G:Voiko 40-vuotias nainen käyttää stringejä?
Minkälainen vartalo on sinulla, joka käytät?
Kommentit (82)
yrittänyt ahtautua lian pieniin stringeihin? Outoa, sillä ei minun stringit ainakaan hierrä ja kutittele pepateukkaa....
jujuhan on just siinä, että ne eivät kenellekään näy. Musta paljon mauttomampaa on alushousujen rajat, jotka kuultaa vaatteiden alta. Varsinkin vaaleiden kesähousujen alta :-).
Kyllä siinä iässä pitää siirtyä mummopöksyihin.. Minulla on enää pari vuotta armonaikaa, pitäisi varmaan alkaa käyttämään ennenkuin se on myöhäistä.
Hirveintä ikinä on keski-ikäisten naisten käyttämät ohuet puuvillahousut ja sieltä ne pinkeän paukkuvat tai-sloggit räjähtämässä läpi.
Jos käyttää asustetta, jossa ahteri näkyy, stringit ovat kohteliasta muulle kansakunnalle. Muuten jokainen pitäköön sitä mistä tykkää.
En pysty käsittämään, miksi stringit olisivat jossain vaiheessa out. Ei ne makkarat ja läskit muissa kalsareissa sen paremmalta näytä, jos vaikka seksiä ajatellaan..
Tavallisissa alushousuissa pylly näyttää isommalta, kun alushousun reunat näkyvät housujen läpi.
Siskoni käyttää myös, ikää 35 ja on laiha, samoin äitini 60v, jonka kroppa normaali/hoikka.
Mielestäni stringit sopivat kenelle tahansa. Eihän ne mammakalsarit sitä peffaa pienennä tai peitä, päinvastoin.
Ihastuin nimittäin joitakin vuosia sitten hotpantseihin. Ovat mielestäni niin ihanat päällä. Pyöreä peräni pääsee vielä enemmän oikeuksiinsa niissä, kuin muissa alusvaatteista. Tässä tarkoitan hetkeä, kun vaatteet riisutaan :D.
En ole koskaan aijemmin elämässäni ollut yhtä timmissä kunnossa kuin nyt. Harmittaa, kun en nuorempana tajunnut alkaa trimmaamaan itsenäni.
Tottakai ne käyvät kaiken ikäisille, ei kukaan näytä hyvältä jos päällishousuissa loistaa kalsarin kuvat? Vai ei kai kukaan stringejä siksi käytä että ne olisivat jotenkin seksikkäät, eihän?
Ne on oikeestaan rumemmat kuin normaalialkkarien rajat.
Voi toki käyttää kuka ne voisi kieltää,ite olen 48v ja käytän säännöllisesti urheilutrkoiden alla,töissä farkkujen ja tiukkojen housujen kanssa ja tietty hameen kanssa :)
Olen 44v ja käytän stringejä urheilutrikoiden alla,farkkujen kanssa ja tietysti tiukkojen housujen kanssa,joista tavallisten alushousujen rajat näkyisivät selvästi,joka on tosi kauhea näky... eli vastaus on että voi käyttää stringejä :)
Todellakin voi käyttää itse olen 42v ja omistan aika lailla leveän ja ison takapuolen,mutta stringit sopivat pepun muodoille parhaiten,et käyttäkää 40v naiset vaan stringejä :)
Elisa72
Itse kanssa käytän jokapäivä stringejä töissä,jumpassa ja tietty kotosalla miehen iloksi :)
Erika 45v
Kyllä voi 40-kymppinen nainen käyttää stringejä,itse olen vm.67 ja käytän joka päivä,en muita osaa edes käyttää :)
Sun kannattaa kokeilla stringejä koska ainakin minun mielestä juuri tuollainen hiukan isompi peppu näyttää todella hyvältä stringeissä, niin ja mä uskon että näytät todella kuumalta niissä
Vaikka 60v mies voi, mutta toivon että nelikymppisellä naisella olis jo vähän järkeäkin päässä, ettei mitään narua laittaisi persvakoon hiertymään.
Tämä on ensi kesän 40-vuotiaiden muotia
https://www.etsy.com/ca/listing/1222826631/ferry-falls-crochet-dress?ga…
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:13"]
37 ja käytän. Olen 10 kg ylipainoinen.
[/quote]
Oletko minkä painoinen ja pituinen.Ite olen 175/72 enkä kehtaa käyttää stringejä,kun takapuoli vielä aikas iso ja leveä
EI se takapuolen leveydestä taida olla sulla kiinni. Kehoaan voi oppia rakastamaan ja varsinkin hyväksymään.
Vierailija kirjoitti:
jujuhan on just siinä, että ne eivät kenellekään näy. Musta paljon mauttomampaa on alushousujen rajat, jotka kuultaa vaatteiden alta. Varsinkin vaaleiden kesähousujen alta :-).
On sulla ongelmat.
Toi on kyllä naurettavin nykyajan ongelma mitä vain tällä palstalla olen kuullut, alushousujen saumat. Voi hyvä luoja. Millasia vaatteita te edes käytätte jos alusvaatteet paistaa niiden alta. Sitten itse kuljetaan kakkanaruissa jopa julkisillakin paikoilla kesällä ja sekö ei ole noloa.?
ole yhtään epämukavat, jos ne ovat tarpeeksi suurta kokoa eli mitta riittää ja mukavaa materiaalia.
T. 42-vuotias stringien käyttäjä