Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Ilpo Kaikkosen, kun se ei esittele naisiaan julkisuudessa.
Minä haluaisin pääministerin. Perusteluna että siinä vasta Nainen.
Ilpon ottaisin. Siinä vasta mies isolla I:llä! <3
Ihanan koskettava se Ilpon uusi biisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Teemu Keskisarja. Ihana pörröpää, rehellinen, fiksu ja komeakin.
Pörröpää kyllä mutta kummallinen puunaama-ilme. Jotain hänessä kyllä silti on. Mutta olipa suuri pettymys kun Keskisarja teoksessaan Saapasnahkatorni-Aleksin Kiven elämänkertomus puhuu, enpä nyt muista tarkalleen, kun ei ole kirja näpissä, mutta jotenkin siihen suuntaan että "jokainen (ahdisteltu) piikatyttö ei ollut (onneksi )kuullutkaan metoo-vikinästä!
Lause ei ole lainattu suoraan Keskisarjan teoksesta mutta hän antaa ymmärtää mitä mieltä on metoo-liikkeestä. Se kenellä tämä kirja on nyt saapusalla, katsokoon tarkemmin sen kohdan ja kirjoittakoon k.o. kohdan.
Voi Teemu minkä teit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donald Sutherlandin, vaikka se on yli 60 vuotta (!!!) mua vanhempi. Siinä miehessä on mieletön karisma. Ei vaan olis pitkäaikainen suhde se :(
Oho, isoisäfetissi
84-vuotiaalla Donaldilla on todella enemmän karismaa kuin pojallaan Kieferillä. Ottaisin isän mieluummin kuin pojan joka on syntynyt samana vuonna kuin minä.
Jos menisin aikakoneella takaisin vaikkapa neljäkymmentä vuotta, ottaisin Leo Lastumäen! Aah, iso partaäijä ja joskus hänellä oli sellainen vähän pidempi tukkakin. Mikä nalle! Tosin hän olisi ollut varmaan aika haastava aviopuoliso, hänhän oli naimissa useamman kerran.
Mies ei ole koskaan liian pitkä, vatsaakin saa olla, hyvä parrankasvu ja mielellään pitkä paksu tukka.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kyllä kuuma mutta enpidä dominoivista naisista. Ei ole vaimo-ainetta.
Näpit irti Ilposta, meillä on jo orastava suhde tässä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kyllä kuuma mutta enpidä dominoivista naisista. Ei ole vaimo-ainetta.
Mitä on "vaimo-aine"?
Vierailija kirjoitti:
Näpit irti Ilposta, meillä on jo orastava suhde tässä! :D
Mielikuvituksessas ehkä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu Keskisarja. Ihana pörröpää, rehellinen, fiksu ja komeakin.
Pörröpää kyllä mutta kummallinen puunaama-ilme. Jotain hänessä kyllä silti on. Mutta olipa suuri pettymys kun Keskisarja teoksessaan Saapasnahkatorni-Aleksin Kiven elämänkertomus puhuu, enpä nyt muista tarkalleen, kun ei ole kirja näpissä, mutta jotenkin siihen suuntaan että "jokainen (ahdisteltu) piikatyttö ei ollut (onneksi )kuullutkaan metoo-vikinästä!
Lause ei ole lainattu suoraan Keskisarjan teoksesta mutta hän antaa ymmärtää mitä mieltä on metoo-liikkeestä. Se kenellä tämä kirja on nyt saapusalla, katsokoon tarkemmin sen kohdan ja kirjoittakoon k.o. kohdan.
Voi Teemu minkä teit!
Älä nyt jaksa jauhaa metoosta, kun minä haaveilen Ilpon pakaroista..
Samaa aattelin. Toivottavasti kukaan julkkis ei lue tätä ketjua, koska voisi tulla vähän metoo-olo. Aika törkeesti olen esineellistänyt täällä paria heppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donald Sutherlandin, vaikka se on yli 60 vuotta (!!!) mua vanhempi. Siinä miehessä on mieletön karisma. Ei vaan olis pitkäaikainen suhde se :(
Oho, isoisäfetissi
84-vuotiaalla Donaldilla on todella enemmän karismaa kuin pojallaan Kieferillä. Ottaisin isän mieluummin kuin pojan joka on syntynyt samana vuonna kuin minä.
Kiefer Sutherlandin näköisiä miehiä nukkuu jokaisella puistonpenkillä kesäöisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, isoisäfetissi
Kiefer Sutherlandin näköisiä miehiä nukkuu jokaisella puistonpenkillä kesäöisin.
Karu kommentti :D Mutta tässä on jotakin runollista.
Lähteeköhän tämä ketju tänään samalla lailla laukalle kuin eilen illalla?
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän tämä ketju tänään samalla lailla laukalle kuin eilen illalla?
Jää nähtäväksi :) Tänään on mun vuoro olla ottanut pari, ja alkaa koko ajan tuntua paremmalta ajatukselta kuvailla sitä mun unta. Koko päivän pyörinyt mielessä.
-Se joka näki unta Wolverinesta
Kävin äsken lähikaupassa ja siellä oli kyllä niin komeita duunari miehiä että.. Eikä takuulla ole pää täynnä keltaista nestettä..
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken lähikaupassa ja siellä oli kyllä niin komeita duunari miehiä että.. Eikä takuulla ole pää täynnä keltaista nestettä..
Raksamiehet duunivaatteet päällä on superhot.
Juu en! Joko lähtisi kommentti poistoon saman tien tai koko keskustelu siirtyisi seksipuolelle. Sen verran voin sanoa, että sitä adamantiumia oli ihan joka paikassa.