Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2667)

Vierailija
761/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan tästä naisesta, saati miksi hänestä keskustellaan vauva-palstalla. Nyt on sitten pakko googlettaa tämä never heard-nainen.

Vierailija
762/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että jatkossa kutsumme Mirkkaa ”Mirksu-tädiksi” kun hän itse käytää lapsellisen halventavanoloista ja alentuvaa ”Samu-setä” -ilmaisua ostajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en tekisi hänen kanssaa kauppaa tai edustamansa yhtiön kanssa. En ottaisi riskiä.

Olen ottanut "riskin" ja tehnyt ostajan kanssa kauppaa vuosia, todella hyvä ja sanansa pitävä yhteistyökumppani toisin kuin myyjä jolla löytää pienimmästäkin asiasta someen sanottavaa, mm case sokos, jo oli kauheaa luettavaa kun omasta pennusta ei työhön ollut mutta se olikin mirkkulitädin mielestä sokoksen vika

Vierailija
764/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan mitä tämä M suoltaa suustaan ulos keräykseen liittyen. Kaikki on niin läpi näkyvää.

Ensinnäkin Mirkkan stooria kun lukee, niin vähän väliä siellä on kaiken draaman keskellä mukamas joku laittanut viestin sopiviin väleihin "Mihin voi lahjoittaa" ja "Nyt lähti pieni summa taas keräykseen".

Toisekseen Mirkka Itse päivittää keräyssumman saldoa Instagramiinsa ja vahvasti luulen ettei se ihan pidä paikkaansa.

Noilla kaikilla stooreihin itse kirjoitetuilla tsemppi ja rahanlahjoitus viesteillä sekä jatkuvalla saldon päivityksellä luodaan mielikuvaa, että ihmiset olisivat sankoin joukoin puolustamassa Mirkkaa. Pelkkää rahan kerjäämiseen liittyvää ihmisten manipulointia ja suoranaista huijaamista mihin joku ehkä voi haksahtaa.

Niin miksi ne rahanlahjoitus viestit pitää julkaista stooreissa eikä yhtään juuri näy kuvien alla jos niitä viestejä kirjoittaisi muu kuin Mirkka itse? Omaan kokemukseen perustuen kirjoitan kyllä kuvien kommentti kenttään jos haluan/haluaisin tsemppi viestin jollekkin tuntemattomalle lähettää johonkin asiaan liittyen.

Vierailija
765/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statistiikkaa jakaa koska on onnellinen että taas mulanihmisiä kiinnostaa. Nämä eploogisuudet: mula ostaja aiheuttaa taas kiinnostuksen kunnian loukkaussyytteellä? Ei vaan myyjä, jonka pitää muka kaikki julkaista. Samaten kuin julkaidee ihan kaiken muunkin. Ostajan kommentti julkaistaan kuvan kanssa, ei kenenkään kannattajan. Miksi ja onko nuo viestit tosiaan joidenkin kannattajien kirjoittamia edes? Edelleenkään en näe tuossa ostajan viestissä joka TAAS julkaistaan mitään uhkausta. Huh tätä.

Vierailija
766/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka yrittää nyt mennä sen taakse että hänen tarkoituksensa ei ole ollut mustamaalaaminen, ja että eihän hän sellaisesta mitään edes hyötyisi. Onhan hän hyötynyt. Mirkka varmaan jossain vaiheessa tajusi että jutulle saa huomiota kun siitä tekee henkilökohtaista ja pukee tällaiseen "paha ostaja vie leivän isättömien lasten pöydästä" -muotoon. Pelkkä hometalokiista on ollut ihan tavallinen hometalokiista, ei mitään mitä ei olisi jo Suomessa moneen kertaan käsitelty. Laki- ja rakennusteknisiin faktoihin keskittyvä blogi ei olisi kiinnostanut kuin alan ihmisiä, mutta tällaista juorulehtisisältöä ostaa tavalliset hölmöläiset.

Vierailija
767/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään järkevälle ihmiselle ei kyllä pitäisi mennä läpi tuo viimeisimmän tekstin yritys asettua itse uhrin asemaan. Hyvin epäselväksi jää mikä se Mirkan motiivi tässä on ollut jos ei ostajan mustamaalaaminen? Jos motiivi on ollut oikeusjärjestelmän epäkohtien tuominen esiin, tai vastaavassa tilanteessa olevien ostajien/myyjien auttaminen, olisi nämä tavoitteet ollut ihan saavutettavissa ilman että olisi kertonut ostajasta henkilönä mitään tai ollut julkaisematta seuraajien asiattomia viestejä ostajasta.

Vierailija
768/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilykset herää todellakin kun pelkästään Mirkkan stoori osio on ainut kanava minkä kautta näitä tsemppi ja haukkuma viestejään julkaisee.

Vierailija
769/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä ollaan niin sananvapauden esitaistelijaa. Vai että Mirkka on stooreissaan tarjonnut anonyymin alustan ihmisille ilmaista itseään.

Miksi sitten kaikki ketjut talo-keissistä ja sen oikeudenkäynnistä piti poistattaa täältä?

Sielläkin oli anonyymejä kommentteja, joissa ihmiset ilmaisi näkemyksiään ja mielipiteitään.

Oltiinko liikaa ostajan puolella, liian terävänäköisiä mitä tulee keissiin moniin ristiriitoihin?

Kamoon nyt, et voi poistattaa netistä julkista keskustelua koskien asiaa, jonka itse olet tehnyt julkiseksi ihan vain sen takia, ettet pidä ihmisten mielipiteistä ja sitten uhriutua omasta kirjoittelusta tehdystä rikosilmoituksesta, koska sananvapaus. Valtaosa kommenteista oli ihan asiallisia, asiallisempia kuin Mirkan kirjoittelu.

Vierailija
770/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitä ollaan niin sananvapauden esitaistelijaa. Vai että Mirkka on stooreissaan tarjonnut anonyymin alustan ihmisille ilmaista itseään.

Miksi sitten kaikki ketjut talo-keissistä ja sen oikeudenkäynnistä piti poistattaa täältä?

Sielläkin oli anonyymejä kommentteja, joissa ihmiset ilmaisi näkemyksiään ja mielipiteitään.

Oltiinko liikaa ostajan puolella, liian terävänäköisiä mitä tulee keissiin moniin ristiriitoihin?

Kamoon nyt, et voi poistattaa netistä julkista keskustelua koskien asiaa, jonka itse olet tehnyt julkiseksi ihan vain sen takia, ettet pidä ihmisten mielipiteistä ja sitten uhriutua omasta kirjoittelusta tehdystä rikosilmoituksesta, koska sananvapaus. Valtaosa kommenteista oli ihan asiallisia, asiallisempia kuin Mirkan kirjoittelu.

Tärkeä pointti. Jos puhuu itse sananvapauden puolesta, pitäisi kestää se että kaikki ei näe asioita samalla tavalla kuin hän.

Vierailija
771/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin jokaisen asian vääntää vääräksi. Vastannut jollekin että "hänhän tässä nostaa kanteita toisensa perää". Minusta ostaja on nostanut ennen tätä tasan yhden kanteen jonka Mirkka itse halusi ratkaista oikeudessa sovittelun sijaan, ja Mirkka itse vei asian hoviin asti.

Vierailija
772/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kommentoi rupsahtaneensa niin, että voisi hakea siitä vahingonkorvauksia? Jup juu.

Vierailija
773/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju on ihmettelyä tästä asioiden vääntelystä joten sen ei pitäisi enää mikään yllätys olla. Tarkoitus hakuista ja tietoista musta maalaamista alusta lähtien.

Ihmettelyä motiiveista ja minkälainen henkilö tällaista ylipäätään näin kauaa edes jaksaa tehdä on minusta oleellisempaa.

Vierailija
774/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Nyt lähtee taas rahaa sun keräyksen…”

”Oi kiitos, on tosiaam vielä 10 päivää auki.”

Miten läpinäkyvää.

Vierailija
775/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on se Mirkka jonkun mielestä niin aito, empaattinen ja valoisa ja ostaja taasen narsisti. Jännä, kun itse en oo Mirkassa huomannut mitään noita ominaisuuksia mutta n-piirteitä sitäkin enemmän :D Kuten aika moni muukin täällä palstalla näemmä. Toivottavasti Mirkka välillä vilkaisee täältä näitä somekuplan ulkopuolisia mielipiteitä. Kiirettä hänellä varmaan kyllä pitää, kun täytyy itselleen rustailla noita kehuviestejä sormet sauhuten.

Vierailija
776/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän näitä kommentteja lukee hyvinkin aktiivisesti😅

Vierailija
777/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan mitä tämä M suoltaa suustaan ulos keräykseen liittyen. Kaikki on niin läpi näkyvää.

Ensinnäkin Mirkkan stooria kun lukee, niin vähän väliä siellä on kaiken draaman keskellä mukamas joku laittanut viestin sopiviin väleihin "Mihin voi lahjoittaa" ja "Nyt lähti pieni summa taas keräykseen".

Toisekseen Mirkka Itse päivittää keräyssumman saldoa Instagramiinsa ja vahvasti luulen ettei se ihan pidä paikkaansa.

Noilla kaikilla stooreihin itse kirjoitetuilla tsemppi ja rahanlahjoitus viesteillä sekä jatkuvalla saldon päivityksellä luodaan mielikuvaa, että ihmiset olisivat sankoin joukoin puolustamassa Mirkkaa. Pelkkää rahan kerjäämiseen liittyvää ihmisten manipulointia ja suoranaista huijaamista mihin joku ehkä voi haksahtaa.

Niin miksi ne rahanlahjoitus viestit pitää julkaista stooreissa eikä yhtään juuri näy kuvien alla jos niitä viestejä kirjoittaisi muu kuin Mirkka itse? Omaan kokemukseen perustuen kirjoitan kyllä kuvien kommentti kenttään jos haluan/haluaisin tsemppi viestin jollekkin tuntemattomalle lähettää johonkin asiaan liittyen.

Jokin tässä keräyshommassa haiskahtaa. Se ensimmäinen kymppitonnin keräys katosi somesta kuin pieru Saharaan, oliko vain pari päivää keräystilin ilmoitetun täyttymisen jälkeen? Keräyksen järjestäjän nimeä eikä yhteystietoja ei ilmoitettu ,ja kaikki postaukset, joissa otetaan kantaa tähän valtavaan epäoikeudenmukaisuuteen ja kerrotaan varojen käytöstä vaan hävisi. Miksi uutta keräystä ei jatkettu tällä sometilillä, jos tarkoitus on kampanjoida tärkeän asian puolesta?

Ihan poliisin ohjeita lukemalla ja lakipykäliä vähän vilkaisemalla selviää, että 1) keräyksen järjestäjä yhteystietoineen tulee ilmoittaa 2) keräyksellä tulisi olla yhteisöllinen funktio, eli sillä avustetaan hädänalaista tai se on jonkin yhteisen asian puolesta.

Vierailija
778/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ostaja ei lähde sovitteluun vaan katsoo kunnianloukkaus/vainoamissyytteen oikeuteen asti. Jos ja kun tuomio napsahtaa Mirkkulille, sillä on kaksi tärkeää merkitystä:

1. Vahvistaa oikeuskäytäntöä, että somessa ei voi julkaista yksityishenkilöstä ihan mitä tahansa sontaa ilman seurauksia.

2. Mirkasta tulee tuomittu rikollinen, mikä ehkä herättää wsoy:n ja muut yhteistyökumppanit tajuamaan millaisen sekopään kanssa ovat tekemisissä.

Vierailija
779/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avautua asiasta. Tunnen ostajan hyvin. Työasioissa tavannut useasti. Erittäin miellyttävä fiksu ihminen, helppo asioida hänen kanssaan. Toivon, että hän pääsee jatkamaan elämäänsä ilman räikeää somekiusaamista.

Vierailija
780/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kommentoi rupsahtaneensa niin, että voisi hakea siitä vahingonkorvauksia? Jup juu.

Lahjoittakaa vaan nyt sitä rahaa niin saadaan bloggaajalle kasvojenkohotus ja botoxit. Selkeästi rentoutuminen Järvisydämessä eikä Lapissa ei enää auta eikä paljussa lilluminen skumpan äärellä. Nyt tarvitaan kovempia konsteja, jotta Mirkan kauniit kasvot ilahduttaisi meitä kaikkia vastaisuudessakin. #oikeusmurha#rupsahdus#painovoima#joukkovoima

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi