Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Anni Hautala, se on todella kaunis, ihana ja kova nauramaan. Lisäksi tykkään parikymppisenä miehenalkuna vähän vanhemmista naisista. Ah
Meri Sopanen. nyk Aalto.
Positiivinen ja kannustava puoliso. Hyvä manageri.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä kyllä yhtään tietäisi, mitä sanoa, jos Sauli tai joku muu tulisi juttelemaan. Pyörtyisi varmaan.. :D On ne niin eri maailmasta..
Minä kyllä tietäisin tasan tarkkaan, mitä sanoisin jos Niinistö tulisi juttelemaan. Ja luulen, että hän menisi vaikeaksi, sillä tiedän mistä puhun ja hän mieluummin unohtaisi.
Ottaisin Mark Wahlbergin, koska hänen näkemisensä saa minut aina haluamaan seksiä.
Al Pacino on mun rakkaus... Voiko ihanampaa miestä löytyä? Kummisedät ja Scarface on mun lempielokuvia. Saisinpa nuoren Al Pacinon miehekseni.
N26
hotmisu kirjoitti:
Riku Rantala ja Ville Haapasalo. Tykkään kun miehessä on raamia ja vähän huithapelin vikaa. Keskusteltavaa olisi molempien kanssa matkailusta. Mut tekisin kyllä ihan jotain muuta. Oi kyllä.
Nämä kaksI kolmen kimpassa olisI jo ihan unelmaa! 😍
Huvilan ja huussin Heikki, kun se on niin näppärä käsistään :)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Mark Wahlbergin, koska hänen näkemisensä saa minut aina haluamaan seksiä.
Sama! Myös Matt Damon kävisi oikein hyvin 😍 Heissä on paljon samaa näköä.
10tonninkatsoja kirjoitti:
Ottaisin Riitta Väisäsen. Olis tosi rakkautta enkä menisi rahan takia naimisiin. On myös viehättävä ja runsas Nainen isolla N-kirjaimella.
Toivottavasti ulos-ottovelkainen Riittakaan ei menisi sinun rahojesi vuoksi naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torppa. Kahden takia.
Ai sen korvien takia? Jalkojen?
Olen niin helpottunut kun kukaan muu ei ole menossa naimisiin Ruben Stillerin kanssa.
(olen siis se joka aiemmin jo hänestä kirjoitti)
Riku Rantala olisi kyllä enemmän itseni ikäinen ja samalla tavalla velmut silmät ja mielenkiintoiset jutut. Ehkä jopa velmummat, mutta hiukan huolettaisi häntä noille reissuilleen laskea kun kyllä tuntuu kelpaavan muillekin.
mietin että mitä näitä nyt on ulkomaalaisia.. Ricky Gervais kenties.
Minulle siis näköjään iskee hyvät jutut, ulkonäkö ei niin oleellinen.
jos olisin mies: Pirjo Heikkilä!!!
Sixten Korkman. Olisi lukenut herrasmies, jonka kanssa keskustella viisaita taloudesta.
https://www.egorazzi.com/.a/6a00d8341c4f0953ef0240a4871aaa200d-750wi
Todennäkösesti sovittaisiin aika hyvin yhteen.Ollaan temperamenttisiä oman arvonsa tuntevia molemmat :)
Valtteri Bottas. Vaikuttaa mukavalta, rauhalliselta, luotettavalta... Pitää urheilullisesta elämästä ja hän on kelpuuttanut puolisoikseen ihanan "tavalliset" naiset eli ei näytä olevan mallien perässä juoksentelija.
Jere Karalahti. On taas vapaa.
Harry Styles. Vaikuttaa olevan arvot kohdallaan, komea ja huumorintajuinen. Eipä häntä vaikuttaisi haittaavan muutaman vuoden vanhempikaan nainen. Enkä ole One Direction-fani tai tiedä edes yhtään biisiä, luulen että siitä saisi plussaa.
Mielummin ottaisin kyllä jonkun vähän pienemmän julkkiksen, mutta ei kyllä tullut yhtäkään suomalaista mieleen, joka ei olisi liian äijäilevä tai homo.
Bradley Cooper. En tiedä olisiko aivan aviomiesainesta, mutta ne silmät 😍
Riku Rantala ja Ville Haapasalo. Tykkään kun miehessä on raamia ja vähän huithapelin vikaa. Keskusteltavaa olisi molempien kanssa matkailusta. Mut tekisin kyllä ihan jotain muuta. Oi kyllä.