Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Niilo22
N42
Niilo on ihan mahtava! Kaikesta kiusaamisesta huolimatta jaksaa pysyä positiivisena :) Hänellä on hyvä meininki :)
Ei pysty yhtä valitseen!
Näitä mm seuraan:
Tapio on the move
Maiju
"Janne ja Valtteri"
Henny Harjusola
Ali Leiniö
Hard kokki
Eeddspeaks
Vinkare
MrTuomo
Joona Hellman
Petteri Mikkonen
Ville Mäkipelto
N42
En tieda yhtaan suomalaista tubettajaa. Tama palsta on ainut viihde ja sitten on oma elama.
N34
Vierailija kirjoitti:
En tieda yhtaan suomalaista tubettajaa. Tama palsta on ainut viihde ja sitten on oma elama.
N34
Mulle tuli ketjusta kans ekana mieleen, että tämä taitaa olla se hetki kun voi virallisesti tuntea itsensä vanhaksi ja totaalisen kärryiltä pudonneeksi, ei niinku mitään käryä mistään tubettajista :D N33
Paulin pelivideot Pauli, ihana kultakutri! <3 Itte oon 52-v täti-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34Mulle tuli ketjusta kans ekana mieleen, että tämä taitaa olla se hetki kun voi virallisesti tuntea itsensä vanhaksi ja totaalisen kärryiltä pudonneeksi, ei niinku mitään käryä mistään tubettajista :D N33
sama juttu. N38
En ikinä seuraa yhtäkään leuanpieksijää. Luen fiksujen ihmisten fiksuja kirjoja.
Jos joku on pakko valita, niin Sita Salminen. Olen nainen ja 29-vuotias.
Ei kai kukaan, koska ei millään aukea mulle miksi pitäisi ketään seurata, mitä se oikeasti antaa kenellekään.
Tubettaminen on tyhmintä mitä nyt heti tulee mieleen, 99% on täyttä sitä itteesä.