Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
1861/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna edelleen mieluummin pysyisin.

Vierailija
1862/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tasavaallan ykkönen, presidentti, on mies, niin joudun tyytymään kakkoseen. Anu on ihana, koviakin kokenut blondi.

Kuka on tämä Anu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, ketäköhän julkkis naista vit*** eniten jos joutuisi antamaan meikämandoliinille semmosen voisi ihan piruuttansa ottaa. Olisihan se mukava katsella kun se pelkässä essussa peppu paljaan keittää minulle soppaa ja näkee että nyt sattui imeldalle mustapekka joka tavalla

Kas, joku julkkis on käynyt alapeukuttamassa kun sitä taas harmittaa kun sitä ei harmittaisi eikä näin ollen pääsisi jatkoon

Vierailija
1864/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Philip, vanha (99v) ja rikas.

Nyt alkaa pitääkiirettä,ukko on jo sairaalassa -  jokohan enää kotiutuu!

Vierailija
1865/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Jeffin Kalliovuorten eläinlääkäristä. Se vaikuttaa kaikinpuolin niin hyvältä ihmiseltä.

Vierailija
1866/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trumpin. Fiksu ja komea ikäisekseen sekä tulee toimiin omillaan.

Vierailija
1867/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Mikkosella on arvot kohdallaan. Tosin lapsista miinusta, mutta nehän taitaa olla isoja jo.

M49

Vierailija
1868/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Cerny. Kuluttaisin loppuun ½ vuodessa, sitten uusi.

Vierailija
1869/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oks pakko jos ei tahooo

Vierailija
1870/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti prinssi Philipin. Kun on kelvannut kuningattarellekin niin kyllä mullekin. Lisäks 50 vuoden ikäero ei yleensä miehiä haittaa. Saisi tuntea itsensä tyttöseksi. Lisäksi pelkkää plussaa et on sairaalassa. 

Vierailija
1871/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo nyt, että alapeukkuja satelee, mutta minä ottaisin Mikko Leppilammen. On todella komea mies ja nykyisin juontajana todella hyvä, sujuvasanainen, eli ottasin 😍

Vierailija
1872/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätän ulkonäön sivuseikaksi ja yritän miettiä, kenen persoona puhuttelee minua, niin sitten ottaisin Sipe Santapukin, Hannu-Pekka Björkmanin tai Martti Suosalo,Jörn Donner. Kaikki heistä vaikuttavat hyvin tasapainoisilta, lahjakkailta ja karismaattisilta. Mutta kun en tunne heitä oikeasti, on tosi vaikea sanoa, millaisia olisivat sitten siviilissä. Siksi tässä ketjussa on helpointa valita sellainen julkkis, joka miellyttää silmää.

Vierailija
1873/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tasavaallan ykkönen, presidentti, on mies, niin joudun tyytymään kakkoseen. Anu on ihana, koviakin kokenut blondi.

Kuka on tämä Anu?

Anu? Onko tämä Anun? Är det Anus?

Vierailija
1874/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katoin Farmia, ihastuin pikkasen Jaakko Parkkaliin. Kaveri on mulle tietenkin aivan liian nuori ja hermostuisin tuollaseen sähköjänikseen aika nopeesti, mutta oli jotenkin tosi symppis ja söpö siellä maatilalla :) Samoin Juha Mieto. Mietaa kun alkas siälä heinälados naimaan,nii koko liiteri heilusi!

Ja ja ja.

Vierailija
1875/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandria Ocasio-Cortez. Siinä on nainen jossa yhdistyy äly, ulkonäkö ja intohimoisuus oikeasti tehdä ihmisten ja maailman olotilaa parantavia asioita. Tosin, hänellä voisi myös olla sananen tai litsari (tai kaksi) sanottavana, mikäli avioliittoa hänelle ehdottaisin tyyliin: "Minä nyt sinut kotiini kannan ja omakseni otan. Kysyttävää?"

Vierailija
1876/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iällä ei ois väliä niin (nää molemmat on liian vanhoja mulle mut)

Kotimaisista Peter Franzen. Fiksu, kiltti, hyvä näyttelijä ja mielettömän komea! Oon ollu siihen hulluna jo 14-vuotiaasta lähtien.

Ulkomaisista Conan O'Brien (joka on siis vanhempi kun mun omat vanhemmat mut shhh). Sekin on fiksu, kiltti ja myös mielettömän hauska. Musta kans tuntuu että meillä on aika samanlainen huumorintaju. Niin ja vaikka tän kanssa ei varmaan moni ole samaa mieltä ni musta se on oikeastaan hyvännäkönen :D

Ikäeron takia voisin ottaa molemmat myös nuorempana.

N22

Vierailija
1877/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Jackman. En tiedä mitään törkyjuttuja kyseisestä miehestä, ja on ollut pienen ikuisuuden vaimonsa kanssa. Olisi siis todennäköisesti hyvä puoliso. Ei haittaisi yhtään, että olisi kerrallaan pitkiä aikoja poissa kuvauksissa, kun olen introvertti ja nautin yksinolosta. Ne yhdessäolon hetket olisi sitten vain sitäkin kiihkeämpiä. Plussaa siitä, että on vielä viisikymppisenäkin ihan uskomattoman komea mies. En kyllästyisi katselemaan.

Hälle parta passaa!

Vierailija
1878/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cillian Murphy. Sillä on maailman kauneimmat poskipäät.

Olisi kyllä "järkyttävä" kohtalo jos joutuisi Cillianin ottamaan aviomiehekseen:) 💚😻🧡🍀🍀Kunpa edes saisi joskus nähdä hänet livenä.

Mä oon nähnyt. Lontoossa töissä ollessani metrossa. En kyllä silloin edes tiennyt että on julkkis, olipa vaan pakko silti vähän väliä muka vahingossa vilkaista sinne suuntaan kun oli suorastaan luonnottoman komea ja kaunis mies. Veistokselliset kasvonpiirteet, pitkä lihaksikas kaula, leveät hartiat ja kapea lantio... hän Istui rennon näköisenä välillä katsellen kaukaisuuteen ja välillä kännykkää näpytellen. Ja meikäläinen yritti olla tuijottamatta nolosti ja olla kuolaamatta kovin näkyvästi vaikka päässä pyöri fantasiat tyypistä sängyssä.

Lähtiessäni kodin läheisellä asemalla pois perässäni kulkevat tytöt supisivat siitä miten oli saaneet napattua kuvia Cillianista ja pienen googlauksen jälkeen tajusin heti kenet Cillianin olin nähnyt. Hän näytti myös ihan käsittämättömän nuorelta, olisin veikannut iäksi jotain 25-30 mutta olikin 43.

Piti mennä Googleen katsomaan kuvaa, ja tuli mieleen pave Maijan en, tuo komistus nuorena miehenä.

Vierailija
1879/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spearsin. Tuollainen loppuunajettu ongelmainen ex-teinitähti olisi kiva, toinen korko poikki, kajalit naamalla.

Vierailija
1880/2753 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridgertonin miespääosan näyttelijä Regé-Jean Page! Herrranjumala miten kuuma mies 😳 En edes muista, milloin viimeksi olisin nähnyt ketään yhtä hottia!

Lisäksi vaikuttaa haastatteluissa hyvin rennolta ja mukavalta tyypiltä. Onpa veikkailtu myös seuraavaksi Bondiksi, eikä syyttä 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän