Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Aki Manninen. Komea, sivistynyt ja todellinen herrasmies.
Sivstynyt....
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy. Sillä on maailman kauneimmat poskipäät.
Olisi kyllä "järkyttävä" kohtalo jos joutuisi Cillianin ottamaan aviomiehekseen:) 💚😻🧡🍀🍀Kunpa edes saisi joskus nähdä hänet livenä.
Tuksu tai martina, ehkä maisa. Ei tulis tylsää hetkeä 🤗
Olen ollut jo kahdesti naimisissa iästäni huolimatta. Olen yhä toisen mieheni kanssa, molemmat miehet ei-suomalaisia. Toinen jenkki ja tämä toka ranskalainen.
Joten ei kiitos, mulle kelpaisi jatkossa vain suomalainen. Haluaisin puhua suomea ja miehen joka tuntee kulttuurini.
Mulle kävisi vaikka Juha Tapio, Toni Wirtanen tai J Karjalainen.
Lee Pace.
Saako sanoa perusteluksi vain sen, että on niin söpö yms?
Meteorologi Kerttu Kotakorpi. Älykäs vaikutelma, luonteeltaan määrätietoisen oloinen ja nätti.
Jarkko Niemi on seksikkäin, mutta Lauri nurmen kanssa ois samoja kiinnostuksen aiheita, siis kumpi? No kun mä olen 79, niin ehkä nurmi!
Emily Bett Rickards
Hänen ignsä perusteella tosi hauska ja on musta tosi kaunis
Plussaa on se että on bi joten kelpasin vaikka olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Emily Bett Rickards
Hänen ignsä perusteella tosi hauska ja on musta tosi kaunis
Plussaa on se että on bi joten kelpasin vaikka olen nainen
Sama! Ihanainen nainen 😍
Tästä tuleekin aika kirjavan näköinen lista:
Miika Nousiainen
Jussi Vatanen
Mikael Saari
Eicca Toppinen
Tuomas Holopainen
George Clooney
Samuli Vauramo
prinssi William
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuleekin aika kirjavan näköinen lista:
Miika Nousiainen
Jussi Vatanen
Mikael Saari
Eicca Toppinen
Tuomas Holopainen
George Clooney
Samuli Vauramo
prinssi William
Hyvä listaus! Erityisesti kolme viimeistä.
Hannu-Pekka Björkman. Ai että meillä synkkaisi hyvin - myös hengellisellä puolella. Valitettavasti hän on nykyään varattu mies.
Brad Pitt. Tarviiko perustella?
No, ottaisin/joutuisin ottamaan Paula Vesalan tietty. Olis mulle just sopivan seko.
mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugh Laurie(jos olisi vapaa) tai Stephen Fry( jos olisi vapaa ja hetero)
Tässä leikkimielisessä keskustelussa ei nyt tarvinnut miettiä, onko joku oikeasti vapaa vai ei. Toi heterous ois tietty suotavaa, jos itsekin on hetero :D
No toki, en vain halunnut vastentahtoista puolisoa, odotan että hänellä tuikkii silmissä koko linnunrata minua katsoessaan ja etenkin kun keskustelemme niin nasevasti... :D
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin joko Jaakko Hämeen-Anttilan tai Miika Nousiaisen. Kumpikin on älykäs ja huumorintajuinen, vakaan oloinen mies, joka sytyttää jollakin selittämättömällä tavalla myös siinä mielessä. Kumpikin olisi myös todennäköisesti loistava isä. Molemmat vastaisivat tarpeisiini yhtäältä keskustella henkeviä ja toisaalta nauttia kuivakasta huumorista. Ehkä kallistun Miikaan, koska hän on iältään minua lähempänä.
N27v
Meinasin ensin sanoa että aivan sama kunhan on poissa kotoa mahdollisimman paljon että saan olla rauhassa. Miikan seurassa kyllä viihtyisin.
Onko vielä mainittu Maija Mehiläistä?
Miss Suomi Alina Voronkovan. Todella miellyttävän oloinen persoona, eikä mikään nokka pystyssä keikistelevä kana. Lisäksi täydellisen näköinen nainen. En koskaan ole kauniimpaa naista maan päällä nähnyt.
Tässä leikkimielisessä keskustelussa ei nyt tarvinnut miettiä, onko joku oikeasti vapaa vai ei. Toi heterous ois tietty suotavaa, jos itsekin on hetero :D