Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Tiina Wiik, mutta vois kyllä heruttaa enemmän kun luoja on suonut apuja.
En tiedä ainuttakaan suomalaista
M47
Metsaman ihan ylivoimaisesti. N34
Mulla on ehkä huono maku, mutta useimmin katson tubesta näitä:
Ville Mäkipelto
Roni Back
Elina ja Sofia
Maiju
Saara Daniela
Unelmoin
Jennysvoices
Villapesuohjelma
N36
Käyn joka aamu vessassa isolla hädällä, nautin suuresti siitä tubettamisen tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sita Salminen
Ikää mulla 31 vuotta.Sita on yksi omista suosikkipodcastien pitäjistäni. Pitääpä katsoa vlogejaan.
ap. 38 v
Ookko nää jääny jotenki jälkeen? Ku ikkee jo ois, mut jotta tätä 13 v juttujen latelijaa jaksaa...
Sita on kyllä ihan oikeasti T O D E L L A lapsellinen. Ei uskoisi että jo reilusti yli parikymppinen, jutut kuin jollain 15-vuotiaalla teinillä. Mukavan oloinen tyttö mutta rasittava.
Veikko Silvennoinen. Toisaalta en tiedä, mitä töpöttäjät ovat ja mitä tekevät.
Finntop5
Joni Hesselgren
Nova
Ainoat, joilta katon kaikki videot
N25
Iida Pasanen. Fitness tubettaja.
N31
Justimusfilms oli ehdoton suosikki monta vuotta, harmi, kun eivät ole aikoihin olleet aktiivisia tubessa.
N25
Kyllä mä ainakin katson, olen jo 6 vuotta katsonut nipaa. Lisäksi tykkään sellaisesta kuin Kissanainen ja myös Konsta Kurki on mielenkiintoinen tyyppi. Kuvalautalaista/evoa oon myös katsellut jotain 5 vuotta. On paljon muitakin joita seuraan, mutta nää on niitä joilta katson joka ikisen videon.
N41