Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Voiko 40-vuotias nainen käyttää stringejä?

Vierailija
17.02.2009 |

Minkälainen vartalo on sinulla, joka käytät?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä iässä pitää siirtyä mummopöksyihin.. Minulla on enää pari vuotta armonaikaa, pitäisi varmaan alkaa käyttämään ennenkuin se on myöhäistä.

Mikä vika tavallisissa alkkareissa on ja mummoissa, kun alushousuja pitää ikäänkuin haukkua "mummopöksyiksi".

En ymmärrä teitä narupersepaviaaneja. 

Vierailija
62/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Päässä. Koska se aiheuttaa ympäristössä hepulin ja tuijotusta. Mielellään pitsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jujuhan on just siinä, että ne eivät kenellekään näy. Musta paljon mauttomampaa on alushousujen rajat, jotka kuultaa vaatteiden alta. Varsinkin vaaleiden kesähousujen alta :-).

Vedä kesä kommandona kosteat pillụn huulet valkoisiin kesähousuihin liimautuneena.

Ei tarvitse hävetä silmiä päästään kun alushousun sauma näkyy kankaan läpi.

Vierailija
64/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisissa alushousuissa pylly näyttää isommalta, kun alushousun reunat näkyvät housujen läpi.

Siskoni käyttää myös, ikää 35 ja on laiha, samoin äitini 60v, jonka kroppa normaali/hoikka.

Mielestäni stringit sopivat kenelle tahansa. Eihän ne mammakalsarit sitä peffaa pienennä tai peitä, päinvastoin.

En ihmettele että nuoret tytöt leikkii nykyään miehiä tai  muusukupuolisia, kun joutuvat näkemään tämmöistä soopaa aamusta iltaan. 

Vierailija
65/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän stringejä joka päiväisessä elämässä töissä,jumpassa ja kotioloissa :)

Mahtaa olla hyvät aromit kun kaivat ne vaosta päivän päätteeksi jollain tongeilla. 😂 

Vierailija
66/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka 60v mies voi, mutta toivon että nelikymppisellä naisella olis jo vähän järkeäkin päässä, ettei mitään narua laittaisi persvakoon hiertymään. 

Tämä. 

Vierailija
67/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jujuhan on just siinä, että ne eivät kenellekään näy. Musta paljon mauttomampaa on alushousujen rajat, jotka kuultaa vaatteiden alta. Varsinkin vaaleiden kesähousujen alta :-).

Vedä kesä kommandona kosteat pillụn huulet valkoisiin kesähousuihin liimautuneena.

Ei tarvitse hävetä silmiä päästään kun alushousun sauma näkyy kankaan läpi.

Niinpä, eikö se ole ihan sama käyttääkö mitään, jos vaan joku naru kyntää vaossa. Luulis että mieluummin olisi narutta. En minä ainakaan laittaisi maksustakaan stringejä, ne rullautuis äkkiä myös edestä pimpparailoon.

Ja eikö se takapuolessa kuntåvä naru ärsytä, mun tulis, heti kaivamisfefleksi, haluaisin sen ulos kankkujen välistä, siellä ei tarvi mitään marinoida. 

Vierailija
68/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne käyvät kaiken ikäisille, ei kukaan näytä hyvältä jos päällishousuissa loistaa kalsarin kuvat? Vai ei kai kukaan stringejä siksi käytä että ne olisivat jotenkin seksikkäät, eihän?

Pahoitin mieleni. Raaka-Arttu 62v.

Vierailija
69/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa kokeilla stringejä koska ainakin minun mielestä juuri tuollainen hiukan isompi peppu näyttää todella hyvältä stringeissä, niin ja mä uskon että näytät todella kuumalta niissä

Kenelle tämä kommentti on tarkoitettu ? Sille joka 10 v. sitten kyseli asiasta ?

Vierailija
70/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne käyvät kaiken ikäisille, ei kukaan näytä hyvältä jos päällishousuissa loistaa kalsarin kuvat? Vai ei kai kukaan stringejä siksi käytä että ne olisivat jotenkin seksikkäät, eihän?

Pahoitin mieleni. Raaka-Arttu 62v.

Älä pahoita. Tärkeintä on se miten itse koet asiat .

Vierailija
71/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla painoraja stringien käyttäjille. Jos käytät et saa painaa yli 55 kg! 

Vierailija
72/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää, totta kai. En vain keksi mitään järkevää syytä sille.

Vierailija
73/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita käytä 55+ miehet?

Vierailija
74/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa kokeilla stringejä koska ainakin minun mielestä juuri tuollainen hiukan isompi peppu näyttää todella hyvältä stringeissä, niin ja mä uskon että näytät todella kuumalta niissä

Kenelle tämä kommentti on tarkoitettu ? Sille joka 10 v. sitten kyseli asiasta ?

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
75/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäkää mulle, mitä järkeä on stringeissä? Luulis että sellaiset narut persvaossa ei voi tuntua mukavalta. 

Vierailija
76/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveintä ikinä on keski-ikäisten naisten käyttämät ohuet puuvillahousut ja sieltä ne pinkeän paukkuvat tai-sloggit räjähtämässä läpi.

Jos käyttää asustetta, jossa ahteri näkyy, stringit ovat kohteliasta muulle kansakunnalle. Muuten jokainen pitäköön sitä mistä tykkää.

En pysty käsittämään, miksi stringit olisivat jossain vaiheessa out. Ei ne makkarat ja läskit muissa kalsareissa sen paremmalta näytä, jos vaikka seksiä ajatellaan..

Asusteita ovat huivit, käsilaukut jne. Näetkö useinkin ihmisiä pukeutuneena sellaisiin?

Vierailija
77/82 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla ongelmat. 

Toi on kyllä naurettavin nykyajan ongelma mitä vain tällä palstalla olen kuullut, alushousujen saumat. Voi hyvä luoja. Millasia vaatteita te edes käytätte jos alusvaatteet paistaa niiden alta. Sitten itse kuljetaan kakkanaruissa jopa julkisillakin paikoilla kesällä ja sekö ei ole noloa.? 

TÄMÄ.

Vierailija
78/82 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, eikö se ole ihan sama käyttääkö mitään, jos vaan joku naru kyntää vaossa. Luulis että mieluummin olisi narutta. En minä ainakaan laittaisi maksustakaan stringejä, ne rullautuis äkkiä myös edestä pimpparailoon.

Ei alkuunkaan sama. Paljaana väljissä kesähousuissa tai lyhyen kesämekon alla tuulettuva pimpsa maistuu vielä helteisen päivän iltanakin mansikalle.

Samaa ei voi sanoa kun joku 30-asteen "pesussa" bakteeriviljelmäksi muuttunut keinokuiturätti hautoo ja hinkkaa häpyhuulten ja pakaroiden välin kiristyneenä peppureiän bakteerit ympäri tavaraa.

Ylivoimaisesti puhtain pillu oli  virtsatietulehduksista kärsivällä tyttöstävällä joka oli kesät talvet pillu paljaana löysien shortsien, mekkojen, hameiden tai talvella college-housujen alla aina kun voi. Se kun lisäksi huuhteli ja kuivasi pimpsansa aina vessassa käytyään että housutkin pysyivät puhtaina.

Vierailija
79/82 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietenkään käyttää 40-vuotiaana stringejä, sehän on jo laissa kielletty. Nuoremmillekin on langetettu stringien käyttövero, joka nousee asteittain 22-vuotiaasta ylöspäin niin, että 35-vuotiaalla se on jo 150% stringien ostohinnasta.

Vierailija
80/82 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos ei ole peräpukamia.