Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Olen jo naimisissa julkisuuden henkilön kanssa ja valitsisin mieheni edelleen. Meistä ei ole julkisia yhteiskuvia eikä miehen profiilissakaan lue, että on naimisissa koska mies ei halua tuoda minua julkisuuteen. Mies ei käytä sormusta töissä, koska tiedosta nousisi skandaali. Mies on ulkomaalainen ja emme asu Suomessa.
Miksi noin paljon alapeukkuja?
Janne Virtasen. Ei oo enää kakara ja takana ja edessä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin Wolverinen hehkutusta tässä ketjussa, mutta en ollut kylläkään ainuttakaan leffaa nähnyt missä se on. No eilen näin, tuli se X Men Days of Future Past telkkarista, ja piti ihan ottaa asiakseen katsoa. Nyt ymmärrän kaiken. I'm in love.
Aah niin, se on se leffa, jossa näkyy Wolverinen paljas peffa. Very nice, sai runosuonenkin laukkaamaan 👍
Hugh Jackman on kyllä NIIN unelma 💖
Vierailija kirjoitti:
Janne Virtasen. Ei oo enää kakara ja takana ja edessä elämää.
Siinä vasta mies! Kelpaisi mullekin. Mieletön karisma.
Jeffrey Dean Morganin. Ulkonäöllisesti 100% mun tyyppiä. Saa aseksuaaliltakin housut tippumaan. Varmaan myös hyväsydäminen.
Johan minä sanoin. Kuningas Thranduil.
Jennifer Lawrence. Kaunis,älykäs ja huumorintajuinen.
Keanu Reeves, Owen Wilsonia. Maaläheisiä ihmisiä joka haluu pysyä kaiken ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Keanu Reeves, Owen Wilsonia. Maaläheisiä ihmisiä joka haluu pysyä kaiken ulkopuolella.
Toivottavasti ei kuitenkaan sun.
Harri Moisio. Lupsakkaa jutustelua, tuskin vetäisi väkisin mukaan parrasvaloihin joissa en viihtyisi
https://gramho.com/media/2043871010322989286
Scott Eastwood olis kiva, kun isänsä on jo vähän liian vanha. Ja olishan sit appiukkokin silmäruokana.
Peter Franzen. Komea, ja ihana ja mukava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill oli niin seksikäs supermiehenä niin valitsisin hänet sellaisena
Eikö Witcherinä ole vielä hotimpi? Vai pidätkö enemmän siististä ja sheivatusta?
Myöhään tulee vastattuu joten...
Witcher on liian... en tiedä mitä, mutta ko. sarja ei uponnut minuun.
... liian samanlainen kuin Batman. (Se olemus)
Peter Parkkosen voisin ottaa. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo naimisissa julkisuuden henkilön kanssa ja valitsisin mieheni edelleen. Meistä ei ole julkisia yhteiskuvia eikä miehen profiilissakaan lue, että on naimisissa koska mies ei halua tuoda minua julkisuuteen. Mies ei käytä sormusta töissä, koska tiedosta nousisi skandaali. Mies on ulkomaalainen ja emme asu Suomessa.
Miksi noin paljon alapeukkuja?
Vai että ihan skandaali. Vaikea uskoa, että jonkun naimissaolo olisi skandaali. Tai jos miehesi on Unelmien poikamies, joka etsii telkkariohjelmassa itselleen vaimoa, niin sitten.
Ehkä et ymmärrä jos olet seurustellut vain suomalaisten tavisten kanssa ja hakeutunut tositeeveeseen, mutta oma ulkomaalainen puoliso ei ole ikimaailmassa osallistunut sellaisiin. Miehen manageri ja pieni lähipiirimme tietää meidän olevan naimisissa, mutta julkisuuteen tietoa emme ole antaneet.
Paul Rudd. Jotenkin turvallisen ja tavallisen oloinen mutta samalla kuuma.
Toinen voisi olla Alice Cooper. Ihailen hänen elämäntyötään ja lahjakkuuttaan. Vaikkei mikään komistus ole, niin mielenkiintoinen keskustelukumppani varmasti.
Suomalaisista varmaan Mikko Hyppönen. Älykäs, vaikuttaa mukavalta.