Mies lopetti pitkän liiton vähäisen seksin määrän vuoksi
Olen aivan p*skana. Miksi seksi on niin tärkeää miehille? Meillä sitä oli kuitenkin kuukausittain.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lopettanut pitkän liiton siksi, että ahdisti niin paljon koko seksi. Pelkästään miehen tarpeista lähtevää, en oikeastaan juuri koskaan saanut tyydytystä. Henkisesti homma on kuin raiskaus, jos siihen ryhtyy ainoastaan siksi että se toinen haluaa ja itse ei.
Joskus mietinkin että kun olen muutoin itsenäinen ja hoidan kodin ja omat asiani, en varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään. Enkä todellakaan ole mitään velkaa, että harrastaisin seksiä vastentahtoisesti. Seksiin tarvitsee sen kohtaamisen, ja tietynlaisen hellyyden ja himon yhdistelmän, eikä pelkkää mekaanista suoritusta, joka ilmeisesti miehille riittää. Minulle ei riitä. En enää ikinä aio harrastaa seksiä vain siksi että toinen haluaa.
Miehenä vastaavassa tilanteessa olleena voin kertoa että todellakaan sellainen ei tyydytä, mutta sen kanssa pystyn juuri ja juuri elämään pettämättä. Exä tosin sai yleensä yhdyntäorgasmin vaikka vastentahtoisesti puuhiin alkoikin ja selvästi sitä inhosi, mikä oli minusta outo yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on tärkeää? Koska miehen energisyys ja seksuaalisuus on toisiinsa sidottuja. Mies joka ei saa pitkään aikaan (kuukausiin/vuosiin) seksiä hänen elämänilo, energia ja itsevarmuus laskee.
Mies myös osoittaa rakkauttaan kosketuksilla, suudelmilla ja yhdynnällä.
Mies ei osoita rakkauttaan seksillä, se on harha. Miehethän pystyvät panemaan ilman tunteita kaikkea mikä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on tärkeää? Koska miehen energisyys ja seksuaalisuus on toisiinsa sidottuja. Mies joka ei saa pitkään aikaan (kuukausiin/vuosiin) seksiä hänen elämänilo, energia ja itsevarmuus laskee.
Mies myös osoittaa rakkauttaan kosketuksilla, suudelmilla ja yhdynnällä.Mies ei osoita rakkauttaan seksillä, se on harha. Miehethän pystyvät panemaan ilman tunteita kaikkea mikä liikkuu.
On aika karkeaa yleistämistä liikkeellä.
Miehet voi osoittaa rakkauttaan seksillä, se nyt on ihan selvä. Emme ole naisiin nähden niin erilaisia. Ja kumpikin sukupuoli voi myös panna ilman että on rakastunut.
Ei ole mitenkään poissulkevaa vaikka paneekin kaikkea mitä liikkuu, vakisuhteessa haluaa osoittaa rakkauttaan esim nyt seksillä. Itselle ainakin se on suunnilleen korkein mahdollinen läheisyyden muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lopettanut pitkän liiton siksi, että ahdisti niin paljon koko seksi. Pelkästään miehen tarpeista lähtevää, en oikeastaan juuri koskaan saanut tyydytystä. Henkisesti homma on kuin raiskaus, jos siihen ryhtyy ainoastaan siksi että se toinen haluaa ja itse ei.
Joskus mietinkin että kun olen muutoin itsenäinen ja hoidan kodin ja omat asiani, en varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään. Enkä todellakaan ole mitään velkaa, että harrastaisin seksiä vastentahtoisesti. Seksiin tarvitsee sen kohtaamisen, ja tietynlaisen hellyyden ja himon yhdistelmän, eikä pelkkää mekaanista suoritusta, joka ilmeisesti miehille riittää. Minulle ei riitä. En enää ikinä aio harrastaa seksiä vain siksi että toinen haluaa.
Miehenä vastaavassa tilanteessa olleena voin kertoa että todellakaan sellainen ei tyydytä, mutta sen kanssa pystyn juuri ja juuri elämään pettämättä. Exä tosin sai yleensä yhdyntäorgasmin vaikka vastentahtoisesti puuhiin alkoikin ja selvästi sitä inhosi, mikä oli minusta outo yhdistelmä.
Ei varmastikaan saanut, vaan esitti saavansa jotta sinäkin saisit ja lopettaisit. En nyt sitten tiedä oliko ongelma teidän yhteinen vai hänen omansa.
Kaikilla ei älykkyysosamäärä riitä rakasteluun. Nautintoa pitää pitkittää ja laajentaa kaikkeen vuorovaikutukseen. Silloin ei tarvitse kenenkään vongata.
Vierailija kirjoitti:
Ton jatkuvan anaaliseksin vuoksi lähes kaikilla nykynaisilla valskaa suoli jo keski-iässä, ja vaipat tarvitaan. Se on paskomiseen se reikä.
Onko sinulla joku kakkafetissi, vai miksi jauhat paskaa jokaisessa ketjussa?
Anaaliseksiä on harrastettu aina, eikä se aiheuta suolen "valskaamista" tai mitään muutakaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksiä ehkä sen kerran kuukaudessa, eikä kumpikaan ole lähdössä. Mies haluaisi useammin, mutta ollaan kyllä keskusteltu asiasta ja hän sanoi, että osaa kyllä hoitaa itsensä, pettämään ei aio lähteä. Lisäksi hänellä on alkanut olla ongelmia erektion kanssa, niistä harvoistakin kerroista osa loppuu siihen kun ei seiso.
nuo oli ne sanat jotka moni nainen on kuullut kunnes sitten huomaa että mies käy huorissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan saanut, vaan esitti saavansa jotta sinäkin saisit ja lopettaisit. En nyt sitten tiedä oliko ongelma teidän yhteinen vai hänen omansa.
20 avioliittovuoden jälkeen ei sitä pysty feikkaamaan kun satoja tai tuhansia kertoja nähnyt mitä siinä tapahtuu kun ko nainen laukeaa
ja miksi feikkaisikaan koska oli muutenkin tapa osoittaa että nyt riittää ja annoin itseni laueta
tuoreessa suhteessa pystyy feikkaamaan helpommin ja kokenutkin mies voi mennä lankaan (tai enemmän kyse on jäädä epäselvyyteen oliko se oikea orgasmi) koska naisten reaktiot orgasmissa ovat niin erilaisia
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksiä ehkä sen kerran kuukaudessa, eikä kumpikaan ole lähdössä. Mies haluaisi useammin, mutta ollaan kyllä keskusteltu asiasta ja hän sanoi, että osaa kyllä hoitaa itsensä, pettämään ei aio lähteä. Lisäksi hänellä on alkanut olla ongelmia erektion kanssa, niistä harvoistakin kerroista osa loppuu siihen kun ei seiso.
Kuulostaapa surkealta "parisuhteelta".
Ei miehet halua muuta kuin reikää. Ei niitä kiinnosta nainen ihmisenä tai naisen tunteet yms.
Voisiko ne miehetkin ystävällisesti pitää sitten sitä seksielämää elossa eikä vain odottaa kädet ristissä ja valittaa, kiitos
Ilman seksiä ja läheisyyttä, suhde on kaverisuhde.
Provo?
Jos mökötys (suuttumus) on vaihtunut välinpitämättömyyteen, on miehen tunteet kuolleet. Ainakin seksin osalta. Todennäköisesti toistuva torjunta on saanut miehesi tuntemaan, että hän ei ole haluttu ja rakastettu, joten ei viitsi enää yrittää. Voisitko itse tehdä niitä aloitteita?
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin on aika turha mennä naimisiin kun se seksi häviää kuvioista muutamassa vuodessa. Sitten kun kumppani päättää puolestasi että enää et harrasteta seksiä ja haluat sitä muualta, olet paha tyyppi.
Joo se on kyllä nihkeetä, kun toinen päättää ettei ole seksiä ja toisen pitäs muka sitten hyväksyä ettei saa enää ikinä myös itsekään seksiä. Sitten aina hoetaan, että on siinä suhteessa muutakin iloa ja rakkautta. Seksi kuuluu oikeaan suhteeseen ja jos todella rakastaa, niin tollasia ilmoituksia ei tule. Ymmärrän jos jotenkin sairastunut jne, mutta terve ihminen niin ei toimi. Mutta ymmärrän jos halut loppuu, mutta silloin pitää myös ymmärtää, että toisen ei tarvitse olla haluton ja sopia jokin järjestely, että hakee muuualta tai erotaan. Eikä toi ole edes epäreilua toista kohtaan.
Olen omassa suhteessa törmännyt siihen että vaimoa ei vaan haluta enää kuin pari kertaa kuussa. Seksiä on ja sitten muutaman viikon tauko ja taas pari kertaa jos jaksetaan olla sillä tuulella. Muutamassa vuodessa meni tuollaiseksi.
Ei. Vaan. Haluta.
Mutta mietin että miksi miehen halu on se lähtökohta ja normi? Toisaalta, alku antoi ymmärtää jotain ihan muuta seksuaalisuudesta, että siihen kun vertaa niin tuntuu hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkemmin mietin miksi joskus otin naisen,niin täytyy sanoa että suurin syy oli seksi.
Parisuhteessa se saanti on yleensä helpompaa. Jos normaali mies se elämä pyörii halujen pyörteissä en minä ole naista ole oikein muuhun tarvinnut. Nainen on kuin auto mitä upeampi, niin saa naapurin kateeksi. Taloudellista turvaa en ole tarvinnut naiselta enkä mitään muutakaan kuin seksiä.
Jos seksiä saisi säännöllisesti ilman parisuhdetta niin harva mies seurustelisi,vähän niinkuin naiset saisi rahaa ilman suhdetta.
Seksi on tärkeintä !!Olen hieman kouluttamaton ja typerä setämies, sex halut, lurpsis,,, tärkeintää !, tissit,,, kjeh, räh, lääh puuh !!
Aivan turhaan irvailet. Vaikka tuon lainaamasi viestin kieliasu ei ollut kovin hiottu, asia oli 100% totta.
-mies-
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet halua muuta kuin reikää. Ei niitä kiinnosta nainen ihmisenä tai naisen tunteet yms.
No nimenomaan! Miten se sitten tuntuu olevan niin ylivoimaista antaa sitä reikää?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tässä todella on sukupuoliero. Minä olen mies ja olen suhteessa toisen miehen kanssa. Ja joka ikinen kerta, jos kumppanini haluaa seksiä, sitä myös hänelle annan, riippumatta siitä, panettaako minua itseäni. En ole ikinä tullut edes ajatelleeksi, että sitä voisi kokea jotenkin raiskauksena. Rakastan miestäni ja haluan pitää hänet tyytyväisenä! Kyseessä on silloin minun osaltani nimenomaan nopea mekaaninen suoritus. Toki useimmiten seksimme on molemminpuolista halua, himoa ja hellyyttä, kuten itsekin sanoit.
Toi on oikeasti ongelma, ja hyvä syy lopettaa suhde.
Ihan oleellista että seksi on molemmille samankaltainen hyvä juttu, eikä pakkopullaa. Kaikille soisi sen verran itselle rehellisyyttä ettei suostu seksiin jos ei itse halua.
Aina parasta kun etsii vaan sellaisen jonka kanssa on samalla viivalla seksin suhteen. Joku itsekunnioitus pitää säilyttää. Ihan sama kuin orgasmin feikkaaminen, ei kai kukaan ole niin tyhmä että tekee tolleen?