Koulutetut naiset eivät löydä puolisoa, koska keskiluokassa on suurempi osa naisia ja miehiä taas on yliedustettuna työläisluokassa.
Kaikki tietenkin haluavat pariutua oman luokkansa sisällä tai enintään ylöspäin.
Naiset ovat jo niin paljon koulutetumpia, että tasaveroisia miehiä ei vaan riitä kaikille.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se mies voi olla työläisluokasta? Mulla on hyvä fiksu mies, jolla ei ole korkeakoulututkintoa. Minulla puolestaan on. En ymmärrä, mitä hemmetin väliä jollain tutkinnolla on parinvalinnassa.
Minulle on ollut aina selvää se, että haluan yliopistokoulutetun miehen. Se kuitenkin kertoo jotain ihmisen lahjakkuudesta, arvoista ja tavoitteista.
Paljon kummallisempi vaatimus on mielestäni esimerkiksi se, että miehen pitää olla tietyn pituinen. Asia, johon ihminen itse ei pysty mitenkään vaikuttamaan, ja joka ei kerro hänestä persoonana yhtään mitään.
Jos ihminen nauttii vaikka omasta kädenjäljestään, niin miksi ihmeessä hän menisi opiskelemaan yliopistotutkinnon, kun hän voi tehdä rakastamaansa asiaa suutarin tai puusepän tutkinnolla? Kyllähän silläkin ihmisellä on lahjakkuuksia ja tavoitteita. Ja mitkä tärkeät arvot ovat sidoksissa koulutukseen? Anna esimerkki.
Varmasti suutarit tai puusepät voivat olla hyviä alallaan ja rakastaa sitä mitä tekevät. Mutta en usko, että voisin päivästä toiseen keskustella innoissani suutaripuolison kanssa hänen työssään kohtaamistaan tilanteista, enkä usko että häntä jaksaisivat kiinnostaa minun alaani liittyvät ongelmat ja anekdootit.
Käytkö sinä muuten samalla tavalla esimerkkejä vaatien myös sellaisen naisen kimppuun, joka haluaa vähintään 180 cm pitkän miehen? Alatko maalailla hänelle, kuinka hyviä ja oivallisia 170-senttiset miehet ovat omine vahvuuksineen?
Täytyy sivusta kommentoida, että kyllä TODELLAKIN käyvät. Sehän on yksi palstan vakiojankkaus - ilkeät naiset jotka tykkäävät pitkistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se mies voi olla työläisluokasta? Mulla on hyvä fiksu mies, jolla ei ole korkeakoulututkintoa. Minulla puolestaan on. En ymmärrä, mitä hemmetin väliä jollain tutkinnolla on parinvalinnassa.
Minulle on ollut aina selvää se, että haluan yliopistokoulutetun miehen. Se kuitenkin kertoo jotain ihmisen lahjakkuudesta, arvoista ja tavoitteista.
Paljon kummallisempi vaatimus on mielestäni esimerkiksi se, että miehen pitää olla tietyn pituinen. Asia, johon ihminen itse ei pysty mitenkään vaikuttamaan, ja joka ei kerro hänestä persoonana yhtään mitään.
Jaa, en minä ainakaan tarjoile itseäni parisuhdemarkkinoilla jonkinlaisena ansaittavana palkintona. Kyllä minusta on ihan okei huomioida myös ne seikat, joita tarvitsee fyysisen kiinnostuksen syttymiseen, vaikkei ihminen voisikaan niille mitään. Persoona on toki vähintään yhtä tärkeä, muttei se läheskään kaikille riitä toimivaan parisuhteeseen vaan täytyy pystyä viehättymään toisesta myös ulkoisesti.
Siis mikä on pointtisi? Ymmärrät sen, että ihmiset asettavat puolisolle ulkonäköön liittyviä vaatimuksia, joihin nämä eivät voi itse vaikuttaa, mutta et ymmärrä koulutustason liittyviä vaatimuksia, vaikka koulutustasoaan voi itse kehittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas käsienheiluttelijoilla mennyt se naistutkimuksen ja afrikkalaisen tanssin opiskelu hattuun.
Se Pertti Putkimies tienaa paremmin kuin te kirjastontädit.
Itkekää vielä vähän lisää, ja lisää vielä sitten 40 vuotiaina kissojenne keskellä.
Kaltaisenne ylimieliset kusipäälehmät ei ole muutenkaan vaimomateriaalia.
Itse asiassa korkeakoulutetut naiset löytävät kumppanin ja saavat lapsia todennäköisemmin kuin muut naiset.
Helsinki on pullollaan Katja Onkamon, 28, kaltaisia korkeakoulutettuja sinkkuja: "Puhumme yksinäisyydestä ja eroista"
28-vuotias Katja Onkamo edustaa suurinta helsinkiläistä ikäluokkaa. Syyskuun lopulla Helsingissä asui 13 538 28-vuotiasta. Naisia heistä on 500 enemmän kuin miehiä.
Onkamo edustaa ikätovereitaan hyvin, sillä hän on korkeakoulutettu, sinkku, lapseton, muuttanut muualta kaupunkiin, asuu vuokralla ja nauttii Helsingin kulttuuritarjonnasta.
Ei ihmisen koulutuksella ole minulle naisena väliä, sen sijaan sydämen sivistyksellä on ja älykkyydellä. En huoli miestä, joka on jurpo, juntti, perzu, suvaitsematon, eikä seuraa maailman menoa. Tämä ei riipu koulutuksesta
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä nyt on se ongelma?
Akateemiset naiset nyt vaan tyytyvät kohtaloonsa, kun ei suomalainen mies kelpaa mihinkään.
Muuten kuin pyörittämään mieselättäjäyhteiskuntaa, jossa naiset ikiopiskelevat paskatutkintojaan vuosikausia.
Ai, miksi toisessa topikissa hehkutetaan miten kuuma suomalainen mies on Thaimaassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en minä ainakaan tarjoile itseäni parisuhdemarkkinoilla jonkinlaisena ansaittavana palkintona. Kyllä minusta on ihan okei huomioida myös ne seikat, joita tarvitsee fyysisen kiinnostuksen syttymiseen, vaikkei ihminen voisikaan niille mitään. Persoona on toki vähintään yhtä tärkeä, muttei se läheskään kaikille riitä toimivaan parisuhteeseen vaan täytyy pystyä viehättymään toisesta myös ulkoisesti.
Siis mikä on pointtisi? Ymmärrät sen, että ihmiset asettavat puolisolle ulkonäköön liittyviä vaatimuksia, joihin nämä eivät voi itse vaikuttaa, mutta et ymmärrä koulutustason liittyviä vaatimuksia, vaikka koulutustasoaan voi itse kehittää?
Luulisi yliopisto-älykön ymmärtävän, että yhteiskunta ei pyöri niin että kaikki haistelevat toistensa pieruja yliopistolla.
Todella ylimielinen maailmankuva kaikkinensa. Kuinkas korkeassa asemassa mahdat olla mahtavalla koulutuksellasi ja viisaudellasi? -eri
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset naiset nyt vaan tyytyvät kohtaloonsa, kun ei suomalainen mies kelpaa mihinkään.
Muuten kuin pyörittämään mieselättäjäyhteiskuntaa, jossa naiset ikiopiskelevat paskatutkintojaan vuosikausia.
Ahahaa. Mikään ei ole niin vastenmielinen kuin katkera naisvihaajamies, jolla on huono itsetunto ja huono ulosanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, miksi toisessa topikissa hehkutetaan miten kuuma suomalainen mies on Thaimaassa?
Miten tämä liittyy keskustelun aiheeseen?
On se kumma kuinka te ylimaalliset älyköt ette kuitenkaan pariudu siellä yliopistolla keskenänne.
Mikä on sinun ongelmakohtasi?
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset älykkönaiset haukkumassa ihmisiä koulutuksen perusteella paskapalstalla.
Todellista sivistyneisyyttä, älykkyyttä ja mahtavat arvot ja maailmankatsomus.
Ei jeesus mitä pellejä.
Minä kirjoitin tänne, että minulle on aina ollut
selvää että haluan akateemisen miehen. Onko se toisten ihmisten haukkumista?
Jos sanoisin että haluan kyömynenäisen miehen, haukkuisinko nykerönenäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahaa. Mikään ei ole niin vastenmielinen kuin katkera naisvihaajamies, jolla on huono itsetunto ja huono ulosanti.
Eikö yliopistolla opeteta edes alkeellista argumentointia?
Naisvihakortin heiluttelu on laiskaa ja väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
No se,miksi sinä et ole naista saanut ei ole se, että sinä olet duunari ja nainen -akateemisesti koulutettu. Se näkyy ihan jo täällä. Etkä markkina-arvoasi myöskään saisi kouluttaitumalla nostettua. Senkin voin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi yliopisto-älykön ymmärtävän, että yhteiskunta ei pyöri niin että kaikki haistelevat toistensa pieruja yliopistolla.
Todella ylimielinen maailmankuva kaikkinensa. Kuinkas korkeassa asemassa mahdat olla mahtavalla koulutuksellasi ja viisaudellasi? -eri
Olen varmaankin sinun mielestäsi mitätön tavallinen keskituloinen suomalainen, mutta itse olen tosi iloinen siitä, että olen työllistynyt yksityiselle sektorille alalle, josta olen aidosti kiinnostunut, ja voin vielä puhua samoista aiheista kotona puolison kanssa.
Ehkä sinun on vaikea ymmärtää tätä, mutta kysymys ei ole asemasta, vallasta tai rahasta, vaan siitä että saa tehdä asioita, joista on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset älykkönaiset haukkumassa ihmisiä koulutuksen perusteella paskapalstalla.
Ei jeesus mitä pellejä.
selvää että haluan akateemisen miehen. Onko se toisten ihmisten haukkumista?Jos sanoisin että haluan kyömynenäisen miehen, haukkuisinko nykerönenäisiä?
Oletko todellakin akateeminen ihminen? Hukkaan on mennyt sinussakin yhteiskunnan rahat.
Ylimielisyytesi on kuvottavaa, ja toivon sydämeni pohjasta että elät elämäsi ilman miestä.
Tai vähintäänkin yhtä narsistisen ja typerän miehen kanssa, kunhan vain on akateeminen
Vierailija kirjoitti:
Sen voin kertoa että tällä paskatutkinnolla saadulla työllä maksan veroja niin paljon, että kustannan useamman useamman duunarimiehet työttömyyskorvauksen, terveydenhuollon ja kunnallistekniikan. Voittajan sinäkin sitten niillä tylttömyyspäivärahoilla ja sossun tuilla jauhaa katkeraa paskaasi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se,miksi sinä et ole naista saanut ei ole se, että sinä olet duunari ja nainen -akateemisesti koulutettu. Se näkyy ihan jo täällä. Etkä markkina-arvoasi myöskään saisi kouluttaitumalla nostettua. Senkin voin kertoa.
Rakenteleeko akateeminen älykkönainen ihan tosissaan tällaisia olkiukkoja?
Tässä se nähdään, akateemisuus on kaukana älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö yliopistolla opeteta edes alkeellista argumentointia?
Naisvihakortin heiluttelu on laiskaa ja väsynyttä.
Oivoi. Osui ja upposi. Truth hurts.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus mitä pellejä.
selvää että haluan akateemisen miehen. Onko se toisten ihmisten haukkumista?Jos sanoisin että haluan kyömynenäisen miehen, haukkuisinko nykerönenäisiä?
En ole edellinen, mutta tuo olisi vain tyhmää. Aivan kuin valitsi painon mukaan. Ihminen on out jos painaa 5kg enemmän kuin toivottu
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voin kertoa että tällä paskatutkinnolla saadulla työllä maksan veroja niin paljon, että kustannan useamman useamman duunarimiehet työttömyyskorvauksen, terveydenhuollon ja kunnallistekniikan. Voittajan sinäkin sitten niillä tylttömyyspäivärahoilla ja sossun tuilla jauhaa katkeraa paskaasi täällä.
sellaiset voimafantasiat siellä. laitapa korkki kiinni, niin jaksat heilutella käsiäsi huomenna tienaten sitä rahaa. tutustu myös älykkönä siihen maksaako miehet vai naiset enemmän niitä veroja.
viisaana ihmisenä osaat etsiä tietoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakenteleeko akateeminen älykkönainen ihan tosissaan tällaisia olkiukkoja?
Tässä se nähdään, akateemisuus on kaukana älykkyydestä.
Jep, tyyli on tunnistettu. Eli olkiukko-palstajurpohan se naisia haukkuu täällä.
Tämä on se mies, jonka vaimo on jättänyt (ja syy on nähtävissä täällä) , ja joka on katkera ja haluaa kostaa eron kaikille maailman naisille. Tällä miehellä on huono itsetunto.
Ei jeesus mitä pellejä.