Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Mika Ihamuotila, kuuma, älykäs ja tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Asfalttimiehet ilman paitaa on kyllä joka kesän piristysruiske! ;)
Ei niitä nykyään vaan oikein enää näe, kun eivät kuulemma saa olla ilman paitaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asfalttimiehet ilman paitaa on kyllä joka kesän piristysruiske! ;)
Ei niitä nykyään vaan oikein enää näe, kun eivät kuulemma saa olla ilman paitaa :(
Kuka sitä kyselee! Paita pois vaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän tämä ketju tänään samalla lailla laukalle kuin eilen illalla?
Jää nähtäväksi :) Tänään on mun vuoro olla ottanut pari, ja alkaa koko ajan tuntua paremmalta ajatukselta kuvailla sitä mun unta. Koko päivän pyörinyt mielessä.
-Se joka näki unta Wolverinesta
Laita vaikka seksipuolelle. Kiinnostaisi lukea.
Nuo on nuo asfalttimiehet kyllä! Ja oikein näkee, että tietävät olevansa komeita, huh! :)
Se on kyllä totta, että puhumalla ne asiat selvitetään. Ei puskista huutelemalla.
Tässä ketjussa on yksi julkkis. Ihan varmasti.
Miksi mulle tulee mieleen vain itseäni 15-20 vuotta vanhempia miehiä?
Ottaisin puolisokseni ehdottomasti Ranskan jalkapallomaajoukkueen kapteenin Amandine Henryn!
M43
Erin Anttila. Oon nyt katsellut sitä enemmänkin, kun on pyöristynyt. Mielettömän upea nainen. Ja fiksun oloinen. En mä sen laulamista kestäisi kuunnella, mutta ehkä se homma ei siihen kaatuisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle tulee mieleen vain itseäni 15-20 vuotta vanhempia miehiä?
No mutta, mikäs vika siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken lähikaupassa ja siellä oli kyllä niin komeita duunari miehiä että.. Eikä takuulla ole pää täynnä keltaista nestettä..
Raksamiehet duunivaatteet päällä on superhot.
No jos on kroppa kunnossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken lähikaupassa ja siellä oli kyllä niin komeita duunari miehiä että.. Eikä takuulla ole pää täynnä keltaista nestettä..
Raksamiehet duunivaatteet päällä on superhot.
No jos on kroppa kunnossa..
Yleensä niillä on. Ja mua miellyttää kyllä ne vähän vatsakkaatkin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Erin Anttila. Oon nyt katsellut sitä enemmänkin, kun on pyöristynyt. Mielettömän upea nainen. Ja fiksun oloinen. En mä sen laulamista kestäisi kuunnella, mutta ehkä se homma ei siihen kaatuisi.
Erin olisi mun valinta "jos olisi pakko olla naisen kanssa" :D
Oiii Ryan Reynoldsin! <3 <3 <3 Se on ihan hervottoman hauska ja itseironinen ja tuntuu olevan hyvä aviomies vaimolleen ja tosi komeakin <3 <3 <3 Olisi ihan kamalaa joutua ottamaan se puolisoksi :D
En ketään julkkista vaan muuttaisin pohjois kalotille ja menisin jäänmurtajalle töihin. Pidän kylmästä.
Näin todella on! Katsoin jokin aika sitten telkusta muistaakseni Forsaken -nimisen (lännen)elokuvan, jossa olivat isä ja poika. Poika jää kyllä kauas isästään karismassa. Oli valittu päähenkilöksi, ja koko leffan ajan mietin, että miksi ihmeessä.