TV:n jatkuva tuuttaus sotauutisista alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää
Sota on jatkunut vuosia samankaltaisena olisiko aika vetää henkeä ja uutisoida jos jotain uutisoitavaa tapahtuu.
Nyt toistetaan samoja uutisia kuin kolme-neljä vuotta sitten. Itse olen lakannut katsomasta uutisia ja ajankohtaisohjelmia sotakyllästymisen vuoksi.
Kommentit (52)
Jos sinua ei kiinnosta, älä katso. Helppoa.
Pitäisikö alkaa sensuroida, häh?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei mun telkkarista onneksi sellaista tuu ikinä
Ei munkaan.en ole katsonut mitään uutisia 20 vuoteen.enkä katso.enkä lue.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua ei kiinnosta, älä katso. Helppoa.
Pitäisikö alkaa sensuroida, häh?
Muut maailman ja Suomen tapahtumat kiinnostavat mutta kurkkua myöten täynnä sotaa. Nyt olen uutistauolla eli en katso, en kuuntele sitä saman toistoa kuin papukaija on tv uutiset. -ap
Ap on kyllästynyt siihen, että Venäjä saa turpiinsa.
No, kohta ei tartte laatikkoo katsella. Voimme kokea sen ihan itse ikkunan läpi katsoen tai parhaassa tapauksessa ihan aitona 3D kokemuksena räjähdysten ja tärinöiden kera. Parhaat jopa ihan autenttisesti menettävät henkensä ja tässä tapauksessa elämän videopelin lääkintälaukku ei tuo lisää elinprosentteja.
Joku aiantuntija kertoikin telsussa ihmisten kyllästyneen Ukrainan sodasta uutisointiin pari vuotta sitten mutta että nyt taas uutisoidaan.
Niin. Tube ja selaimet pursuavat turhia mainoksia. Tubettajat negaavat tai esittelevät krääsää. Tarvitaan toivoa ja positiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin tapahtuisikin niin alkaisin taas katsoa. -ap
No meillä telkkari ollut kiinni jo vuosia, mutta iltalehtien sodan ja sairausten tuuttaus netissä ja kaupan kassalla alkaa oksettaa!
venäjä perääntyy rintamalla 😭😭 Operraatio Vivaldi jyrää
Miksi venäjä perääntyy rintamalla?
Ukraina rynnistää rintamalla – ryzyn sotabloggaajat raivoissaan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012208431.html
Sotabloggaajat luonnehtivat keskiviikkona, että venäläisjoukkojen tilanne Lymanin suunnalla huononee jatkuvasti, ja ne ovat joutuneet vetäytymään asemistaan. Samalla Venäjän sodanjohto saa kovaa kritiikkiä rintamatilanteen salaamisesta.
Venäjä on menettänyt keväällä 2022 alkaneen hyökkäyssodan aikana yhteensä jo 1,5 miljoonaa sotilasta kuolleina ja haavoittuneina, väittää Ukrainan asevoimat.
Puolentoista miljoonan lukema ylittyi tiistaina, kun Venäjä menetti 1480 sotilasta, kertoo Ukrainan asevoimien pääesikunta Facebookissa.
Ukraina laskee venäläisten tappiolukemaksi yhteensä 1500870 sotilasta.
Ihan totta Igor. Varastatko naapurin tankista lapolla vai käskytätkö akkasi ottamaan naapurin ukolta suihin bensakanisteria vastaan?
venäjällä työnnetään autoja bensajonoissa. Eikä asemalta edes saa löpöö 😂🤣
venäjällä ei pensaa ja ihmiset heiluttaa tyhjiä kanistereita yhteen "Pam pam pam"
IL: Epätoivo kasvaa Venäjällä: Lapsien hankkimisesta saa vastineeksi polttoainetta 🍆------>🌮 , 🤢
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3d934b36-aecb-4b91-be50-6952d1f7efa5
Kampanja on tarkoitettu 18-49-vuotiaille ihmisille. Naiset voivat saada polttoainekupongin käymällä gynekologin vastaanotolla ja ottamalla vastaan samalla perhesuunnitteluun liittyvää neuvontaa.
Miehille palkkio tarjotaan urologikäynnin ja lisääntymiseen liittyvän terveystutkimuksen jälkeen.
# Polttoaine-kuponki
# Bensa-seksi
# venäjä 2026
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tube ja selaimet pursuavat turhia mainoksia. Tubettajat negaavat tai esittelevät krääsää. Tarvitaan toivoa ja positiivisuutta.
Ei mulla vaan näy mitään mainoksia. Adblokkerit on keksitty.
Onhan se outoa että ihan illan pääuutisissa kerrotaan jonkun LOUKKAANTUNEEN sodassa. Onko tuo mikään oikea uutisaihe? Ei ole, sodassa kuolee ihmisiä joten loukkaantumisista ei tartte uutisoida.
Vaikuttaa ettei sodassa oikein tapahdu mitään erikoista jos aiheet ovat tuolla tasolla. On vaan pakko pitää esillä sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina + Nato vastaan Venäjä? Aika hyvinhän nuo on pärjänny jos koko ajan uutisoidaan et hyökkäävät vielä Puolaankin, Suomeenkin ja Saksaankin ihan kohta?
Ei mun telkkarista onneksi sellaista tuu ikinä