Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Chris Evans, komea ja sopivan raamikas mies. Arvostaa omaa aikaa ja sitä että molemmilla on omat juttunsa.
Paula Norosen. On tosin varattu mutta sitä ei kai tässä kysytty. On kivan näköinen, hauska, hyvä suustaan ja älykäs. Hänen kanssaan olisi varmasti mukava olla.
Eero Heinäluoma, pitkä ja komea.
Ehdottomasti Lotta Hintsa! Oi mikä herttainen nainen.
Sillä aikaa kun Lotta olisi vuorilla, niin minulle pitäisi seuraa Viivi Pumpanen.
Russell Brand. Hänellä tuntuu olevan hyvin samankaltainen ajatusmaailma kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Pamela Anderson. Siihen on kaksi syytä.
Hienoa, että arvostat hänen tekemäänsä eläinsuojelutyötä ja suomalaisia juuria. Niin moni valitsee kumppaninsa pinnallisen seikkojen vuoksi.
Mietin tätä eilisestä asti :D ja lopulta päädyin siihen, että kyllä se ois Paul Rudd. Hauska, jalat maassa, luotettava, vakaa jne. Kympin pakkaus.
Samuli Edelmann. Komistunut vanhetessaan. Selättänyt alkoholiongelman, arvostan. Ja voisi hän välillä vähän lauleskellakin minulle...
Brad Pittin. Samaa ikää, ja komea ja rikas.
Näytän vähän Anistonilta, että jospa tärppäis.
Sami Kuronen
Osaa laittaa hyvää ruokaa. Kiva koti, tykkään sen sisustusmausta. Samaa ikäluokkaa. Pidän vaaleista komeista miehistä. Hänen tv-töistään en ole kiinnostunut, niin voisi rentoutua mun seurassa täysin, en osaisi puhua hänen ohjelmistaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sami Kuronen
Osaa laittaa hyvää ruokaa. Kiva koti, tykkään sen sisustusmausta. Samaa ikäluokkaa. Pidän vaaleista komeista miehistä. Hänen tv-töistään en ole kiinnostunut, niin voisi rentoutua mun seurassa täysin, en osaisi puhua hänen ohjelmistaan mitään.
Ai niin, tärkein unohtui: Tykkään hänen äänestään. Saisi höpötellä mulle mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt. Tarviiko perustella?
Ei tarvi. Tosin hän on varattu mulle.
Nainen-64 kirjoitti:
Hannu-Pekka Björkman, ihana nalle, lempeät silmät, fiksu ja hengellinen taiteilija. Ah!
Oletko laittanut kaksi kommenttia, kummassakin mainitaan "hengellinen" eli siis uskonnollinen. Onko H-P erityisen uskonnollinen, en ole nähnyt mainintaa?
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminen. Ihana ja sympaattinen mies!
Roopen isä Eppu oli kyllä niorena tosi kuumis. Ottaisin nuoren Epun jos mahdollista
Mira Luoti
Martina Aitolehti
Karita Tykkä
Kaikki itsenäisiä omillaan toimeentulevia liikunnallisia ja terveet elämäntavat omaavia kauniita naisia.
Suomalaisista ottaisin Ylen uutistoimittajan Jukka-Pekka Rantasen tai näyttelijä Tommi Korpelan. Ennen tykkäsin Mikko Kuustosesta, mutta siitä on tullut liian lälly.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava aloitus! Ja hyvä että kallistut Miikaan niin mulle jää Jaakko. N52
Jaakko Hämeen-Anttilasta taitaa tulla kisa:)
Äly ja huumorintaju samassa paketissa, höystettynä ei-materialistisilla arvoilla ja humaanisuudella.
Tässä vielä kertauksena ketjun avaus, koska kaikki ei näytä muistavan. Kenenkään haukkuminen ei liity tähän ketjuun, pysytään aiheessa ja asiallisina, kiitos. Omia tarkoitusperiään varten voi perustaa muille aiheille omat ketjut.
-
Laittakaa myös perustelut, että miksi, kiitos. Koska se kiinnostaa. Ei pelkkä nimi avaa tätä asiaa yhtään. Kiitos.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä kertauksena ketjun avaus, koska kaikki ei näytä muistavan. Kenenkään haukkuminen ei liity tähän ketjuun, pysytään aiheessa ja asiallisina, kiitos. Omia tarkoitusperiään varten voi perustaa muille aiheille omat ketjut.
-
Laittakaa myös perustelut, että miksi, kiitos. Koska se kiinnostaa. Ei pelkkä nimi avaa tätä asiaa yhtään. Kiitos.
-AP
Samaa mieltä. Trolli voi mennä henkilökohtaisen vihakampajansa kanssa muualle pilaamasta kivaa ketjua!
Kate Upton