Mies lopetti pitkän liiton vähäisen seksin määrän vuoksi
Olen aivan p*skana. Miksi seksi on niin tärkeää miehille? Meillä sitä oli kuitenkin kuukausittain.
Kommentit (124)
Mikä on ongelma? Mies etsii naisen jolle seksi kelpaa ja sinä hankit kissalauman. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei käsketä koskaan muuttumaan. Se on aina mies joka hylkää ja jättää oman nautinnon takia. Masturbointi ei riitä. Sama kun naiSet jättäisi miehiä rahan takia. Naiset kestää väkivallan, useat vaimot, jopa sen että mies nälkiinnyttää ja määrää naisen lapsiluvun. Naiset eivät liitosta pakene. Nainen sitoo jopa nimensä mieheen, mutta mies ei mitään uhrauksia voi tehdä.
Hienoa että mies lopetti suhteen. Miesten pitää oppia kestämään kärsimystä ja luopumaan, aivan kuten naisetkin tekee. Nainen luopuu nimestään, tyttösikiöstään ja kasvoistaan. Mies ei kestä mitään. Miehen pitää saada kaikki tänne heti mulle nyt. Eikös miehen pitänyt olla perheen pää? Aikamoinen pää, kun hylkää oman johtoalueensa ":D".
Jaa onks tää sukunimihullu yrittämässä aavistuksen hienovaraisempaa entreetä keskusteluun 😀
Mun mies petti mua kun oli ahdistunut voimakkaasta seksuaalisuudestani kun halysin liian usein. Mikään ei ole hyvä. Itse joudun olemaan puutteessa. Seksiä ehkä kerran viikossa...
Tästä opimme että pihtaaminen ei kannata.
Lopettaisin kyllä itsekin, vaikea kuvitella elämää seksittömässä suhteessa. Eihän se tosin kyllä eroa sinkkuna olemisesta mitenkään :D
M37
Ihan järkevä ratkaisu.
Mies ei ollut mielestäsi haluttava, joten seksi hänen kanssaan ei kiinnostunut. Hyvä, että pääsit eroon!
Toivottavast seuraava mies näyttää ja tuoksuu paremmalta ja inspiroi sinua.
Jos ette enää harrasta seksiä olette vaan kavereita ja kämppiksiä. Siihen kannattaa herätä mielummin ennemmin kuin myöhemmin.
Minä lähdin myös.
Ihmisen pitää saada tuntea itsensä halutuksi. Jos puolisolta joutuu jatkuvasti vonkaamaan, tajuaa käyttäytyvänsä huonosti ja alkaa vihaamaan itseään. Torjutuksi tuleminen laskee itsetuntoa. En ollut sen myötä enää hyvä ihminen. Olosuhteita oli pakko muuttaa.
Seksin puute vähensi myös muuta leikkimielisyyttä ja kosketuksia. Parisuhteen ilo katosi.
Odotin ja tuin muutamat viimeiset vuodet. Sitten tajusin, että tämä on normitila, ei kriisi.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin kyllä itsekin, vaikea kuvitella elämää seksittömässä suhteessa. Eihän se tosin kyllä eroa sinkkuna olemisesta mitenkään :D
M37
Sinkkuna ollessa ei joudu uskomaan, toivomaan ja pettymään jatkuvasti. Ei tarvitse joka päivä katsella sitä entistä rakasta, joka jostain syystä eristi itsensä ja hylkäsi. Sinkkuna tietää olevansa yksin ja sillä siisti, mutta kuitenkin on itsellä valta muuttaa se tilanne jos tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette enää harrasta seksiä olette vaan kavereita ja kämppiksiä. Siihen kannattaa herätä mielummin ennemmin kuin myöhemmin.
No nimenomaan. Parisuhde on seksisuhde. Seksuaalisen vetovoiman kautta syntyy kiintymys ja rakkaus toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi kukaan jäisi suhteeseen, jossa ei ole kivaa. Palstan jatkuvista mies sitä ja mies tätä -valituksista päätelleen aika monen mammankin kannattaisi ottaa aloittajan miehestä mallia ja lähteä toimimattomasta suhteesta.
Tämä! Olen noin kolme vuotta lukenut vauva.fin juttuja.
1. Ihmettelen miten huonoja valintoja miesten suhteen naiset tekee.
2. Minkä takia huonoihin suhteisiin jäädään ja kauna ja pettymys puretaan netissä.
Olen yli 60 v nainen ja haluan seksiä edelleen monta kertaan viikossa.
Onneksi saan rakastella mieheni kanssa säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennyt toisinpäin.. mies ennen aktiivisempi ja mökötti jos seksiä ei ollut tarpeeksi. Nyt alle puolessa vuodessa jotain on muuttunut ja pahasti. Mies ei uskalla tehdä aloituksia seksiin, vaikka olen pyytänyt. Joskus aikoinaan sanonut, että helpompi kun nainen tekee aloituksen, koska pakit tuntuu kurjalta.
Noh, nyt itsestä tuntuu pahalta kun mies ei huomioi juurikaan.. välillä silittää ohimennen, mutta kaikki se kiihkeys, esileikit hierontoineen on poissa. Olisi ihana kuulla olevansa rakastettu, haluttu ja kiihottava omalle kumppanilleen, mutta tähänkö tässä sitten mennään, kun alkaa nelikymppiset miehellä lähestyä.
Jos toinen osapuoli on jatkuvasti kieltäytynyt niin kyllä se ajan mittaa johtaa siihen, ettei aloitteitakaan enää jaksa tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti valtaosa kaikista miehistä haluaisi vain, että muija ottaisi kunnolla suihin kerran pari päivässä – ja se on miehille parisuhteen perimmäinen tarkoitus.
Ei ole. Suurin osa miehistä ei ikinä koe suuseksiä. Ja suurin osa naisista ei sitä tee.
Mitä tulee henkisesti terveiden ihmisten toiveisiin parisuhteesta, ykkösenä on rakkaus ja luottamus, mutta heti kakkosena kumpaakin tyydyttävä seksi.
Palataan asiaan kun täytät 16 tai mieluummin 26. Nyt olet henkisesti täysin epäkypsä muuhun kuin omiin käsiisi.
Ok boomer 😂
Totuus saattaisi yllättää sinut. Suuseksi kuten myös anaaliseksi kuuluvat tänä päivänä normaaliin parisuhteeseen, toisin kuin silloin teillä 50-luvulla kun seksi oli pimeässä peiton alla punastellen tapahtuvaa vaginayhdyntää lähetyssaarnaaja-asennossa.
Ei kuulu. En aio kulkea vaipat päällä kun pskat valuu jonkun miehen fetissin takia. Miehet voivat hinkata toisiaan rööreihin jos sitä niin kovasti kaipaavat. Suihin en ota koska en halua suusyöpää. Tyhmemmät antaa turmella itsensä turhan takia.
Kuulostat tosi hauskalta seuralta. Toivottavasti ei tavata. :D
No toivottavasti ei tavata. En kestäisi hajuasi enkä viitsisi kuunnella juttujasi syöpähoidoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan. Parisuhde on seksisuhde. Seksuaalisen vetovoiman kautta syntyy kiintymys ja rakkaus toiseen.
Ei toki kaikilla. Rakkautta on monenlaista. Sinä ”tiedät” vain tuollaisesta.
Jos tarkemmin mietin miksi joskus otin naisen,niin täytyy sanoa että suurin syy oli seksi.
Parisuhteessa se saanti on yleensä helpompaa. Jos normaali mies se elämä pyörii halujen pyörteissä en minä ole naista ole oikein muuhun tarvinnut. Nainen on kuin auto mitä upeampi, niin saa naapurin kateeksi. Taloudellista turvaa en ole tarvinnut naiselta enkä mitään muutakaan kuin seksiä.
Jos seksiä saisi säännöllisesti ilman parisuhdetta niin harva mies seurustelisi,vähän niinkuin naiset saisi rahaa ilman suhdetta.
Seksi on tärkeintä !!
Mikä pointti on olla suhteessa, jossa ei ole seksiä lainkaan?
Olin pitkään suhteessa, jossa miehen kiinnostus seksiin tippui kuin lehmän häntä. Pitkään mentiin kerralla kuussa, mikä oli jo minulle aivan. täyttä. helvettiä. Mutta siinä vaiheessa olisin voinut jo tajuta, että ei se asua parempaan suuntaan tulisi muuttumaan, vaan huonompaan. Olisi pitänyt lähteä jo aikaisemmin. Jos halut eivät kertakaikkiaan kohtaa, ei se tilanne ikinä tule paranemaan. Ihan liian kauan elin vain toisen ehdoilla.