Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän tämä ketju tänään samalla lailla laukalle kuin eilen illalla?
Jää nähtäväksi :) Tänään on mun vuoro olla ottanut pari, ja alkaa koko ajan tuntua paremmalta ajatukselta kuvailla sitä mun unta. Koko päivän pyörinyt mielessä.
-Se joka näki unta Wolverinesta
Odotan vieläkin, että kerrot siitä unesta! :D
No onpahan ketju... Kyllä jos olisin itse joku näistä mainituista julkkiksista ja näitä lukisin, kohoaisi puna poskille ja varmaan kääntyisi suupielet ylöspäin... Melkoisen janoista porukkaa täällä kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän tämä ketju tänään samalla lailla laukalle kuin eilen illalla?
Jää nähtäväksi :) Tänään on mun vuoro olla ottanut pari, ja alkaa koko ajan tuntua paremmalta ajatukselta kuvailla sitä mun unta. Koko päivän pyörinyt mielessä.
-Se joka näki unta Wolverinesta
Odotan vieläkin, että kerrot siitä unesta! :D
(Pitäisi lopettaa tämän ketjun lukeminen ja tähän vastaaminen, apua.)
Mä en tiedättekö oikeasti kehtaa kertoa! :D Seksipuolelle joo voisi laittaa, mutta siellä tulisi salettiin niin ikävää kommenttia, etten kestä. Enkä mä edes osaisi kertoa sitä niin mehukkaasti kuin se vaatisi. Joudun nyt jättämään tämän tiedän oman mielikuvituksen varaan ja nauttia unimuistoista ihan yksinäni, sori! :D Jos olisi joku kanava, jossa sen voisi jakaa ilman pelkoa arvostelusta, voisin harkita, mutta nyt en vaan pysty. AV on kaiken kaikkiaan liian ilkeä ympäristö jakaa jotakin niin henkilökohtaista :P
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpelan.
Siis tuo mies tihkuu seksiä, vaikka ei sitä itse tiedä. Kaikki ne eleet, hymyt ja silmät, hiukset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpelan.
Siis tuo mies tihkuu seksiä, vaikka ei sitä itse tiedä. Kaikki ne eleet, hymyt ja silmät, hiukset!
Kunnon testosteronimörssäri. Ihan hitokseen seksikäs.
Minäkin olen vähän sillä silmällä katsellut Teemu Keskisarjaa.
Timothee Chamalet.
Koska se on söpö.. ja olen kusessa
Puhumattakaan Korpelan äänestä..
Vierailija kirjoitti:
Ilpo Kaikkosen, kun se ei esittele naisiaan julkisuudessa.
Ei vissiiin itteäänkään, kun en ole vuosiin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos menisin aikakoneella takaisin vaikkapa neljäkymmentä vuotta, ottaisin Leo Lastumäen! Aah, iso partaäijä ja joskus hänellä oli sellainen vähän pidempi tukkakin. Mikä nalle! Tosin hän olisi ollut varmaan aika haastava aviopuoliso, hänhän oli naimissa useamman kerran.
Mies ei ole koskaan liian pitkä, vatsaakin saa olla, hyvä parrankasvu ja mielellään pitkä paksu tukka.
Mitä hän lapsuuden kodin naapurissa asui, niin saman naisen kanssa lähemmäs kolkytä vuotta. Että missähän vaiheessa ne muut vaimot sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilpo Kaikkosen, kun se ei esittele naisiaan julkisuudessa.
Ei vissiiin itteäänkään, kun en ole vuosiin nähnyt.
Niin no sehän tekee monenlaisia töitä. Toimii FOX kanavan ja radio Voiman juontajana, musiikin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
https://msfilmfestival.fi/wp-content/uploads/2018/06/MSFF_2018_AYR_to04…
Come to mama 😍
Minä ottasin Jaakko Saariluoman. Hän on sellanen lepponen ja hauska mies. Ja hyvännäkönenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mun suosikkiketju <3
Niin on ihana. 😍 Kiitos kaikille osallistuneille!
Esa Saarisen. Ymmärtää, että kaikissa kunnollisissa prosesseissa on tummia vaiheita. Ja niistä selvitään yhdessä
Mä katsoin keväällä jonkin perjantai-ohjelman jakson jossa Teemu oli ja mies on todella lakonisella tavalla hauska.