G:Voiko 40-vuotias nainen käyttää stringejä?
Minkälainen vartalo on sinulla, joka käytät?
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:50"]
Ne on ihan kamalia ihan iästä riippumatta..
[/quote]
Ne on ihan kamalia ihan iästä riippumatta...
Jee makuasioita, voidaan kiistellä ja olla molemmat oikeassa!
Kyllä Stringit sopii isopeppuiselle naiselle hyvin,itse käytän säännöllisesti stringejä vaikka peppu on leveä ja iso.Farkkujen kanssa parhaimmat...
Pidän itse aina stringejä vaikka takapuoleni ei ole mikään pieni,mutta ne ovat pepulleni parhaimmat alushousut.Ikää on 45v
ne on hirveän epäsiistit, kyllä pepun peittona pitää olla vähän enemmän kangasta jos on siisti nainen
Fitnessperseellä voi. Löllöpitsa, hamppari, suklaa,kokis sellari lösö ei voi vaikka olis 20v
Itse käytän stringejä joka päiväisessä elämässä töissä,jumpassa ja kotioloissa :)
vaikka kuusikymppinen, jos siltä tuntuu.
Minä, 34v, en käytä, vaikka kroppakin periaatteessa sen sallisi.
mutta nyt en ymmärrä miten olen koskaan voinut käyttää sellaisia. Silloin siis tuntuivat ihan hyviltä päällä, ja nyt todella epämukavilta.
En ole lihava, eli ulkonäön puolesta voisin pitää, ja joskus miehen mieliksi pidänkin =)
Eli vastaukseni galluppiin että kyllä 40 vee voi käyttää stringejä jos haluaa. kovin kaunista se ei ole ylipainoisilla ihmisillä, vaikka olisi 18vee, mutta kukin taaplaa tyylillään...
jos työkaveriani on uskominen. Hän on 40v ja ilmoittaa joka tupakkatauolla, ettei käytä minihameensa alla lainkaan alushousuja. Ja taas käy nörtit kuumana. LOL
olen 42 ja käytän sekä stringejä että hotpantseja eli vastaus on, että voi.
40 v käytä niin epämukavaa vaatekappaletta. jos niitä nyt kukaan tässä hetkessä elävä ylipäätään enää käyttää. en ymmärrä mitä kiksejä saa tunkea narua hiertämään peppureikää mut jokaisella omat juttunsa mikä pitää ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:13"]
37 ja käytän. Olen 10 kg ylipainoinen.
[/quote]
Oletko minkä painoinen ja pituinen.Ite olen 175/72 enkä kehtaa käyttää stringejä,kun takapuoli vielä aikas iso ja leveä :)
[/quote]
Ou jee, iso peppu on ihana.
t. peppumies