Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pituus on naisille niin tärkeää?

Vierailija
21.05.2020 |

Deittipalstoilla -sovelluksissa kaikki naiset hakee yli 180-senttistä miestä, tai nykyään miehen pitää olla melkeinpä vähintään 185 cm. Ja alle 175 cm miehillä ei ole mitään jakoa noilla markkinoilla.

Miksi miehen pituus on niin hirveän tärkeä asia naisille? Sillehän ei mies voi edes tehdä mitään, toisin kuin esim. ylipainolle, jonka saa laihduttamalla pois.

Kommentit (271)

Vierailija
81/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin luonnollista, että mies on isompi. Uroksen on kyettävä puolustamaan perhettä. Siksi terveys ja koko merkitsevät.

Vierailija
82/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat romuluisia. Pienet ihania kainalossa.

Moi, lyhyt nainen. Joopa joo, huippumalleja yhdistävä tekijä on romuluisuus. :D

On ne oikeasti aika isoja, vaikka ovatkin hoikkia ja gasellimaisia.

Pitkä nainen on lähtökohtaisesti isompi kuin lyhyt nainen, vaikka se pitkä olisi hoikempi/siromman näköinen kuin se lyhyt.

Tämän huomaa myös niistä kuvista, joissa mallit on niiden perus 165cm ja vähän pyöreiden fanien kanssa.

Lyhyt on pienempi, vaikka olisi vähän pyöreä.

Minusta (pitkä ja hoikka) ja ystävästäni (lyhyt ja pyöreä) otetuissa yhteiskuvissa minä olen selvästi isokokoisempi kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen on lähtökohtaisesti isompi kuin lyhyt nainen, vaikka se pitkä olisi hoikempi/siromman näköinen kuin se lyhyt.

Tämän huomaa myös niistä kuvista, joissa mallit on niiden perus 165cm ja vähän pyöreiden fanien kanssa.

Minusta (pitkä ja hoikka) ja ystävästäni (lyhyt ja pyöreä) otetuissa yhteiskuvissa minä olen selvästi isokokoisempi kaikin puolin.

Pitkä =/= iso

Vierailija
84/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan haaveilen, että voisin seisten halatessa painaa pääni miehen rintaa vasten ja mies painaisi leukansa päätäni vasten. Ei tule tapahtumaan. Olen 187 cm ja mieheni 172 cm. Ei viitsisi laittaa sitä tuolin päälle seisomaan.

Tuli ihan mieleen Tom Cruisen ja Katie Holmesin suhde. Tyttö rukka joutui olemaan lysyssä hääkuvassaan, koska Tompan itsetunto ei kestänyt pidempää naista. Vaikka kaikki sen näki ja tiesi joka tapauksessa. Lyhyt mies on huono, jos lyhyys on ongelma.

Vierailija
85/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin luonnollista, että mies on isompi. Uroksen on kyettävä puolustamaan perhettä. Siksi terveys ja koko merkitsevät.

Vartalon koko ei vaan liity tuohon oikeastaan ollenkaan, ainakaan pituus.

Miehillä on lähtökohtaisesti paljon voimaa - jopa 60% enemmän kuin naisilla. Myös lyhyillä miehillä.

Olen pitkä nainen ja minut on heittänyt kevyesti sänkyyn mies, joka oli ehkä 168cm ja hoikka.

Tosi jäntevä kyllä, luultavasti paljon lihasvoimaa.

Mutta silmämääräisesti minua selvästi lyhyempi, ja hoikka. Silti voimakas, ja lisäksi pieni mies on myös useammin ketterä ja vikkelä.

Nämä asiat eivät tule pituudesta.

Vierailija
86/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen on oltava lisääntymiskykyinen eli terve ja nuori jotta nainen voi synnyttää miehelle perheen. Jos näin ei tapahdu niin nainenhan on ihan kelvoton.

Vierailija
87/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä =/= iso

Sitähän minä tuossa selitin, että pitkä on yleensä iso, vaikka olisikin siron näköinen/muotoinen.

175+ mallit ja missit ym. eivät ole mitään pienikokoisia naisia.

Vierailija
88/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan haaveilen, että voisin seisten halatessa painaa pääni miehen rintaa vasten ja mies painaisi leukansa päätäni vasten. Ei tule tapahtumaan. Olen 187 cm ja mieheni 172 cm. Ei viitsisi laittaa sitä tuolin päälle seisomaan.

Tuli ihan mieleen Tom Cruisen ja Katie Holmesin suhde. Tyttö rukka joutui olemaan lysyssä hääkuvassaan, koska Tompan itsetunto ei kestänyt pidempää naista. Vaikka kaikki sen näki ja tiesi joka tapauksessa. Lyhyt mies on huono, jos lyhyys on ongelma.

JUURI NÄIN! Mitään ongelmaa ei ole, jos itsetunto on kunnossa ja itseluottamusta. Jos sen sijaan tekee show'n omasta lyhyydestään ja naisten suhtautumisesta siihen, on totaalinen turn-off.

Vierailija
89/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä =/= iso

Sitähän minä tuossa selitin, että pitkä on yleensä iso, vaikka olisikin siron näköinen/muotoinen.

Sulla on joku kehonkuvahäiriö tms.

Vierailija
90/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen haluaa näyttää mahdollisimman pieneltä miehen rinnalla, ja pitää vielä jotain 10cm korkoja... 

Miehet taas ei halua läskiä naista rinnalleen koska häpeävät muiden miesten edessä että eivät ole saaneet kaunista hoikkaa naista itselleen jota voisi ylpeänä esitellä kuin nukkea.

Vierailija
91/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan katsoa miestä ylöspäin.

Mutta olen 163 cm pitkä joten yleensä se ei ole ongelma :D

Vierailija
92/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä =/= iso

Sulla on joku kehonkuvahäiriö tms.

No vertaa huviksesi 175cm naisen ja 155cm naisen käsiä, jalkoja, hartioiden leveyttä, reiden paksuutta ym.

Vaikka toi 20cm pidempi painaisi saman verran kun toi 155cm, on silti isommat kädet, jalat, reidet yhtä paksut, hartiat leveämmät jne.

Pää myös yleensä isompi.

Toki jotkut pitkät naiset ovat myös pienikokoisia, mutta yleensä ovat isoja verrattuna lyhyisiin naisiin.

Sellanen 155cm on aina pieni, vaikka olisi pullukka.

Vierailija
93/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa syy miksi saattaisin toivoa miehen olevan pitkä, on mun seksuaaliset alistetuksi tulemis fantasiat, joidenka uskottavuuden kannalta olisi parempi, jos mies on mua selkeesti pidempi ja vahvempi. Mutta en tosiaan ohittais mukavanoloista miestä pelkän pituuden puutteen takia. Mun eksä itseasiassa oli mua 10 cm lyhyempi :D tykkäsin myös käyttää korkoja, jolloin meillä saattoi olla se 20 cm pituuseroa. Eikä mua kiinnostanut pätkääkään, vaikka jonkun törpön mielestä oltaiskin näytetty hassulta kävellessämme yhdessä julkisella paikalla. Eikä mulle mun pituus liity mitenkään siihen kuinka naiselliseksi tai viehättäväksi koen itseni.

Vierailija
94/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, kun mies on vähän pidempi, mutta valtaosa miehistä onkin minua pidempiä. Ikinä ei ole tullut ketään ohitettua vain pituuden takia. Poikakaverit/tapailukumppanit ovat olleet kaikkea 167-186 cm väliltä.

Vierailija
95/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus.  Aina toisinaan tuntuu, että se, mitä kumppanilta toivotaan, toisinaan myös ilm. vaaditaankin ei ole paljoa muuttunut  viimeisenä parina tuhantena vuotena. 

Sukupuolten tasa-arvon kannalta on mielenkiintoista ajaella, että naisen on ihan yleisesti hyväksyttävää hakea ja ta toivoa iseään kookkaamppa tai ainakin nyt pidempää miestä.

Kun taas mies tuskin luo itsestään kovin haluttavaa kuvaa jos hän hakisi avoimesti itseään pidempää naista kumppanikseen, jotta mies saisi kokea isensä, naisen rinnallla turvalliseksi ja saisi hakeutua naisen kainaloon ja totta kai käyttää myös itselleen mieluisia kenkiä.

Mutta miehen kannattaa myös pitää kieli-keskellä suuta, jos hän haluaa löytää itselleen kumppanin, joka olisi häntä huomattavasti pienempi tai ainakin lyhyempi. - Eikä vain siksi, että typerimmät ajattelevat miehellä olevan pedofilisia taipumuksia, jos hänen kumppaninsa on häntä huomattavasti lyhyempi. - Siis ikäänkuin mieltävät lyhyempikasvuisten miellettäsiiin oelvan myös henkisesti lapsen tasolla,

Vierailija
96/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalon koko ei vaan liity tuohon oikeastaan ollenkaan, ainakaan pituus.

Miehillä on lähtökohtaisesti paljon voimaa - jopa 60% enemmän kuin naisilla. Myös lyhyillä miehillä.

Olen pitkä nainen ja minut on heittänyt kevyesti sänkyyn mies, joka oli ehkä 168cm ja hoikka.

Tosi jäntevä kyllä, luultavasti paljon lihasvoimaa.

Mutta silmämääräisesti minua selvästi lyhyempi, ja hoikka. Silti voimakas, ja lisäksi pieni mies on myös useammin ketterä ja vikkelä.

Nämä asiat eivät tule pituudesta.

Luultavasti se on kuitenkin niin, että 180 cm mies on keskimäärin voimakkaampi kuin 170 cm mies. Ja alitajuisesti nainen ehkä näkee tuon pitemmän miehen kyvykkäämpänä puolustamaan perhettä ja siksi tuntee siihen enemmän vetoa.

Tällaiset ulkonäkömieltymykset perustuvat pääasiassa vaistoihin, joten ei kannata yrittää liian paljon rationalisoida niitä. Tosin nykyaikana jotkut mieltymykset varmaan ylikorostuvat sen takia, että naisilla ja miehillä on median ja netin kautta niin paljon vertailukohtia vastakkaisesta sukupuolesta. Ts. naiset näkevät niin paljon miehiä (ja sama toisinpäin), joilla on kaikkia haluttuja ulkoisia piirteitä, että se nostaa keinotekoisesti odotuksia parittelukumppanin suhteen.

Vierailija
97/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin voit käydä asekaupassa. Sen jälkeen sinulle ei pärjää edes se pitkä mies.

Vierailija
98/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat muutenkin jo niin holhottavia kakaroita, että niiden on pakko olla fyysisesti kookkaampia, ettei naisesta tunnu siltä että mies on hänen lapsensa.

Vierailija
99/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen on oltava lisääntymiskykyinen eli terve ja nuori jotta nainen voi synnyttää miehelle perheen. Jos näin ei tapahdu niin nainenhan on ihan kelvoton.

Sama pätee mieheenkin. Nuori ja terve, muu on kelvotonta.

Vierailija
100/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee mieheenkin. Nuori ja terve, muu on kelvotonta.

Mies on tosin lisääntymiskykyinen paljon kauemmin kuin nainen, jopa yli 70-vuotiaat miehet voivat saada lapsia. Naisilla alkaa biologinen kello tikittää kovaa, kun lähestytään 40 v., mutta miehellä ei ole tuossa vaiheessa sen suhteen mitään hätää. Sama ei siis päde ihan suoraan miehiin.