En vaan pidä lapsista enkä koirista
Miks tästä ei saa puhua. Pidän kissoista ja inhoan koiria ja lapsia.
Kommentit (9)
Ei hätää, ei sinulle koskaan tule kumpiakaan
En minäkään, tietty siedän molempia ja suhtaudun niihin neutraalisti kun kerran kaupungissa asun.
Voitko olla menemättä niiden lähelle? Ja muut voivat pitää ne kaukana? Ulkona en halua kissan tulevan jalkaani hieromaan turkkiaan ja näyttämään persausta.
No onko sinulla jotain sanottavaa asiasta?
En minäkään.
Jotkut koirat tosin ärhentelee, kun minut näkee (haiseekohan mun ketexet??? :) Etteivät heti hyökkää palleihin kiinni! :))) .... En oikeasti tiedä, vaistoavat ilmeisesti jotain, mitä itse en tiedä. Ja ihan sama oonko käynyt pesulla vai en.
Jotkut ipanat ovat kyllä kivoja - tulevat heti juttelemaan, kyselemään, et "kuka sinä olet?" :) Jotkut taas kirkuvia toukkia .... en jaksaisi. ... Paree, etten ole lisääntynyt.
"Anyone who hates children and animals can't be all bad."
- W. C. Fields
Missä tuo on kielletty puheenaihe? Täällä palstallako (en ihmettelisi vaikka olisikin)?
Minun puolestani saat olla tykkäämättä lapsista ja koirista, kunhan tiedostat ettei kummatkaan katoa kaupunkikuvasta, kerrostaloista, lähiöistä, kaupoista, ravintoloista jne.
Ja kyllä vaan, vaikka koirista tavallaan pidänkin, en ymmärrä miksi niitä tuodaan kauppaan, ravintolaan, markkinoille tai muuhun ruuhkaan. Ei ehkä kaikille lapsillekaan sopivia paikkoja, mutta kukaan meistä ei ole ollut seppä syntyessään ja osa lapsista kyllä oppii hyville tavoille aikanaan.