Sivut

Kommentit (1532)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo naimisissa julkisuuden henkilön kanssa ja valitsisin mieheni edelleen. Meistä ei ole julkisia yhteiskuvia eikä miehen profiilissakaan lue, että on naimisissa koska mies ei halua tuoda minua julkisuuteen. Mies ei käytä sormusta töissä, koska tiedosta nousisi skandaali. Mies on ulkomaalainen ja emme asu Suomessa.

Miksi noin paljon alapeukkuja?

Vai että ihan skandaali. Vaikea uskoa, että jonkun naimissaolo olisi skandaali. Tai jos miehesi on Unelmien poikamies, joka etsii telkkariohjelmassa itselleen vaimoa, niin sitten.

Ehkä et ymmärrä jos olet seurustellut vain suomalaisten tavisten kanssa ja hakeutunut tositeeveeseen, mutta oma ulkomaalainen puoliso ei ole ikimaailmassa osallistunut sellaisiin. Miehen manageri ja pieni lähipiirimme tietää meidän olevan naimisissa, mutta julkisuuteen tietoa emme ole antaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
hotmisu

Riku Rantala ja Ville Haapasalo. Tykkään kun miehessä on raamia ja vähän huithapelin vikaa. Keskusteltavaa olisi molempien kanssa matkailusta. Mut tekisin kyllä ihan jotain muuta. Oi kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä kyllä yhtään tietäisi, mitä sanoa, jos Sauli tai joku muu tulisi juttelemaan. Pyörtyisi varmaan.. :D On ne niin eri maailmasta..

Minä kyllä tietäisin tasan tarkkaan, mitä sanoisin jos Niinistö tulisi juttelemaan. Ja luulen, että hän menisi vaikeaksi, sillä tiedän mistä puhun ja hän mieluummin unohtaisi.

Vierailija

Al Pacino on mun rakkaus... Voiko ihanampaa miestä löytyä? Kummisedät ja Scarface on mun lempielokuvia. Saisinpa nuoren Al Pacinon miehekseni.

N26

Vierailija

hotmisu kirjoitti:
Riku Rantala ja Ville Haapasalo. Tykkään kun miehessä on raamia ja vähän huithapelin vikaa. Keskusteltavaa olisi molempien kanssa matkailusta. Mut tekisin kyllä ihan jotain muuta. Oi kyllä.

Nämä kaksI kolmen kimpassa olisI jo ihan unelmaa! 😍

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Mark Wahlbergin, koska hänen näkemisensä saa minut aina haluamaan seksiä.

Sama! Myös Matt Damon kävisi oikein hyvin 😍 Heissä on paljon samaa näköä.

Vierailija

10tonninkatsoja kirjoitti:
Ottaisin Riitta Väisäsen. Olis tosi rakkautta enkä menisi rahan takia naimisiin. On myös viehättävä ja runsas Nainen isolla N-kirjaimella.

Toivottavasti ulos-ottovelkainen Riittakaan ei menisi sinun rahojesi vuoksi naimisiin.

Vierailija

Olen niin helpottunut kun kukaan muu ei ole menossa naimisiin Ruben Stillerin kanssa.
(olen siis se joka aiemmin jo hänestä kirjoitti)

Riku Rantala olisi kyllä enemmän itseni ikäinen ja samalla tavalla velmut silmät ja mielenkiintoiset jutut. Ehkä jopa velmummat, mutta hiukan huolettaisi häntä noille reissuilleen laskea kun kyllä tuntuu kelpaavan muillekin.

mietin että mitä näitä nyt on ulkomaalaisia.. Ricky Gervais kenties.
Minulle siis näköjään iskee hyvät jutut, ulkonäkö ei niin oleellinen.

jos olisin mies: Pirjo Heikkilä!!!

Vierailija

Valtteri Bottas. Vaikuttaa mukavalta, rauhalliselta, luotettavalta... Pitää urheilullisesta elämästä ja hän on kelpuuttanut puolisoikseen ihanan "tavalliset" naiset eli ei näytä olevan mallien perässä juoksentelija.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat