Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan infona, että tämä ketju on roikkunut pinnalla jo kuukauden. Ja on täynnä upeita miehiä, ja joitakin naisiakin. :D
Hyvä ketju, hauska lukea. Harmi, että joku vähä-älyinen suoltaa kaunaansa pilaamaan muiden iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joutuisin ottamaan? Mikä olisi tällainen pakkotilanne?
Olen jo naimisissa, joten miten tuollainen ”järjestely” käytännössä edes toteutuisi?Vaikea sanoa. Jos olisin eronnut ja sinkku, niin kai se vastapuoli olisi kaikkea, mitä toivoisi? Hauska, älykäs ja hyvännäköinen.
Mutta, jos puhutaan polyamoriasta, niin toisen miehen pitäisi olla sellainen, josta omakin ukko pitäisi. Hauska, älykäs, mutta ei liian hyvännäköinen (ettei kokisi uhkana).En tiedä, että onko mainitsemani kaltaisia henkilöitä olemassa? Minä, kun en tunne ketään julkkiksia henkilökohtaisesti. Henkilökemiat pitäisi ensin testata.
Mun mielestä tää on ollut virkistävän leikkimielinen ketju. Ei kannata takertua yksityiskohtiin, olemme jo hyvin tietoisia siitä että esim suuri osa valituista miehistä on naimisissa, pitää miehistä tai vähintään asuu toisella puolella maapalloa:D
Juuri näin!
Andrea Pirlo
Kobe Bryant (jos olis elossa)
Prinssi William
Vierailija kirjoitti:
Andrea Pirlo
Prinssi William
Pirlo on kyllä kuuma monella tavalla, mitkä silmät, itsevarmuus, rauhallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mira Luoti
Martina Aitolehti
Karita Tykkä
Kaikki itsenäisiä omillaan toimeentulevia liikunnallisia ja terveet elämäntavat omaavia kauniita naisia.
Vois olla mun oma lista. Lisäisin vielä Krista Kososen.
Minä ottaisin Jaakko Hämeen-Anttilan. Hän on todella sivistynyt, älykäs ja hänen huumorintajunsa on myös nokkelaa ja fiksua. Kumppanina hän olisi varmasti tasapainoinen ja luotettava. Arvostaisin todella paljon.
Jos unohdetaan ulkonäkö ja ehkä useimmat luonteenpiirteet, ottaisin Putinin. Siinä on mies, joka ymmärtää monenlaisia ongelmia, kuten niskuroivat alaiset, kilpavarustelevat naapurit (joiden kaikkien paras kaveri on joku ihan eri puolella maata asuva ökyrikas influensseri, joka ei tykkää juuri minusta) ja hometalot. On myös kosmeettisen kirurgian asiantuntija ja pelaa jääkiekkoa. Ei olis tylsää päivää, ja sen kanssa saisi opetella venäjää venäjä-body language-metodilla.
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpelan.
On ollut puolisonsa kanssa jo kauan, eivät ole hankkineet yhtä lasta enempää, on karistmaatinen ja fiksun oloinen tyyppi.
Minäkin ottaisin Tommin. Komea pitkä mies ja tosiaan fiksun oloinen. Luulen, että huumoritkin natsaisivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrea Pirlo
Prinssi WilliamPirlo on kyllä kuuma monella tavalla, mitkä silmät, itsevarmuus, rauhallisuus.
Tätä sivuten on aivan pakko jakaa omakin ikisuosikki, eli Gigi Buffon - mies kuin karkki!
Kuumat aallot ihan läikehtii pitkin kehoa miettiessä näitä tummia italiaanoja. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpelan.
On ollut puolisonsa kanssa jo kauan, eivät ole hankkineet yhtä lasta enempää, on karistmaatinen ja fiksun oloinen tyyppi.
Minäkin ottaisin Tommin. Komea pitkä mies ja tosiaan fiksun oloinen. Luulen, että huumoritkin natsaisivat yhteen.
Epäsuomalaiseen tyyliin komea mies. Ottaisin!
Naisena ottaisin ehkä Juha Tapion, koska yhden naisen mies ja uskossa. (Ulkonäöltä ehkä kävis Enrique Inglesias 😉)
Miehenä Päivi Räsäsen, koska uskossa, asennetta ja arvostettava.
Inthisworld kirjoitti:
Naisena ottaisin ehkä Juha Tapion, koska yhden naisen mies ja uskossa. (Ulkonäöltä ehkä kävis Enrique Inglesias 😉)
Miehenä Päivi Räsäsen, koska uskossa, asennetta ja arvostettava.
Vau, Juha Tapio uskossa?! Ulkonäkö kommenttia vähän ihmettelen. Eikö Juha Tapio ole ryhdikkäämpi ja komeampi kui. inglesias. Väritys vähän eri vaan.
Susanna Laine ja Piritta Hagman yltää finaaliin ennakkosuosikkeina. Muut finaalistit Jaana Pelkonen, Sanna Marin, Pirjo Muranen ja Sanna-Leena Perunka. Sopivasti sisäistä ja ulkoista kauneutta, mutta ennenkaikkea oikeaa elämänasennetta.
Joonas Nordman. Hän on niin pikkuinen ja söötti. Ihana. Olenks mää ihan ihastunut.
Ai kamala, nyt mut haukutaan Putouksessa.
Aleksei Navalnyi. Komea, miehekäs, rohkea ja taistelee yhteiskunnan mätäpaiseita vastaan. Vaarallisen puoleista kyllä olisi elämä hänen puolisonaan.
Jos jätän ulkonäön sivuseikaksi ja yritän miettiä, kenen persoona puhuttelee minua, niin sitten ottaisin Sipe Santapukin, Hannu-Pekka Björkmanin tai Martti Suosalon. Kaikki heistä vaikuttavat hyvin tasapainoisilta, lahjakkailta ja karismaattisilta. Mutta kun en tunne heitä oikeasti, on tosi vaikea sanoa, millaisia olisivat sitten siviilissä. Siksi tässä ketjussa on helpointa valita sellainen julkkis, joka miellyttää silmää.
Kun katoin Farmia, ihastuin pikkasen Jaakko Parkkaliin. Kaveri on mulle tietenkin aivan liian nuori ja hermostuisin tuollaseen sähköjänikseen aika nopeesti, mutta oli jotenkin tosi symppis ja söpö siellä maatilalla :)
Vaikea sanoa, ketäköhän julkkis naista vit*** eniten jos joutuisi antamaan meikämandoliinille semmosen voisi ihan piruuttansa ottaa. Olisihan se mukava katsella kun se pelkässä essussa peppu paljaan keittää minulle soppaa ja näkee että nyt sattui imeldalle mustapekka joka tavalla
Koska tasavaallan ykkönen, presidentti, on mies, niin joudun tyytymään kakkoseen. Anu on ihana, koviakin kokenut blondi.
Katri Ylander
Fiksu , jalat maassa oleva nuori nainen.