Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pituus on naisille niin tärkeää?

Vierailija
21.05.2020 |

Deittipalstoilla -sovelluksissa kaikki naiset hakee yli 180-senttistä miestä, tai nykyään miehen pitää olla melkeinpä vähintään 185 cm. Ja alle 175 cm miehillä ei ole mitään jakoa noilla markkinoilla.

Miksi miehen pituus on niin hirveän tärkeä asia naisille? Sillehän ei mies voi edes tehdä mitään, toisin kuin esim. ylipainolle, jonka saa laihduttamalla pois.

Kommentit (271)

Vierailija
41/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 49v kirjoitti:

Mä oon 174 cm ja haluan että mies on mua pidempi ja muutenkin isompi. Jos mä oon pidempi kuin mies, musta ei tunnu yhtään naiselliselta ja tulee sellainen olo et mun pitää ssuunnilleen suojella miestä. Tykkään olla toisen kainalosaa, mut jos mies on lyhyempi tai edes mun mittainen niin en oikein mahdu sinne kainaloon. Lisäksi tykkään käyttää korkokenkiä ja ne jalassa mä oon äkkiä sen 180 cm itsekin. Eli unelma olis sellainen 190 cm mies. Ja juu, oon seurustellut 175 cm miehen kanssa, ei sovi mulle.

Mutta sinusta on sikamaista jos vaatii naisen olevan pieni, siro, isorintainen, pitkähiuksinen, sievä ja naisellinen, kurvikas sekä max 30v? Vai pitäisikö miesten kiinnostua ihan mistä tahansa fiksusta naisesta?

Vierailija
42/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näissä "miksi naisille ei kelpaa se ja se" - jutuissa, että mitähän huippumalli-tasoisia naisia näissä tarkoitetaan.

Minulle riitti se, että mies on edes vähän minua pidempi. Ja koska olen 165cm, niin tämä ei ole mahdoton kriteeri. Mutta olenkin tavallinen ja tylsä. En ole ruma, mutta tuskin missikisoissa pärjäisin.

Tinderissä tuo "yli 180 cm" on joka toisella naisella.

Joo, mutta missä näkee vaatimusta, että miehen pitäisi olla vähintään 185cm pitkä? Itselleni tuo on tullut vastaan vain muutamia kertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on naiselle noloa ellei mies ole pidempi, nainen tuntee itsensä jättiläiseksi. Ei miehen tarvi olla 20cm pidempi, riittää kunhan on pidempi, oli sitten 2cm tai 20cm pidempi.

Miehenä sanon, että jos mies ja nainen ovat samanpituisia, niin ei siinä mitään, mutta jos nainen on selvästi pitempi kuin mies, niin se näyttää jostain syystä hassulta.

Tulee luultavasti tunne, että nainen kaappaa miehen syliinsä ja antaa vähän tissiä, ennenkuin peittelee häkkisänkyynsä.

whaat, onko naisilla oma häkkisänky?

Vierailija
44/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa tuntea itaensä pieneksi

150cm & 190cm :)

Vierailija
45/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käppänä ei kiihota

Vierailija
46/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukakin tykkää. Minua vetää puoleensa pituus ja vaikka uniformut. Taustalla on varmasti myös oma isäsuhde sillä isäni on lyhyt ja epävarma ilkeä mulkero. Lyhyt mies erittäin ok jos on kuitenkin itsevarma eikä jää vatvomaan sitä että on lyhyt.

Itse olen 160cm ja mieheni on 185cm. Mutta näinhän se menee. Lyhyet naiset ja pitkät miehet tuntee vetoa toisiinsa. Lyhyet miehet ja pitkät naiset jää ilman jos pituusero "väärinpäin" ei kelpaa. Tästä on tehty ihan tutkimustakin maailmalla.

Vierailija
47/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI se kyllä oo. Games of Thronesin Tyrion on herkku, symppis ja sillä riittää naisia.

Johtuu vain susta ja siitä, että paistaa kilometrin päähän se, että vihaat naisia.

Vierailija
48/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lyhyemmistä miehistä. Olen itse 160cm ja tapailemani mies ei varmaan ole montaa senttiä pidempi. Mun silmää jotenkin miellyttää lyhyemmän miehen kroppa ja ruumiinrakenne enemmän kuin pitkän. :) Eli ei kannata yleistää.

Vierailija
49/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lyhyenä miehenä olen huomannut, että minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet objektiivisesti katsottuna fiksuja. Ei ihan kaikki, mutta suurin osa. Ja niistä yksinkertaisemmista naisista tiedän melkein jo etukäteen, että olen heille liian lyhyt. Välillä tulee positiivisia poikkeuksia eteen heidänkin parista.

Niinhän miehissäkin ne HIFK-paitaiset toitottaa kuinka pitävät isoista tisseistä. Fiksutkin miehet kelpuuttaisivat isot tissit, mutta eivät kokonaisuuden kustannuksella.

Mitä fiksumpi (hieman epämääräinen termi, tiedän) sitä vähemmän olemme luolamiehiä/-naisia.

Vierailija
50/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaisin mahtua kainaloon.

Olen 170cm, sellanen 5cm ainakin pitempi sais olla.

Vierailija
51/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset enää tapaa oikeassa elämässä? Ihminen on paljon muutakin kuin pituus.

Tämähän se just onkin...kuvaruudulta vaan tuijotellaan ihmisten kuvia.

Keskitytään eroihin eikä siihen mikä kaikkia yhdistää.

Vierailija
52/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukakin tykkää. Minua vetää puoleensa pituus ja vaikka uniformut. Taustalla on varmasti myös oma isäsuhde sillä isäni on lyhyt ja epävarma ilkeä mulkero. Lyhyt mies erittäin ok jos on kuitenkin itsevarma eikä jää vatvomaan sitä että on lyhyt.

Itse olen 160cm ja mieheni on 185cm. Mutta näinhän se menee. Lyhyet naiset ja pitkät miehet tuntee vetoa toisiinsa. Lyhyet miehet ja pitkät naiset jää ilman jos pituusero "väärinpäin" ei kelpaa. Tästä on tehty ihan tutkimustakin maailmalla.

Mies ei saa jäädä miettimään pituuttaan, mutta sinä saat ja saat asettaa oman lyhyytesi yhdeksi suhteen määrittäjäksi. Kuulostaa melko tasapuoliselta :D not

Vierailija
53/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lyhyenä miehenä olen huomannut, että minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet objektiivisesti katsottuna fiksuja. Ei ihan kaikki, mutta suurin osa. Ja niistä yksinkertaisemmista naisista tiedän melkein jo etukäteen, että olen heille liian lyhyt. Välillä tulee positiivisia poikkeuksia eteen heidänkin parista.

Niinhän miehissäkin ne HIFK-paitaiset toitottaa kuinka pitävät isoista tisseistä. Fiksutkin miehet kelpuuttaisivat isot tissit, mutta eivät kokonaisuuden kustannuksella.

Mitä fiksumpi (hieman epämääräinen termi, tiedän) sitä vähemmän olemme luolamiehiä/-naisia.

Pienitissisten diggaajia löytyy taiteilijapiireistä, missä anorektinen tikku on edelleen trendikäs.

Vierailija
54/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin saa "vaatia" ja toivoa ihan mitä vaan naiselta. Se on sitten eri mitä kukakin saa vai jääkö yksin ja keneen sattuu rakastumaan.

Minäkin nuorena tykkäsin miehistä joilla oli pitkä tukka mutta niin vaan menin ihastumaan ja rakastumaan mieheen jolla oli jo 25v. tukka alkanut ohentua :) Nyt 30 vuotta myöhemmin ukko on puolikalju mutta yhä rakastan. No minulla itselläni on pitkät hiukset ja kuinka ollakaan mieheni tykkäisi enemmän lyhyistä siisteistä hiuksista naisella eikä tällaisesta peikkotukasta. Kaikkea ei saa.

Vierailija
55/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kriteerejä naisilla. Ole oma itsesi ja jos ei kelpaa niin matka jatkuu. Ymmärrän pituus vaatimukset. Tinder on pinnallinen...kaikki muutkin deittipalvelut kyselee pituutta. Ei siitä eroon pääse.

Kemia tosiaan ratkaisee. The search continues....

Vierailija
56/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi, pienemmäksi ja sopia kivasti pitkän miehen kainaloon :D Se on ilman muuta todella tärkeää. En voisi seurustella ikinä itseni mittaisen tai lyhyemmän miehen kanssa. 

N 161 cm 

Vierailija
57/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa pitkän miehen. Mies haluaa hoikan isotissisen naisen.

Vierailija
58/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on seuraaja ja mies johtaja. On vaan biologiaa, että johtaja on isompi ja voimakkaampi juuri niin kuin mies naiseen nähden.

Nainen taas hakee johtajasta mm. turvaa. Koko kuvastaa auktoriteettia.

Näin se useimmiten menee.

Itse en ole yhtään seuraaja-luontoinen vaan ennemminkin se jota seurataan, eikä ole koskaan kiinnostanut itseä isommat miehet.

En myöskään koe mm. turvattomuutta, vaikka toki haluan seksuaalista huomiota.

Haluan olla miehen silmissä Lady, en tyttö.

Tiedostan edustavani vähemmistöä, ja tämä vaikeuttaa huomattavasti pariutumista.

Olen useimpien miesten mielestä upea ja kiinnostava, mutta en sellainen jota kohtaan syttyisi halu pariutua.

Näkemykseni mukaan suurinosa miehistä kokee pariutumishalua naisiin, jotka herättävät heissä suojelunhalun, ja minä en ole sellainen joka herättäisi halun suojella.

Dynamiikkajuttuja, uskon kuitenkin että minunlaisellekin on olemassa vastapari.:)

Vierailija
59/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 54...miten laitan oman lyhyyteni suhteen määrittäjäksi kun olen just niin pitkä tai lyhyt kuin olen? En voi muuttua pitemmäksi. Toki olen tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen...kaikin puolin ja se onkin yksi hyvän parisuhteen salaisuus. Jos molemmat ensin tykkää itsestään niin silloin on jotain positiivista annettavaa myös toiselle. Epävarma, itsesäälissä vellova ja katkera ihminen on raskas kumppani.

Vierailija
60/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat romuluisia. Pienet ihania kainalossa.