Koulutetut naiset eivät löydä puolisoa, koska keskiluokassa on suurempi osa naisia ja miehiä taas on yliedustettuna työläisluokassa.
Kaikki tietenkin haluavat pariutua oman luokkansa sisällä tai enintään ylöspäin.
Naiset ovat jo niin paljon koulutetumpia, että tasaveroisia miehiä ei vaan riitä kaikille.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais hyvin esim. amk:n käynyt tai yrittäjä. Mutta treffipalstoilla suurin osa amis-miehiä tai vain peruskoulun käyneitä. Elämäntyylit ja arvot on vaan usein liian erilaiset.
Itse olen maisteri.
Wautsi! Anna nyt edes että nuolen tuon koiranpaskan kengänpohjastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se mies voi olla työläisluokasta? Mulla on hyvä fiksu mies, jolla ei ole korkeakoulututkintoa. Minulla puolestaan on. En ymmärrä, mitä hemmetin väliä jollain tutkinnolla on parinvalinnassa.
Ei sillä välttämättä ole, mutta jos arvostaa esim. lukutaitoa, lukevia miehiä löytyy varmemmin koulutetuista. Yhden asian päältä meuhkaavia en ainakaan itse enää jaksa. Se kyllä on, että miehen itsetunto voi olla rikki koulutetullakin. Eli kompensoi sitä koulutuksella.
Eiköhän Suomessa lähes jokainen alle 80-vuotias osaa lukea. Ja älykkyys ei ole koulutustasosta kiinni. Onpas ihmisillä ummehtuineita ennakkoluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voi mennä ja ottaa ylempää keskiluokkaa olevan miehen ulkomailta.
Saattaa olla vaikeaa saada sellainen mies tulemaan tänne Suomeen, mutta voihan sitä muuttaa itse miehen luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se mies voi olla työläisluokasta? Mulla on hyvä fiksu mies, jolla ei ole korkeakoulututkintoa. Minulla puolestaan on. En ymmärrä, mitä hemmetin väliä jollain tutkinnolla on parinvalinnassa.
Minulle on ollut aina selvää se, että haluan yliopistokoulutetun miehen. Se kuitenkin kertoo jotain ihmisen lahjakkuudesta, arvoista ja tavoitteista.
Paljon kummallisempi vaatimus on mielestäni esimerkiksi se, että miehen pitää olla tietyn pituinen. Asia, johon ihminen itse ei pysty mitenkään vaikuttamaan, ja joka ei kerro hänestä persoonana yhtään mitään.
Jos ihminen nauttii vaikka omasta kädenjäljestään, niin miksi ihmeessä hän menisi opiskelemaan yliopistotutkinnon, kun hän voi tehdä rakastamaansa asiaa suutarin tai puusepän tutkinnolla? Kyllähän silläkin ihmisellä on lahjakkuuksia ja tavoitteita. Ja mitkä tärkeät arvot ovat sidoksissa koulutukseen? Anna esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ovat suomalaiset jo joukolla menossa pilaamaan ulkomaalaisetkin miehet.
Nuo suhteet päättyy usein eroon. Ei ulkomaalaiset lukunottamatta jotain brittiläisiä ja ranskalaisia nössöjä ala kuuntelemaan suomalaisen naisen sättimistä ja länkyttämistä.
Ranskalaiset ovat omanarvontuntoisia ja jopa arrogantteja. Kyllä se on ihan eri kulttuuri mies-nainen akselilla, nainen siinä vikisee. Jännitettä voi kyllä olla ja draamaa, mutta onhan pohjoismainen tasa-arvo parhaimmillaan kypsää ja aikuista. Toisaalta Suomessa ei ole minkäänlaista mysteeriä sukupuolten välillä, sukupuolieroa halutaan häivyttää myös latistavasti. Ja tyrkkykulttuuri ei tätä asiaa korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen amk-insinööri, aloitan kohtapuoliin maisteriopinnot ja olen elänyt koko aikuiselämäni yksin.
M34
Mitä ajattelet itse syyksi?
Ei kai yhteenmuutto jonkun kanssa sinänsä vielä suuri saavutus ole? Monet muuttavat yhteen hyvin impulsiivisesti eikä ne jutut yleensä hyvin pääty nykyään. Joskus ennenvanhaan toimi, kun porukka oli päästään ehjempää.
Kannattaako muuten mainita, että on insinööri jossain tinder/deittisivut? Itsellä tullut vähän se kuva ettei kannattaisi?Kyselee toinen amk-insinööri.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä koulutettu nainen tekee miehellä?
Jos on fiksu ja tunnetaitoinen, niin ihan hemmetisti. Kotoaan hyvät eväät saanut. Sehän on ihan helmi.
Harvemmin miehet on ja koulutettu nainen sen tietää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais hyvin esim. amk:n käynyt tai yrittäjä. Mutta treffipalstoilla suurin osa amis-miehiä tai vain peruskoulun käyneitä. Elämäntyylit ja arvot on vaan usein liian erilaiset.
Itse olen maisteri.Wautsi! Anna nyt edes että nuolen tuon koiranpaskan kengänpohjastasi.
Jos kerran maisterit on sun mielestä niin kamalia, niin ota toki itse sellainen joka on mennyt aina siitä mistä aita on matalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen maisteri.Wautsi! Anna nyt edes että nuolen tuon koiranpaskan kengänpohjastasi.
Jos kerran maisterit on sun mielestä niin kamalia, niin ota toki itse sellainen joka on mennyt aina siitä mistä aita on matalin.
Maisteri on nykypäivän AMK-inssi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyis seukkaan amis-speden kaa.
lh 18v
Onneksi Venäjällä on sinkkunaisia paljon miesten korkean kuolleisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä välttämättä ole, mutta jos arvostaa esim. lukutaitoa, lukevia miehiä löytyy varmemmin koulutetuista. Yhden asian päältä meuhkaavia en ainakaan itse enää jaksa. Se kyllä on, että miehen itsetunto voi olla rikki koulutetullakin. Eli kompensoi sitä koulutuksella.
Eiköhän Suomessa lähes jokainen alle 80-vuotias osaa lukea. Ja älykkyys ei ole koulutustasosta kiinni. Onpas ihmisillä ummehtuineita ennakkoluuloja.
Tarkoitan lukutaidolla halua sivistää itseään monipuolisesti joko omin nokin tai koulutuksen kautta. Voi akateeminenkin tosin olla ahdas mieleltään, keskimäärin hän kuitenkin on nöyrempi tiedon edessä ja on valmis oppimaan. Siis uskaltaa olla hyvällä tavalla tietämätön. mikä on mukava piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ovat suomalaiset jo joukolla menossa pilaamaan ulkomaalaisetkin miehet.
Nuo suhteet päättyy usein eroon. Ei ulkomaalaiset lukunottamatta jotain brittiläisiä ja ranskalaisia nössöjä ala kuuntelemaan suomalaisen naisen sättimistä ja länkyttämistä.
Näinhän se on. Naurettavia juttuja täällä kun naiset sanoo hakevansa ulkomailta miehiä, jotka on taaa-arvoisempia, koulutetumpia, miehekkäämpiä ja mitä vielä kuin suomalaiset miehet. Samaan aikaan kuitenkin tosiasia on että 95% ellei jopa 97% maailman miehistä on epätasa-arvoisempia kuin suomslaismiehet. Ja aivan erityisesti jos jonkun miehekkäämmän miehen etsii ulkomailta (kuten naiset täällä mainostavat), niin se on sataprosenttisen varma että käsky käy keittiöön mars ja vaimo kokkaamaan.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain osoittaa kunnioitukseni ja alistumiseni teidän ylhäisyydelle. Saisiko olla jotain juotavaa? Vettä tai viiniä? Entä hajustettua öljyä jaloillesi? Voin käydä tuohon lattialle kontilleen jalkapalliksi nostakaa jalkanne selkäni päälle ja ottakaa mukava asento ylhäisyytenne.
Kyllä on taas käsienheiluttelijoilla mennyt se naistutkimuksen ja afrikkalaisen tanssin opiskelu hattuun.
Se Pertti Putkimies tienaa paremmin kuin te kirjastontädit.
Itkekää vielä vähän lisää, ja lisää vielä sitten 40 vuotiaina kissojenne keskellä.
Kaltaisenne ylimieliset kusipäälehmät ei ole muutenkaan vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ollut aina selvää se, että haluan yliopistokoulutetun miehen. Se kuitenkin kertoo jotain ihmisen lahjakkuudesta, arvoista ja tavoitteista.
Paljon kummallisempi vaatimus on mielestäni esimerkiksi se, että miehen pitää olla tietyn pituinen. Asia, johon ihminen itse ei pysty mitenkään vaikuttamaan, ja joka ei kerro hänestä persoonana yhtään mitään.
Jos ihminen nauttii vaikka omasta kädenjäljestään, niin miksi ihmeessä hän menisi opiskelemaan yliopistotutkinnon, kun hän voi tehdä rakastamaansa asiaa suutarin tai puusepän tutkinnolla? Kyllähän silläkin ihmisellä on lahjakkuuksia ja tavoitteita. Ja mitkä tärkeät arvot ovat sidoksissa koulutukseen? Anna esimerkki.
Varmasti suutarit tai puusepät voivat olla hyviä alallaan ja rakastaa sitä mitä tekevät. Mutta en usko, että voisin päivästä toiseen keskustella innoissani suutaripuolison kanssa hänen työssään kohtaamistaan tilanteista, enkä usko että häntä jaksaisivat kiinnostaa minun alaani liittyvät ongelmat ja anekdootit.
Käytkö sinä muuten samalla tavalla esimerkkejä vaatien myös sellaisen naisen kimppuun, joka haluaa vähintään 180 cm pitkän miehen? Alatko maalailla hänelle, kuinka hyviä ja oivallisia 170-senttiset miehet ovat omine vahvuuksineen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas käsienheiluttelijoilla mennyt se naistutkimuksen ja afrikkalaisen tanssin opiskelu hattuun.
Se Pertti Putkimies tienaa paremmin kuin te kirjastontädit.
Itkekää vielä vähän lisää, ja lisää vielä sitten 40 vuotiaina kissojenne keskellä.
Kaltaisenne ylimieliset kusipäälehmät ei ole muutenkaan vaimomateriaalia.
Itse asiassa korkeakoulutetut naiset löytävät kumppanin ja saavat lapsia todennäköisemmin kuin muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en minä ainakaan tarjoile itseäni parisuhdemarkkinoilla jonkinlaisena ansaittavana palkintona. Kyllä minusta on ihan okei huomioida myös ne seikat, joita tarvitsee fyysisen kiinnostuksen syttymiseen, vaikkei ihminen voisikaan niille mitään. Persoona on toki vähintään yhtä tärkeä, muttei se läheskään kaikille riitä toimivaan parisuhteeseen vaan täytyy pystyä viehättymään toisesta myös ulkoisesti.
Mikä tässä nyt on se ongelma?
Akateemiset naiset nyt vaan tyytyvät kohtaloonsa, kun ei suomalainen mies kelpaa mihinkään.
Muuten kuin pyörittämään mieselättäjäyhteiskuntaa, jossa naiset ikiopiskelevat paskatutkintojaan vuosikausia.
Itse olen maisteri.