Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
1001/2753 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Walkenin jossain venetsialaisessa linnassa. Huhhuh mikä mies.

Vierailija
1002/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Nieminen. Vaikuttaa hulvattoman hauskalta ja viriililtä mieheltä. Ja taitaa olla nyt taas vaihteeksi vapaanakin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas Nordmanin <3 en tiedä miksi, mutta lyhyissä taiteilijamiehissä on jotain :-D Plus hänellä on ihanat, säihkyvät siniset silmät, lempeyttä katseessaan. Ja on hauska, vaikken ollut niin vakuuttunut Joonas Nordman Show`sta.

Vierailija
1004/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Tykki, koska vaikuttaa perhekeskeiseltä ja muutenkin mukavalta, laulaa myös taivaallisesti. Myös Aki Linnanahde kelpaisi, koska tykkään hänen tavastaan käsitellä asioita (Radio Nova), intohimoinen ja ottaa asiat tosissaan.

Vierailija
1005/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martin Crewes..oli aamuisessa Sydämen asialla -jaksossa..waude miten komea!

Vierailija
1006/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumnisti Jyrki Lehtola      Ihana ja älykäs, ei tarvitsisisi rautalangasta vääntää!

n

Vierailija
1007/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Vesterisen... hauskat jutut ja on muutenkin ihana:)

Vierailija
1008/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin aikakoneella takaisin vaikkapa neljäkymmentä vuotta, ottaisin Leo Lastumäen! Aah, iso partaäijä ja joskus hänellä oli sellainen vähän pidempi tukkakin. Mikä nalle!   Tosin hän olisi ollut varmaan aika haastava aviopuoliso, hänhän oli naimissa useamman kerran.

Mies ei ole koskaan liian pitkä, vatsaakin saa olla, hyvä parrankasvu ja mielellään pitkä paksu tukka.

Mitä hän lapsuuden kodin naapurissa asui, niin saman naisen kanssa lähemmäs kolkytä vuotta. Että missähän vaiheessa ne muut vaimot sitten oli?

Sven Pahajoki on kirjoittanut Lastun elämäkerran, sen mukaan hän oli naimisissa viisi kertaa. Muutenkin Leo Lastumäki oli melkoisen viriili tapaus.

Vierailija
1009/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähteeköhän tämä ketju tänään samalla lailla laukalle kuin eilen illalla?

Jää nähtäväksi :) Tänään on mun vuoro olla ottanut pari, ja alkaa koko ajan tuntua paremmalta ajatukselta kuvailla sitä mun unta. Koko päivän pyörinyt mielessä.

-Se joka näki unta Wolverinesta

Odotan vieläkin, että kerrot siitä unesta! :D

(Pitäisi lopettaa tämän ketjun lukeminen ja tähän vastaaminen, apua.)

Mä en tiedättekö oikeasti kehtaa kertoa! :D Seksipuolelle joo voisi laittaa, mutta siellä tulisi salettiin niin ikävää kommenttia, etten kestä. Enkä mä edes osaisi kertoa sitä niin mehukkaasti kuin se vaatisi. Joudun nyt jättämään tämän tiedän oman mielikuvituksen varaan ja nauttia unimuistoista ihan yksinäni, sori! :D Jos olisi joku kanava, jossa sen voisi jakaa ilman pelkoa arvostelusta, voisin harkita, mutta nyt en vaan pysty. AV on kaiken kaikkiaan liian ilkeä ympäristö jakaa jotakin niin henkilökohtaista :P

No höh! Yhtäältä ymmärrän hyvin, toisaalta olen hirmuisen pettynyt. Olisin lukenut mielelläni. En itse koskaan muista uniani. Kun joskus saisinkin kokea Wolverinen - edes unissani! Mikä siinä onkin niin kertakaikkisen ihmeellistä? Ne leffatkin on tosi huonoja, ja silti haaveilen aina vaan. Kaikkien aikojen pahin julkkisihastus, vai voiko sitä edes sellaiseksi sanoa, kun ei ole edes todellinen henkilö. Olen tässä jo muutaman päivän pyöritellyt teidän inspiroimana mielessäni moottoripyöräretkeä keskellä Nevadaa ja sellaista hämyistä, halpaa motellia, jossa viettäisi yön tehden jotakin vallan muuta kuin nukkuen. Onneksi on etätöitä, niin eivät työkaverit ihmettele jatkuvaa virnettä.

Vierailija
1011/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottasin Jaakko Saariluoman. Hän on sellanen lepponen ja hauska mies. Ja hyvännäkönenkin.

Mun mielestä tämä ketju on myös hyvä osoitus siitä, että jokaiselle on ottajansa. Ei se ulkonäköä tosiaan katso, kun toisen mielestä on komea ja toisen mielestä susi ruma.

Mä diggaan Saariluomasta, mutta rumahan se on.

Vierailija
1012/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin aikakoneella takaisin vaikkapa neljäkymmentä vuotta, ottaisin Leo Lastumäen! Aah, iso partaäijä ja joskus hänellä oli sellainen vähän pidempi tukkakin. Mikä nalle!   Tosin hän olisi ollut varmaan aika haastava aviopuoliso, hänhän oli naimissa useamman kerran.

Mies ei ole koskaan liian pitkä, vatsaakin saa olla, hyvä parrankasvu ja mielellään pitkä paksu tukka.

Mitä hän lapsuuden kodin naapurissa asui, niin saman naisen kanssa lähemmäs kolkytä vuotta. Että missähän vaiheessa ne muut vaimot sitten oli?

Sven Pahajoki on kirjoittanut Lastun elämäkerran, sen mukaan hän oli naimisissa viisi kertaa. Muutenkin Leo Lastumäki oli melkoisen viriili tapaus.

Minäkin olen lukenut Leo Lastumäen elämäkerran, Tarinoita elämän varrelta. Leolla oli paljon naissuhteita ja oli naimisissa / avioliitossa viisi kertaa. Ainakin kolme kertaa ihan vihillä kävi.

Vierailija
1013/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa/AVOliitossa, tarkoitan.

Minäkin olen lukenut Leo Lastumäen elämäkerran, Tarinoita elämän varrelta. Leolla oli paljon naissuhteita ja oli naimisissa / avioliitossa viisi kertaa. Ainakin kolme kertaa ihan vihillä kävi.

Vierailija
1014/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, mutta en osaa kuvitella ottavani ketään, koska en koe että kelpaisin noin vain jollekin Mikko Leppilammelle esimerkiksi. Ei sitä niin vain oteta...

Niin ja ihan olen kyllä naimisissa ja useampi lapsi on, etten mikään toivoton tapaus, mutta itsetunto kyllä nolla😅

Vierailija
1015/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/originals/3c/79/3d/3c793de143ae07943523e6d3ba3970e…

Sploosh

Pitikin avata tämä, kun mies oli vieressä sohvalla. Mitähän oikein odotin? :D

Vierailija
1016/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken lähikaupassa ja siellä oli kyllä niin komeita duunari miehiä että.. Eikä takuulla ole pää täynnä keltaista nestettä..

Raksamiehet duunivaatteet päällä on superhot.

Varsinkin se Village Peoplen raksajätkä! Siis sillon 70- ja 80-luvulla, tuskin enää :D

Vierailija
1017/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sploosh

Mites mies reagoi? :D

Vierailija
1018/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sploosh

Mites mies reagoi? :D

"Mitä miehiä sä siellä oikein kattelet???" ja nyt möksää. Hupsista.

Vierailija
1019/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Sohvi Belörffin. Olis hauska nähä miten reagois kun ei pystyis elämään luksuselämää tällasen köyhän miehen kanssa.

Vierailija
1020/2753 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kai hän kerennyt ikänsäkin puolesta, kuoli 84-vuotiaana, olemaan vaikka kymmenesti naimisissa vaikka yksi avioliitto kestikin lähes kolmekymmentä vuotta.  My heritage-sivuilla kerrotaan hänen olleen viisi kertaa naimisissa.