Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti pitkän liiton vähäisen seksin määrän vuoksi

Vierailija
17.05.2020 |

Olen aivan p*skana. Miksi seksi on niin tärkeää miehille? Meillä sitä oli kuitenkin kuukausittain.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni mies suostuisi parisuhteeseen jossa vaimo vaatisi niska- tai jalkahieronnan kerran päivässä. Tai pari hierontaa päivässä. Jos mies ei jaksa hieroa, niin nainen lähtee kävelemään.

Yleensä tervepäiset ihmiset eivät vaadi yhtään mitään, vaan etsivät sellaisen kumppanin, joka tykkää tehdä samoja asioita ihan omasta halustaan. Esimerkiksi hieroa ja/tai harrastaa seksiä, jos sellaiset asiat itselle ovat tärkeitä.

Jostain syystä tämä konsepti vaikuttaa olevan av-mammoille täysin vieras.

No, kun ihmisillä ei ole mitään leimaa otsassa, jossa kerrotaan mitä haluavat/eivät halua, niin nämäkin on asioita joista pitää keskustella = ääneen vaatia.

Pitkässä parisuhteessa molempien halut voi myös muuttua ja jälleen kerran, pitäisi kommunikoida, eikä odottaa, että se kaveri lukee ajatuksia.

Vierailija
82/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni mies suostuisi parisuhteeseen jossa vaimo vaatisi niska- tai jalkahieronnan kerran päivässä. Tai pari hierontaa päivässä. Jos mies ei jaksa hieroa, niin nainen lähtee kävelemään.

Yleensä tervepäiset ihmiset eivät vaadi yhtään mitään, vaan etsivät sellaisen kumppanin, joka tykkää tehdä samoja asioita ihan omasta halustaan. Esimerkiksi hieroa ja/tai harrastaa seksiä, jos sellaiset asiat itselle ovat tärkeitä.

Jostain syystä tämä konsepti vaikuttaa olevan av-mammoille täysin vieras.

Mut ongelmana on usein se että alku ei kerro mitään tulevasta. Tulee huijattu olo kun on seksin kaltaisesta suhteen kulmakivestä kysymys.

www.hs.fi/tiede/art-2000006242066.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmrttelen, miten seksi voi olla joillekin niin tärkeää. Ymmärrän kyllä, että nuorena, kun hormonit hyrräävät ja limakalvot ovat kunnossa ja asiassa on uutuuden viehätystä, sitä jaksaa.

Mutta vuodesta toiseen sitä yhtä ja samaa hankaamista? Ja vielä aroilla limakalvoilla?

Hankkikaa liukuvoidetta?

Harva asia on niin kiinnostavaa kuin seksi. Ihan paras tapa käyttää aikaa rakastamansa ihmisen kanssa.

Mutta meitä on moneen junaan. Onko niin, että vauvapalstalaiset tulevat keskimäärin vaihdevuosi-ikään, ja seksihalut vähenevät ja se alkaa näkymään palstalaisten kommenteissa?

Mä luulen, että kyse on siitä, että elämän yleinen kuromittavuus on kasvanut ja se vähentää haluja. Myös se, ettei olla ihmisten kanssa läsnä hetkessä varmasti vaikuttaa. Hyvä seksi omasta mielestä vaatii sen, että on kiinni siinä hetkessä, eikä ajatukset vähän jossain muualla. Omalla kohdalla myös haluaminen vaatii sen, en syty, jos päässä pyörii liikaa asioita.

Vierailija
84/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmrttelen, miten seksi voi olla joillekin niin tärkeää. Ymmärrän kyllä, että nuorena, kun hormonit hyrräävät ja limakalvot ovat kunnossa ja asiassa on uutuuden viehätystä, sitä jaksaa.

Mutta vuodesta toiseen sitä yhtä ja samaa hankaamista? Ja vielä aroilla limakalvoilla?

Nykyaika on tehnyt ja markkinoinut seksin ihmisyyden kynnyskysymykseksi. Suurimmalla osalla näistä on lähinnä addiktio. Jarrua psykiatrilta, niin aivokemiat tasoittuu ja voi taas ajatella muutakin kuin panemista. Huoh.

Vierailija
85/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa liukuvoidetta?

Harva asia on niin kiinnostavaa kuin seksi. Ihan paras tapa käyttää aikaa rakastamansa ihmisen kanssa.

Mutta meitä on moneen junaan. Onko niin, että vauvapalstalaiset tulevat keskimäärin vaihdevuosi-ikään, ja seksihalut vähenevät ja se alkaa näkymään palstalaisten kommenteissa?

Ei liukuvoide auta kaikkia, kun ollaan jo siinä iässä. Hormonivalmisteet voivat auttaa, mutta silti voi tulla aiempaa helpommin tulehduksia yms.

Vierailija
86/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti on olla suhteessa, jossa ei ole seksiä lainkaan?

Kumppanuus, ystävyys, seura.

Vierailija
87/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä saa kavereiltakin, tai eikö teillä ole ystäviä?

Vierailija
88/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa liukuvoidetta?

Ei liukuvoide auta kaikkia, kun ollaan jo siinä iässä. Hormonivalmisteet voivat auttaa, mutta silti voi tulla aiempaa helpommin tulehduksia yms.

Ai siis missä iässä liukuvoide ei siis enää auta?

Meniskö tää niin oikein, että halut menee parhaiten tasan jos nainen on noin 15 vuotta miestä nuorempi? Silloin hänen vaihdevuotensa alkavat suunnilleen silloin kun miehen halut hiipuvat.

Ja koska mies on visuaalisempi osapuoli (joojoo, vahva stereotypia!) niin halut säilyy kun pääsee nuoremman kanssa touhuamaan. Ja nuoret naiset yleensä viehättyy elämänkokemusta omaavista miehistä.

Tietenkin ne lapset pitää älytä tehdä ajoissa ja vaihtaa sitten tuollaiseen komboon.

win-win?

Vierailija
89/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet ystävyyttä.

Vierailija
90/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa liukuvoidetta?

Mä luulen, että kyse on siitä, että elämän yleinen kuromittavuus on kasvanut ja se vähentää haluja. Myös se, ettei olla ihmisten kanssa läsnä hetkessä varmasti vaikuttaa. Hyvä seksi omasta mielestä vaatii sen, että on kiinni siinä hetkessä, eikä ajatukset vähän jossain muualla. Omalla kohdalla myös haluaminen vaatii sen, en syty, jos päässä pyörii liikaa asioita.

Hei, asiallinen vastaus, hauskaa!

Mutta jos ja toivottavasti kun olet suhteessa, niin tahdot varmaan itse vähentää sitä kuormitusta jotta voisit haluta? Ja tietenkin puhua puolisolle että nyt stressaa, koitetaan yhdessä saada enemmän aikaa meille, ja seksille.

91/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikejasti valtaosa kaikista miehistä haluaisi vain, että muija ottaisi kunnolla suihin kerran pari päivässä – ja se on miehille parisuhteen perimmäinen tarkoitus.

Ei ole. Suurin osa miehistä ei ikinä koe suuseksiä. Ja suurin osa naisista ei sitä tee.

Mitä tulee henkisesti terveiden ihmisten toiveisiin parisuhteesta, ykkösenä on rakkaus ja luottamus, mutta heti kakkosena kumpaakin tyydyttävä seksi.

Palataan asiaan kun täytät 16 tai mieluummin 26. Nyt olet henkisesti täysin epäkypsä muuhun kuin omiin käsiisi.

Puhut kyllä ihan hulluja mitä tulee suuseksiin! Mistä olet tuollaista edes saanut päähäsi, että harva nainen antaa suuseksiä!?

Väitän, että 90 pros naisista antaa suuseksiä jos vaan mies on mieluinen ja siisti. Käy sääliksi tätä miestä joka oli siinä uskossa, että harva mies saa suihinottoa. Uskomattoman tynnyrissä kasvanut ukko.

Miksi luulet, että hän olisi mies? Hänhän on sanonut olevansa nainen.

Se on epäolennaista tässä, tartuin vain väitteeseen siitä, että suurin osa miehistä ei saa suuseksiä.

Vierailija
92/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mennyt toisinpäin.. mies ennen aktiivisempi ja mökötti jos seksiä ei ollut tarpeeksi. Nyt alle puolessa vuodessa jotain on muuttunut ja pahasti. Mies ei uskalla tehdä aloituksia seksiin, vaikka olen pyytänyt. Joskus aikoinaan sanonut, että helpompi kun nainen tekee aloituksen, koska pakit tuntuu kurjalta.

Noh, nyt itsestä tuntuu pahalta kun mies ei huomioi juurikaan.. välillä silittää ohimennen, mutta kaikki se kiihkeys, esileikit hierontoineen on poissa. Olisi ihana kuulla olevansa rakastettu, haluttu ja kiihottava omalle kumppanilleen, mutta tähänkö tässä sitten mennään, kun alkaa nelikymppiset miehellä lähestyä.

Jos toinen osapuoli on jatkuvasti kieltäytynyt niin kyllä se ajan mittaa johtaa siihen, ettei aloitteitakaan enää jaksa tehdä

Sen verran haluan raottaa sitä kieltäytymistäni, niin se kesti ehkä pari kk, koska olin tuona aikana kipeä. Eli minä kyllä ymmärtäisin jos kumppani ei terveydellisistä syistä kykenisi. Mies ei uskonut kun kerroin kivuistani, jotka johtuivat munasarjoissani piilevistä kystista. Yritin kertoa ettei se johdu hänestä vaan minusta itsestäni, mutta jostain kumman syystä ei uskonut.

Vierailija
93/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mennyt toisinpäin.. mies ennen aktiivisempi ja mökötti jos seksiä ei ollut tarpeeksi. Nyt alle puolessa vuodessa jotain on muuttunut ja pahasti. Mies ei uskalla tehdä aloituksia seksiin, vaikka olen pyytänyt. Joskus aikoinaan sanonut, että helpompi kun nainen tekee aloituksen, koska pakit tuntuu kurjalta.

Noh, nyt itsestä tuntuu pahalta kun mies ei huomioi juurikaan.. välillä silittää ohimennen, mutta kaikki se kiihkeys, esileikit hierontoineen on poissa. Olisi ihana kuulla olevansa rakastettu, haluttu ja kiihottava omalle kumppanilleen, mutta tähänkö tässä sitten mennään, kun alkaa nelikymppiset miehellä lähestyä.

Jos toinen osapuoli on jatkuvasti kieltäytynyt niin kyllä se ajan mittaa johtaa siihen, ettei aloitteitakaan enää jaksa tehdä

Sen verran haluan raottaa sitä kieltäytymistäni, niin se kesti ehkä pari kk, koska olin tuona aikana kipeä. Eli minä kyllä ymmärtäisin jos kumppani ei terveydellisistä syistä kykenisi. Mies ei uskonut kun kerroin kivuistani, jotka johtuivat munasarjoissani piilevistä kystista. Yritin kertoa ettei se johdu hänestä vaan minusta itsestäni, mutta jostain kumman syystä ei uskonut.

Ja tuon parin kk aikanakin meillä kyllä seksiä oli, koska halusin miellyttää miestä vaikka sattui. Ilmeisesti kerta viikkoon ei riittänyt ja hänen itsetuntonsa ei kestänyt kieltäytymistäni.

Vierailija
94/124 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta suhteesta jossa seksiä hyvällä tuurilla kerran kuukaudessa ja sen laatu oli niin huonoa että itkin kahdella viimeisellä kerralla kun sitä oli. Mies ei huomannut kun asento oli aina vain ja ainoastaan takaapäin. Juu, olen timmi ja hyvännäköinen myös etupuolelta. Minua ei tietystikään tyydytetty ikinä. En kokeillut tuleeko itku vielä kolmannella kerralla. Oli pakko lähteä kiireellä.

Myös minun kohdalla paras päätös koskaan. Nyt aivan parasta, vapautunutta ja tyydyttävää seksiä rakastamani miehen kanssa.

Vierailija
95/124 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa liukuvoidetta?

Mutta jos ja toivottavasti kun olet suhteessa, niin tahdot varmaan itse vähentää sitä kuormitusta jotta voisit haluta? Ja tietenkin puhua puolisolle että nyt stressaa, koitetaan yhdessä saada enemmän aikaa meille, ja seksille.

Tottakai suhteessa pitää kommunikoida. Mutta yleisellä tasolla luulen, että ihmiset on stressaantuneempia ja masentuneempia ja halut siksi vähentyneet yleisesti. Yksilötasolla jokaisen pitää miettiä, miten tuota ongelmaa lähtee ratkaseen jos suhteessa ei halut PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ kohtaa. Lyhytkestoinen seksittömyys/haluttomuus ei mun mielestä ole riittävä syy erota.

Vierailija
96/124 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti valtaosa kaikista miehistä haluaisi vain, että muija ottaisi kunnolla suihin kerran pari päivässä – ja se on miehille parisuhteen perimmäinen tarkoitus.

Ei ole. Suurin osa miehistä ei ikinä koe suuseksiä. Ja suurin osa naisista ei sitä tee.

Mitä tulee henkisesti terveiden ihmisten toiveisiin parisuhteesta, ykkösenä on rakkaus ja luottamus, mutta heti kakkosena kumpaakin tyydyttävä seksi.

Palataan asiaan kun täytät 16 tai mieluummin 26. Nyt olet henkisesti täysin epäkypsä muuhun kuin omiin käsiisi.

Ok boomer 😂

Totuus saattaisi yllättää sinut. Suuseksi kuten myös anaaliseksi kuuluvat tänä päivänä normaaliin parisuhteeseen, toisin kuin silloin teillä 50-luvulla kun seksi oli pimeässä peiton alla punastellen tapahtuvaa vaginayhdyntää lähetyssaarnaaja-asennossa.

Nuoret luulevat jokaisessa sukupolvessa keksineensä seksin ja sen kaikki variaatiot. Jo antiikin vaaseissa on kuvia kaikista mahdollisista asennoista ja yhdistelmistä.

Vierailija
97/124 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton jatkuvan anaaliseksin vuoksi lähes kaikilla nykynaisilla valskaa suoli jo keski-iässä, ja vaipat tarvitaan. Se on paskomiseen se reikä.

Vierailija
98/124 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut pitkän liiton siksi, että ahdisti niin paljon koko seksi. Pelkästään miehen tarpeista lähtevää, en oikeastaan juuri koskaan saanut tyydytystä. Henkisesti homma on kuin raiskaus, jos siihen ryhtyy ainoastaan siksi että se toinen haluaa ja itse ei.

Joskus mietinkin että kun olen muutoin itsenäinen ja hoidan kodin ja omat asiani, en varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään. Enkä todellakaan ole mitään velkaa, että harrastaisin seksiä vastentahtoisesti. Seksiin tarvitsee sen kohtaamisen, ja tietynlaisen hellyyden ja himon yhdistelmän, eikä pelkkää mekaanista suoritusta, joka ilmeisesti miehille riittää. Minulle ei riitä. En enää ikinä aio harrastaa seksiä vain siksi että toinen haluaa. 

Vierailija
99/124 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä ehkä sen kerran kuukaudessa, eikä kumpikaan ole lähdössä. Mies haluaisi useammin, mutta ollaan kyllä keskusteltu asiasta ja hän sanoi, että osaa kyllä hoitaa itsensä, pettämään ei aio lähteä. Lisäksi hänellä on alkanut olla ongelmia erektion kanssa, niistä harvoistakin kerroista osa loppuu siihen kun ei seiso.

Vierailija
100/124 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa liukuvoidetta?

Tottakai suhteessa pitää kommunikoida. Mutta yleisellä tasolla luulen, että ihmiset on stressaantuneempia ja masentuneempia ja halut siksi vähentyneet yleisesti. Yksilötasolla jokaisen pitää miettiä, miten tuota ongelmaa lähtee ratkaseen jos suhteessa ei halut PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ kohtaa. Lyhytkestoinen seksittömyys/haluttomuus ei mun mielestä ole riittävä syy erota.

Samaa mieltä lyhytkestoisesta tauosta. Joka voi olla puoli vuotta tai mitä vaan. Siihen on joku syy, ja älykäs ihminen on silti lähellä puolisoaan ja kertoo missä mennään. 

Mutta jos seksi ei vaan haluta, niin sitten pitäisi olla halua lähteä purkamaan tilannetta muuten. Ja tässä ihmiset ovat erilaisia. Jos on samankaltainen kiinnostus seksiin, sen näkee tärkeänä osana parisuhdetta niin sitten haluaa ratkaista stressistä johtuvia asioita yhdessä helpommin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän