Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
941/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa näistä "puolisoista" on valittu vain ulkonäön perusteella. Ette ole ajatelleet siis miten tuon kanssa voisi avioliitossa elää ja lapsia hoitaa? Hugh Jackman ja Jennifer Lopez - ei kai nyt AVIOliittoa sentään? Ja Sanna Marin - siinä varsinainen pullantuoksuinen äityli, hah!

Hugh Jackman on hyvä aviomies vaimolleen, joten miksi ihmeessä ei? Kyllä mä sen kanssa loppuikäni viettäisin. Tai siis todennäköisesti sen loppuiän, kun olen yli 20 vuotta nuorempi. :)

Mä en varmaankaan huolis loppuiäkseni. Haluaisin vanheta jonkun sellaisen kanssa, joka olisi lähempänä mun omaa ikää (24). Mutta viikonlopuksi ottaisin enemmän kuin mielelläni. Käytäis ajelemassa prätkällä, saisin pitää tiukasti kiinni siitä upeasta rungosta. Ja vietettäis aikaa jossakin hämärässä motellissa tehden toisemme tyytyväisiks ja onnellisiks. Siitä sitten heittäis mut takas lentokentälle ja jatkettais elämiämme tahoillamme mukavien muistojen kanssa. Joo, kyllä kiitos.

Huh. Jestas miten mukava ajatus. Kiitos mielikuvista...

Oli niin vahva mielikuva, että tunki uniinkin, tosin oli roolihahmossaan. Mäpäs olinkin viime yönä Wolverinen kanssa, nännännää! Paras yö IKINÄ. <3 Oli vieläpä niitä unia, että tunsin sen kaiken. Harvinaista herkkua. Tätä muistoa vaalin elinikäni <3

No kerro nyt tarkemmin, päästään muutkin hekumoimaan :D

Juu en! Joko lähtisi kommentti poistoon saman tien tai koko keskustelu siirtyisi seksipuolelle. Sen verran voin sanoa, että sitä adamantiumia oli ihan joka paikassa.

Vierailija
942/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilpo Kaikkosen, kun se ei esittele naisiaan julkisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin pääministerin. Perusteluna että siinä vasta Nainen.

Vierailija
944/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilpon ottaisin. Siinä vasta mies isolla I:llä! <3

Vierailija
945/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan koskettava se Ilpon uusi biisi. :)

Vierailija
946/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Keskisarja. Ihana pörröpää, rehellinen, fiksu ja komeakin.

Pörröpää kyllä mutta kummallinen puunaama-ilme. Jotain hänessä kyllä silti on. Mutta olipa suuri pettymys kun Keskisarja teoksessaan Saapasnahkatorni-Aleksin Kiven elämänkertomus puhuu, enpä nyt muista tarkalleen, kun ei ole kirja näpissä, mutta jotenkin siihen suuntaan että "jokainen (ahdisteltu) piikatyttö ei ollut  (onneksi )kuullutkaan metoo-vikinästä!

Lause ei ole lainattu suoraan Keskisarjan teoksesta mutta hän antaa ymmärtää mitä mieltä on metoo-liikkeestä. Se kenellä tämä kirja on nyt saapusalla, katsokoon tarkemmin sen kohdan ja kirjoittakoon k.o. kohdan. 

Voi Teemu minkä teit!

Vierailija
947/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald Sutherlandin, vaikka se on yli 60 vuotta (!!!) mua vanhempi. Siinä miehessä on mieletön karisma. Ei vaan olis pitkäaikainen suhde se :(

Oho, isoisäfetissi

84-vuotiaalla Donaldilla on todella enemmän karismaa kuin pojallaan Kieferillä. Ottaisin isän mieluummin kuin pojan joka on syntynyt samana vuonna kuin minä.

Vierailija
948/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin aikakoneella takaisin vaikkapa neljäkymmentä vuotta, ottaisin Leo Lastumäen! Aah, iso partaäijä ja joskus hänellä oli sellainen vähän pidempi tukkakin. Mikä nalle!   Tosin hän olisi ollut varmaan aika haastava aviopuoliso, hänhän oli naimissa useamman kerran.

Mies ei ole koskaan liian pitkä, vatsaakin saa olla, hyvä parrankasvu ja mielellään pitkä paksu tukka.

Vierailija
949/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on kyllä kuuma mutta enpidä dominoivista naisista. Ei ole vaimo-ainetta.

Vierailija
950/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti Ilposta, meillä on jo orastava suhde tässä! :D

Vierailija
951/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on kyllä kuuma mutta enpidä dominoivista naisista. Ei ole vaimo-ainetta.

Mitä on "vaimo-aine"?

Vierailija
952/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpit irti Ilposta, meillä on jo orastava suhde tässä! :D

Mielikuvituksessas ehkä..

Vierailija
953/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu Keskisarja. Ihana pörröpää, rehellinen, fiksu ja komeakin.

Pörröpää kyllä mutta kummallinen puunaama-ilme. Jotain hänessä kyllä silti on. Mutta olipa suuri pettymys kun Keskisarja teoksessaan Saapasnahkatorni-Aleksin Kiven elämänkertomus puhuu, enpä nyt muista tarkalleen, kun ei ole kirja näpissä, mutta jotenkin siihen suuntaan että "jokainen (ahdisteltu) piikatyttö ei ollut  (onneksi )kuullutkaan metoo-vikinästä!

Lause ei ole lainattu suoraan Keskisarjan teoksesta mutta hän antaa ymmärtää mitä mieltä on metoo-liikkeestä. Se kenellä tämä kirja on nyt saapusalla, katsokoon tarkemmin sen kohdan ja kirjoittakoon k.o. kohdan. 

Voi Teemu minkä teit!

Älä nyt jaksa jauhaa metoosta, kun minä haaveilen Ilpon pakaroista..

Samaa aattelin. Toivottavasti kukaan julkkis ei lue tätä ketjua, koska voisi tulla vähän metoo-olo. Aika törkeesti olen esineellistänyt täällä paria heppua.

Vierailija
954/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald Sutherlandin, vaikka se on yli 60 vuotta (!!!) mua vanhempi. Siinä miehessä on mieletön karisma. Ei vaan olis pitkäaikainen suhde se :(

Oho, isoisäfetissi

84-vuotiaalla Donaldilla on todella enemmän karismaa kuin pojallaan Kieferillä. Ottaisin isän mieluummin kuin pojan joka on syntynyt samana vuonna kuin minä.

Kiefer Sutherlandin näköisiä miehiä nukkuu jokaisella puistonpenkillä kesäöisin.

Vierailija
955/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, isoisäfetissi

Kiefer Sutherlandin näköisiä miehiä nukkuu jokaisella puistonpenkillä kesäöisin.

Karu kommentti :D Mutta tässä on jotakin runollista.

Vierailija
956/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteeköhän tämä ketju tänään samalla lailla laukalle kuin eilen illalla?

Vierailija
957/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteeköhän tämä ketju tänään samalla lailla laukalle kuin eilen illalla?

Jää nähtäväksi :) Tänään on mun vuoro olla ottanut pari, ja alkaa koko ajan tuntua paremmalta ajatukselta kuvailla sitä mun unta. Koko päivän pyörinyt mielessä.

-Se joka näki unta Wolverinesta

Vierailija
958/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken lähikaupassa ja siellä oli kyllä niin komeita duunari miehiä että.. Eikä takuulla ole pää täynnä keltaista nestettä..

Vierailija
959/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken lähikaupassa ja siellä oli kyllä niin komeita duunari miehiä että.. Eikä takuulla ole pää täynnä keltaista nestettä..

Raksamiehet duunivaatteet päällä on superhot.

Vierailija
960/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARKKU KARVONEN ON HOT