Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2667)

Vierailija
801/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noille tuon idiootin postauksille voi enää muuta kuin nauraa 😆 Tekee itsestään niin pellen noilla sekavilla ja kirjoitus- ja asiavirheitä vilisevillä teksteillään, että oksat pois. Nyt kehtaa oikeasti jälleen kerran syyttää ostajaa uhriutumisesta, penätä ostajalta vastuunkantoa ja vielä jotkut vittuilevat emojitkin Mirkkaa nakertaa. Kaikkien muiden silmissä täällä se on Mirkka, joka uhriutuu ja jonka pitäisi nyt kantaa se vastuunsa kerrankin ja vaikka ihan itse kans harjoitella sitä emojien asiallista käyttöä. Ne muuten paljastaa aika hyvin kans monet viestit Mirkan itsensä kirjoittamiksi.

Vierailija
802/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään kohta. Mitään huolta Mirkkalla ei tunnu olevan mahdollisista tulevista oikeudenkäynneistä ja niistä aiheutuvista kuluista. Pääasia että saa jatkaa ostajan maalittamista sekä kiusaamista ja saada se viimeinen sana.

Aivan varmasti pelottaa, mutta eihän hän sitä kehtaa myöntää todellakaan. Tässä saattaa mennä kustannussopimukset sekä avioliitto sen verran häröä toimintaa on taas. Maine on mennyt jo ajat sitten. Kyllä mahtaa perhettä nolottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä et julkaisee noita sekopääkommettejaan jotka on itse aivan selvästi kirjoittanut. Nämähän saa tutkijat selville kyllä, et itse on noi kaikki stoorikommentit kirjoittanut ja siinä on selvä näyttö maalittamisesta.

Vierailija
804/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako hän itse noita kommenrreja? Mietin vaan kun kaikki kuulostaa niin samanlaiselta. Ja kuka jaksaa kirjoitella tuollaisia tsemppiviestejä tuntemattomalle tyypille.

Jos ne kirjoittelijat taas ovat hänen hyviä ystäviä ja lähipiiriä, niin miksi joku postailee päivästä toiseen kavereiden viestejä kaikkien luettavaksi.

Olen miettinyt tätä myös, kuin saman ihmisen kirjoittamia nuo kommentit.

Vierailija
805/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset=Mirkka ovat/on niin Rrrraivoissaan tästä ostajan käytöksestä että se on jo henkilökohtaista. Laittoihan S peräti yhden viestin missä kysyi eikö Mirkka aio lopettaa koskaan.

Vierailija
806/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan et Mirkka ei ole ikinä mitään rahaa keneltäkään saanut. Huijausta sekin ja yritystä ärsyttää vastapuolta, ähäkutti, katsos en joudu näitä itse maksamaan, muut maksaa. En todellakaan usko että on saanut kerättyä euroakaan. Ja jos on saanut, on Jari lahjoittanut ja ehkä vanhemmat.

Mulla on tismalleen sama epäilys! Avoimuuden nimissä olisi kiva nähdä näistä kerysvaroista viranomaisille tehdystä tilityksestä ja niiden käytöstä kuvakaappaus. Kaikesta muusta kun jaetaan kuvakaappauksia hyvin avoimesti.

Mirkka on niin moneen kertaan toistellut, ettei hän aio eikä pysty eikä voi maksaa ostajalle. Ja samoin sitä, ettei tässä tapauksessa tule olemaan eikä ole voittajaa, vaan molemmat ovat hävinneet, vain asianajajat voittivat. Vastapuoli ei ole voittanut, vastapuoli ei tule saamaan häneltä rahoja jne yms. Vastapuoli ei ole tyytyväinen eikä onnellinen, vaikka "voitti" muttei oikeasti voittanut ja ehkä tuomarikin oli puolueellinen.

Siis ostaja VOITTI. Molemmat oikeusasteet, yksimielisesti. Mirkka HÄVISI. Ei pysty tunnustamaan tätä asiaa varmaan edes itselleen.

Vierailija
807/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tilitys ole ihan julkista tietoa? Pakkohan sen on olla että näkee minne rahat ovat menneet.

Joku Sherlock sen voisi selvittää. Ja kiinnostaisi myös viime vuoden tulot?

Se olisikin jos paljastuisi ettei M ole mikään köyhyysrajalla kituttava yksinhuoltaja.

Paitsi naimisissahan hän on.

Vierailija
808/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan. Hän on naimisissa ja silti järjestetty pienkeräys. Miksi ei sitten muuta miehensä kanssa saman katon alle jos rahasta niin tiukkaa tekee ja jaa asumiskustannukset.

Vierailija
809/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja on Mirkan mielestä kiittämätön ja kehtasi oikein rikosilmoituksen tehdä, vaikka voitti oikeusjutun, huhheijaa. Mitä näillä asioilla on keskenään tekemistä? Ai ostajan olisi pitänyt katsella tyynenä vaan vierestä tuota kuukausi- ja vuositolkulla jatkuvaa kiusaamista ja mustamaalausta, jota M itse jatkamalla jatkoi ja jatkaa, vaikka oikeudessa hävisi? Mene nyt Mirkka kerrankin vähän itseesi ja mietipä toisen kerran, mitä tässä tapahtui. Ihan itse oot tätä kerjännyt ja suoraan sanottuna toivottavasti myös kusee sun korkealentoiset kirjasuunnitelmat tämän myötä tuhkana tuuleen. Kyllähän se kirpaisee, kun ei sitten ole oikein enää mitään syytä julkisuudessa roikkua.

Vierailija
810/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaja on Mirkan mielestä kiittämätön ja kehtasi oikein rikosilmoituksen tehdä, vaikka voitti oikeusjutun, huhheijaa. Mitä näillä asioilla on keskenään tekemistä? Ai ostajan olisi pitänyt katsella tyynenä vaan vierestä tuota kuukausi- ja vuositolkulla jatkuvaa kiusaamista ja mustamaalausta, jota M itse jatkamalla jatkoi ja jatkaa, vaikka oikeudessa hävisi? Mene nyt Mirkka kerrankin vähän itseesi ja mietipä toisen kerran, mitä tässä tapahtui. Ihan itse oot tätä kerjännyt ja suoraan sanottuna toivottavasti myös kusee sun korkealentoiset kirjasuunnitelmat tämän myötä tuhkana tuuleen. Kyllähän se kirpaisee, kun ei sitten ole oikein enää mitään syytä julkisuudessa roikkua.

Jos M:n poikaa kiusattiin, niin eikö M ymmärrä itse olla kiusaamatta. Ei anna hyvää esimerkkiä

Vierailija
811/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo teinipoikaressu tässä käy sääliksi. Olen itsekin joskus ollut turhan ärhäkkä oman teinini asioiden hoitamisen suhteen, mutta ne on herran jestas olleet kuitenkin perheen sisäisiä asioita - kamalinta teinille olisi varmastikin ollut se, että äiti olisi niitä vielä siihen päälle alkanut ruotimaan julkisesti...

Vierailija
812/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien määrästä päätellen aika pienen piirin touhua tuo Mirkan symppaaminen. Stooreissa tietysti helppo saada näyttämään siltä että "omg mä hukun näihin tukiviesteihin". Mikä tietysti saa kyseenalaistamaan mistä on löytynyt ihmisiä lahjoittamaan 16000e? Oispa noloa jos paljastuis että lähinnä on kierrätetty perheen ja kavereiden rahoja keräyksen kautta Mirkalle jotta saadaan se näyttämään joukkovoimalta.

Vierailija
813/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tarina kaikkineen. Käy sääliksi Mirkku-tätiä, hän on koukussa huomioon eikä näytä enää hahmottavan kokonaisuutta kun on humaltunut huomiosta jota saa. Stressi varmasti myös kova, juominen lisääntyy ja ylilyöntejä tapahtuu. Kaikki muuttuvat pelinappuloiksi, inhimillisyys kadonnut.

Vierailija
814/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin kuin seinäkello tuo nainen. Kellähän tässä on pakkomielle ja paha olla, käytöksestä päätellen Mirkalla itsellään. Taas jaksaa tosiaan jauhaa tuota, että "tässä ei ole voittajia". Kyllä tässä on kirkas voittaja ja se on ostaja! Se ei muuksi muutu, vaikka Mirkka sanoisi ja tekisi mitä. Kannattaisi varmaan lopettaa noiden ostajaa haukkuvien viestien jakaminen, siinähän on ostajalle koko ajan vaan lisää materiaalia ja todistaa rikosilmoituksen aiheellisuuden todellakin.

Vierailija
815/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku-täti on niin täydellisesti huumaantunut tuosta huomiosta että tuo viimeinen postauksensa on jotain käsittämätöntä.

Enää ei edes yritä esittää ymmärtävänsä tehneensä mitään väärin.

Jokainen joka on hänen tarinoitaan ig:ssä seurannut pidemmän aikaa tajuaa että kysymys ei ole muutamasta ylilyönnistä vaan tosiaan järjettömästä somekampanjasta jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin nöyryyttää ostajaa.

Onko Mirkku niin sekaisin että todella uskoo tämän rikosilmoituksen johtuvan hänen keräyskampanjastaan jota ostaja hänen mielestään yritti sabotoida?

Ei ymmärrä että on jatkanut itse tuota herjaamista vuosia?

Sääliksi käy lapsia jolla on tuollainen vanhempi. Mitään tasapainoa ei tuosta elämästä kotona löydy.

Röyhkeä ihminen joka kuppaa rahaa oikeasti pienituloisilta.

Vierailija
816/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka kasaa seuraajien kommentteja puolustukseksi kuulusteluun. Varmaan paljon auttaa, että itsensä aivopesemät lahkolaiset kertoo, et Samu on m ulkku ja kiusaa. Ei prkl mikä pimatsu! Tsempit Jarille ja lapsille, koittakaa kestää!

Vierailija
817/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirkka kasaa seuraajien kommentteja puolustukseksi kuulusteluun. Varmaan paljon auttaa, että itsensä aivopesemät lahkolaiset kertoo, et Samu on m ulkku ja kiusaa. Ei prkl mikä pimatsu! Tsempit Jarille ja lapsille, koittakaa kestää!

Just kun ehdin ajatella ettei pöllömmäks voi enää homma mennä niin kerää someseuraajilta mielipiteitä todistusaineistoksi. Aika hemmetin sekaisin ois oikeusjärjestelmä jos sellaisilla olis merkitystä.

Vierailija
818/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka vähän nyt kyllä kaivaa omaa kuoppaa tuolla kyselyllä stoorissa..

Vierailija
819/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kun ehdin ajatella ettei pöllömmäks voi enää homma mennä niin kerää someseuraajilta mielipiteitä todistusaineistoksi. Aika hemmetin sekaisin ois oikeusjärjestelmä jos sellaisilla olis merkitystä.

Joo. Nyt on kyselyä storyissa. Olenko ollut asiallinen? Olenko pyrkinyt mustamaalaamaan ostajaa? Varmaan väärin vastanneet poistetaan sitten seuraajista. Se vielä jotenkin viittasi niihin blogikirjoituksiin noissa kyselyissään, että miten on asiaa niissä käsitellyt. Ei vissiin ymmärrä et se törkein maalitus tapahtuu niissä instastoryissa. Voin myös kuvitella et kaikki ei-miellyttävöt vastausprosentit selvitellään jotenkin omaksi edukseen ja loppuaika ratsastetaan sillä et "siis ihmisistä 97% on mun takana" 🤦

Laittais tänne ne kysymyksensä tai y-laudalle, mutta ei taida uskallus riittää.

Vierailija
820/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa hyvä nyt sankoin joukoin vastata kyselyyn ja laittaa Mirkalle jauhot suuhun, mutta epäilen samaa, että vääristelisi tuloksen joka tapauksessa omaksi edukseen. Eipä edes viitsi omalla nimellä vastailla, kun ei voi tietää, mitä paskaa sen jälkeen omaan niskaan sataa, sen verran hullu akka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi