Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
921/2753 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin juuri pitäväni tummista naisista.

Kysymyksestä mieleen tulivat Satu Tuomisto, Satu Tuomola ja Karita Tykkä.

t. M49

Tuo tumma nainen, tanssi niin kuin liekit nuotion.. :)

Vierailija
922/2753 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi lähteä joiltakin vähän laukalle? Lopputuloksena puolet näistä kommnteista poistuu, onneksi ei kai koko ketju.

Jospa modet olis vähän lempeämpiä näin perjantai-iltana. Kohta menee palstakin kiinni niin meno väkisinkin rauhoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2753 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna Kuvaja

Vierailija
924/2753 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut sai tän ketjun uudesta suunnasta :D

Vierailija
925/2753 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt palaan alkuperäseiseen kysymykseen ottaisin Shanna Marinin koska en ikinä pääse siitä kun hän luki valmius-lakia ääneen tvssä niin mulla seisoi monta tuntia.

Luulin jo kuulleeni kaiken, mutta ei.. nyt olen kuullut kaiken..

Tää on just näitä että Sanna saisi lukea vaikka puhelinluetteloa niin tuollaiset kuolaa.

panisin kovaa takaapäin kun lukisi.

alapeukku pistäisi eestäpäin?

Hö hö hö höö :D

Vierailija
926/2753 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domhnall Gleeson

Symppiksen, kiltin ja huumorintajuisen oloinen. Vähän kukkakeppi mun makuun mut joku tässä punapäässä sytyttää. Ah 🤤

Vierailija
927/2753 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin mahtavia, fellow av-mammat. Kiitos että olette olemassa <3 Ottaisin jonkun teistä, koska oottehan te nyt legendaarisia!

Vierailija
928/2753 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Domhnall Gleeson

Symppiksen, kiltin ja huumorintajuisen oloinen. Vähän kukkakeppi mun makuun mut joku tässä punapäässä sytyttää. Ah 🤤

Mä ottaisin sen iskän. Hellooouuuuuuuu!

Vierailija
929/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Domhnall Gleeson

Mä ottaisin sen iskän. Hellooouuuuuuuu!

Yksi syy lisää ottaa poika, mikä appiukko 👌

Vierailija
930/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa näistä "puolisoista" on valittu vain ulkonäön perusteella. Ette ole ajatelleet siis miten tuon kanssa voisi avioliitossa elää ja lapsia hoitaa? Hugh Jackman ja Jennifer Lopez - ei kai nyt AVIOliittoa sentään? Ja Sanna Marin - siinä varsinainen pullantuoksuinen äityli, hah!

Hugh Jackman on hyvä aviomies vaimolleen, joten miksi ihmeessä ei? Kyllä mä sen kanssa loppuikäni viettäisin. Tai siis todennäköisesti sen loppuiän, kun olen yli 20 vuotta nuorempi. :)

Mä en varmaankaan huolis loppuiäkseni. Haluaisin vanheta jonkun sellaisen kanssa, joka olisi lähempänä mun omaa ikää (24). Mutta viikonlopuksi ottaisin enemmän kuin mielelläni. Käytäis ajelemassa prätkällä, saisin pitää tiukasti kiinni siitä upeasta rungosta. Ja vietettäis aikaa jossakin hämärässä motellissa tehden toisemme tyytyväisiks ja onnellisiks. Siitä sitten heittäis mut takas lentokentälle ja jatkettais elämiämme tahoillamme mukavien muistojen kanssa. Joo, kyllä kiitos.

Huh. Jestas miten mukava ajatus. Kiitos mielikuvista...

Oli niin vahva mielikuva, että tunki uniinkin, tosin oli roolihahmossaan. Mäpäs olinkin viime yönä Wolverinen kanssa, nännännää! Paras yö IKINÄ. <3 Oli vieläpä niitä unia, että tunsin sen kaiken. Harvinaista herkkua. Tätä muistoa vaalin elinikäni <3

Vierailija
931/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa näistä "puolisoista" on valittu vain ulkonäön perusteella. Ette ole ajatelleet siis miten tuon kanssa voisi avioliitossa elää ja lapsia hoitaa? Hugh Jackman ja Jennifer Lopez - ei kai nyt AVIOliittoa sentään? Ja Sanna Marin - siinä varsinainen pullantuoksuinen äityli, hah!

Hugh Jackman on hyvä aviomies vaimolleen, joten miksi ihmeessä ei? Kyllä mä sen kanssa loppuikäni viettäisin. Tai siis todennäköisesti sen loppuiän, kun olen yli 20 vuotta nuorempi. :)

Mä en varmaankaan huolis loppuiäkseni. Haluaisin vanheta jonkun sellaisen kanssa, joka olisi lähempänä mun omaa ikää (24). Mutta viikonlopuksi ottaisin enemmän kuin mielelläni. Käytäis ajelemassa prätkällä, saisin pitää tiukasti kiinni siitä upeasta rungosta. Ja vietettäis aikaa jossakin hämärässä motellissa tehden toisemme tyytyväisiks ja onnellisiks. Siitä sitten heittäis mut takas lentokentälle ja jatkettais elämiämme tahoillamme mukavien muistojen kanssa. Joo, kyllä kiitos.

Oli niin vahva mielikuva, että tunki uniinkin, tosin oli roolihahmossaan. Mäpäs olinkin viime yönä Wolverinen kanssa, nännännää! Paras yö IKINÄ. <3 Oli vieläpä niitä unia, että tunsin sen kaiken. Harvinaista herkkua. Tätä muistoa vaalin elinikäni <3

Oon ihan vaan piirun verran kateellinen :D

Vierailija
932/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Olen laihtunut gramman ja kaikki kasvoista! :D Pian mikään ei ole minun ja Arnold Schwarzeneggerin rakkauden tiellä! :) Ainiin mut sehän on jo vanha ukko.. No otan sen pojan sitten! :) Sen lehtolapsen..

Vierailija
933/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine. Kaunis, ihana naisellinen naurukin.

Luonteesta en osaa sanoa kun en tunne häntä. :)

Vierailija
934/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ootte nähneet kun Tom Hiddleston tekee "snake hips" -tanssiliikkeensä? Jos ette, googlatkaa. On meinaan aika mielikuvitusta ruokkiva liike.

Onhan se aika hotti. Vieläpä kohtelias ja hyvät käytöstavat, laulaa Hey good lookin, watcha got cookin', huumoripitoista läppää haastatteluissa, älyllinen, pitää koirista, timmi kunto, näyttelijänä tunneskaala laaja, viihdyttävä imitoija, tanssitaitoinen...

Vierailija
935/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ootte nähneet kun Tom Hiddleston tekee "snake hips" -tanssiliikkeensä? Jos ette, googlatkaa. On meinaan aika mielikuvitusta ruokkiva liike.

Onhan se aika hotti. Vieläpä kohtelias ja hyvät käytöstavat, laulaa Hey good lookin, watcha got cookin', huumoripitoista läppää haastatteluissa, älyllinen, pitää koirista, timmi kunto, näyttelijänä tunneskaala laaja, viihdyttävä imitoija, tanssitaitoinen...

Ja se katse, voi jestas. Menee jalat alta.

Vierailija
936/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt tarkemmin, päästään muutkin hekumoimaan :D

Vierailija
937/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Suosalo, koska on horoskooppimerkiltään rapu, taiteellinen ja hyvä näyttelijä ja varmasti hauska. :)

Vierailija
938/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Sutherlandin, vaikka se on yli 60 vuotta (!!!) mua vanhempi. Siinä miehessä on mieletön karisma. Ei vaan olis pitkäaikainen suhde se :(

Vierailija
939/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neil Hardwick.. Ihana huumorintaju ja sopivasti rouhea.

Pitää olla ei maitonaama 👨‍🦰😍

Vierailija
940/2753 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Sutherlandin, vaikka se on yli 60 vuotta (!!!) mua vanhempi. Siinä miehessä on mieletön karisma. Ei vaan olis pitkäaikainen suhde se :(

Oho, isoisäfetissi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi