Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugh Laurie(jos olisi vapaa) tai Stephen Fry( jos olisi vapaa ja hetero)
Tässä leikkimielisessä keskustelussa ei nyt tarvinnut miettiä, onko joku oikeasti vapaa vai ei. Toi heterous ois tietty suotavaa, jos itsekin on hetero :D
No toki, en vain halunnut vastentahtoista puolisoa, odotan että hänellä tuikkii silmissä koko linnunrata minua katsoessaan ja etenkin kun keskustelemme niin nasevasti... :D
Lainaan tätä vaikka olen mies. Sanna marinin silmissä tuikkii koko Linnunrata ja kun katsoisi mua näin olisin ihan vetelänä (siis vain jaloista")
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/4Jgp2WeJqzY8zxs7YwfVQT/9d508bda75115…
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä mainittu Maija Mehiläistä?
Minä ottaisin Hessu Hopon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugh Laurie(jos olisi vapaa) tai Stephen Fry( jos olisi vapaa ja hetero)
Tässä leikkimielisessä keskustelussa ei nyt tarvinnut miettiä, onko joku oikeasti vapaa vai ei. Toi heterous ois tietty suotavaa, jos itsekin on hetero :D
No toki, en vain halunnut vastentahtoista puolisoa, odotan että hänellä tuikkii silmissä koko linnunrata minua katsoessaan ja etenkin kun keskustelemme niin nasevasti... :D
Lainaan tätä vaikka olen mies. Sanna marinin silmissä tuikkii koko Linnunrata ja kun katsoisi mua näin olisin ihan vetelänä (siis vain jaloista")
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/4Jgp2WeJqzY8zxs7YwfVQT/9d508bda75115…
Nainen jolle jopa minä häviäisin tuijotuskilpailun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy. Sillä on maailman kauneimmat poskipäät.
Olisi kyllä "järkyttävä" kohtalo jos joutuisi Cillianin ottamaan aviomiehekseen:) 💚😻🧡🍀🍀Kunpa edes saisi joskus nähdä hänet livenä.
Mä oon nähnyt. Lontoossa töissä ollessani metrossa. En kyllä silloin edes tiennyt että on julkkis, olipa vaan pakko silti vähän väliä muka vahingossa vilkaista sinne suuntaan kun oli suorastaan luonnottoman komea ja kaunis mies. Veistokselliset kasvonpiirteet, pitkä lihaksikas kaula, leveät hartiat ja kapea lantio... hän Istui rennon näköisenä välillä katsellen kaukaisuuteen ja välillä kännykkää näpytellen. Ja meikäläinen yritti olla tuijottamatta nolosti ja olla kuolaamatta kovin näkyvästi vaikka päässä pyöri fantasiat tyypistä sängyssä.
Lähtiessäni kodin läheisellä asemalla pois perässäni kulkevat tytöt supisivat siitä miten oli saaneet napattua kuvia Cillianista ja pienen googlauksen jälkeen tajusin heti kenet Cillianin olin nähnyt. Hän näytti myös ihan käsittämättömän nuorelta, olisin veikannut iäksi jotain 25-30 mutta olikin 43.
Joku joka täyttää seuraavat kriteerit:
- Kuollut. Mielummin tuhkattu kuin kuopattu
- Ei perillisiä
-Ei mitään jäämistöä, josta pitäisi pitää huolta
Sukupuolella ei ole väliä.
No joo, muutama tunnettu mies oli, mutta esim. ensifanitusrakkauteni teininä oli kuollut jo silloin kun olin ollut 5v. Hän oli fyysikko Richard Feynman. Stephen Hawking oli myös kiinnostava, mutta hänkin jo kuollut. Tiedä sitten, olisinko tullut pidemmän päälle kummankaan kanssa toimeen. Mutta jos olisi elossa, pääsisin ainakin tutustumaan siinä pakkoliiton aikana.
Anita Sarkeesian.
Skarppi feministi. Saisin hänestä haastavan keskustelukumppanin, ja hän osaisi aina kertoa koska käyttäytymiseni on seksististä ja patriarkaalista.
Jonkun ketä nukkuu lusikassa alasti.
Vierailija kirjoitti:
Josh Hartnett
Meinasin kirjottaa tämän saman. Oli upea Penny Dreadfulissa. Jotkut miehet vaan komistuu vanhetessaan.
Tässä toinen.
https://gifimage.net/wp-content/uploads/2018/11/gif-nikolaj-coster-wald…
Vierailija kirjoitti:
Elastinen. Hän on ensinnäkin minun silmääni ilo katsella, lisäksi vaikuttaa tosi mukavalta ja rehelliseltä ihmiseltä. Kaiken kruunaa perhekeskeisyys.
Elastinen on juuri tällainen mutta millainen on mies sen takana?Minä en tuntisi oloani mukavaksi tämän kanssa. Varmaan vaikuttaa paljon se, että on tunnettu plankatusta julkisuuskuvastaan. Inhottaa kirjoittaa noin kun ei edes tunne koko ihmistä ja muutenkin haluan aina joka henkilöstä itse muodostaa oman mielipiteeni. . Olen yksi niistä joka ihastui Miikaan. Miikassa on mun mielestäni luontevuutta ja miehekästä tasapainoa ja hyväntuulisuutta. Ja rauhallisuutta. Semmoista sisäistä valoa. Lisäksi hän vaikuttaa olevan joka tilanteessa oma itsensä. Sellainen mies saisi oloni iloiseksi ja levolliseksi. Ja kyllä, myös naiselliseksi.
Elastisen uhoaminen ja kärkevät ilmaisut tekevät epämukavan ja levottoman olon.
No siis Petrus Schoderus tietenki! Jos osasin ees kirjottaa.
Siinä olis kaikki ne loput (turhat) hyvät puolet mitä mun miehessä ei oo. Kiehtova ammatti (kuvitelmissa), täydellinen lauluääni, komealta kalskahtava nimi ja raamit.
Mut mieluummin silti pidän oman hintelän nörttini, joka on myös paremman ikäinen minulle kuin Petrus.
Pierce Brosnanin tai Liam Neesonin tai Daniel Graigin
Mun parisuhdehistoria tuntien niin joku äärimulkku, vaikka se Assanti Hengenvaarallisesti lihavat sarjasta. Siis se kaveri joka sairaalassa heitteli yöastiasta virtsaa hoitajien päälle ja joka on tehnyt videon kunn syö paskaa vaipasta. Myös joku väkivaltarikollinen sopisi parisuhdeprofiiliini.
Joku valaistunut ja henkinen tyyppi. Vaikka Eckhart Tolle.
Pelkästään ulkonäön perusteella en ottaisi ketään, kun otsikko oli ottaisitko puolisoksi eikä esim yhdeksi yöksi sänkyyn.
Hannu-Pekka Björkman, ihana nalle, lempeät silmät, fiksu ja hengellinen taiteilija. Ah!
Pamela Anderson. Siihen on kaksi syytä.
Chris Hemingway tai dwayne Johson eli Rock
Roope Salminen. Ihana ja sympaattinen mies!