kokee sen luontevaksi. Ei kai kukaan tieten tahtoen lähde itseään tuollaisella nolaamaan. Eli joko miehesi on näyttänyt vihreää valoa tai nainen on ainakin luullut niin. Tiedätkö että epäluotettavan ihmisen paras temppu peitellä tekojaan on esittää luotettavaa esim tuo että antaa mennä katsomaan oman viestinsä. Varmasti mies tiesi että nainen ei laittaisi mitään vaimon silmille sopimatonta mutta pakko oli jotain laittaa.
Me teetimme lattiaremontin remonttifirman työntekijällä. Hän söi ma-pe samassa pöydässä kanssamme joka päivä klo 12 meidän piikkiin, niin tuttavallisia olimme keskenämme. Yhtäkään viestiä ei vaihdettu sen työntekijän vapaa ajalla. Että miettikää siitä.
Ketä kiinnostaa joku raksaduunari? Oikeasti.
Tarvitsisin parvekkeelleni uuden lattialaudoituksen. Tulisikohan miehesi naputtelemaan? Sauna on jo lämpiämässä ja oluet viilenemässä.