Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Liisa Rintaniemi. Seksikäs, kaunis, ja käyttää aina hameita.
Ihastuttava Liisa! Myös Mette vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. Ottaisin, vaikka olenkin nainen. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin Wolverinen hehkutusta tässä ketjussa, mutta en ollut kylläkään ainuttakaan leffaa nähnyt missä se on. No eilen näin, tuli se X Men Days of Future Past telkkarista, ja piti ihan ottaa asiakseen katsoa. Nyt ymmärrän kaiken. I'm in love.
Aah niin, se on se leffa, jossa näkyy Wolverinen paljas peffa. Very nice, sai runosuonenkin laukkaamaan 👍
Hugh Jackman on kyllä NIIN unelma 💖
:D Vähempikin saa runoilemaan. Nam. Kai kiinnititte myös huomiota, ettei niiden farkkujen alle mennyt alushousuja? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill oli niin seksikäs supermiehenä niin valitsisin hänet sellaisena
Eikö Witcherinä ole vielä hotimpi? Vai pidätkö enemmän siististä ja sheivatusta?
Myöhään tulee vastattuu joten...
Witcher on liian... en tiedä mitä, mutta ko. sarja ei uponnut minuun.
... liian samanlainen kuin Batman. (Se olemus)
Okei, et siis pidä synkän oloisesta tyypistä. Ymmärrän.
Olen vaatimaton mies ja mulle kelpaisi oikein hyvin anne kukkohovi.
Vierailija kirjoitti:
Valtteri Bottas. Vaikuttaa mukavalta, rauhalliselta, luotettavalta... Pitää urheilullisesta elämästä ja hän on kelpuuttanut puolisoikseen ihanan "tavalliset" naiset eli ei näytä olevan mallien perässä juoksentelija.
Se onkin urheilijoiden perässä juoksentelija tai pyöräilijä. :)
Minä teille vee aukon näytän! :D t. Rivo Reetta
Jos ihan tavallisen työpaikankin saisi, niin se riittäisi vallan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Harry Styles. Vaikuttaa olevan arvot kohdallaan, komea ja huumorintajuinen. Eipä häntä vaikuttaisi haittaavan muutaman vuoden vanhempikaan nainen. Enkä ole One Direction-fani tai tiedä edes yhtään biisiä, luulen että siitä saisi plussaa.
Mielummin ottaisin kyllä jonkun vähän pienemmän julkkiksen, mutta ei kyllä tullut yhtäkään suomalaista mieleen, joka ei olisi liian äijäilevä tai homo.
Tykkääkö Harry naisista?
Olen ehkä vastannut jo. Pahoittelut mahdollisesta toistosta. Aina herkkänä vastailemassa tämmöisiin ketjuihin.
Pablo Schreiber ja ihan omana itsenään. Ihana, hauska, luontoa rakastava herrasmies ja upee isä (instan perusteella). Ensi ihastus tapahtui American Godsia katsellessa. Sydän läpättää myös Mad Sweeneylle. Ei liian komee ja silti herkku, Mies isolla ämmällä. ;)
Lotta Hintsa. Siinä on seikkailijaluonnetta minulle sopivasti ja ulkonäkö 5/5
Jonkun täyshomon :D
T. Aseksuaali
Tai aseksuaalihan olis tietty paras, mutta niitä ei oikein näy mediassa.
Seth MacFarlane.
No, kiinnostaisi tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Seth MacFarlane.
No, kiinnostaisi tutustua.
Se on varmaan ihan yberperverssi jätkä. Kiehtova kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin Wolverinen hehkutusta tässä ketjussa, mutta en ollut kylläkään ainuttakaan leffaa nähnyt missä se on. No eilen näin, tuli se X Men Days of Future Past telkkarista, ja piti ihan ottaa asiakseen katsoa. Nyt ymmärrän kaiken. I'm in love.
Aah niin, se on se leffa, jossa näkyy Wolverinen paljas peffa. Very nice, sai runosuonenkin laukkaamaan 👍
:D Vähempikin saa runoilemaan. Nam. Kai kiinnititte myös huomiota, ettei niiden farkkujen alle mennyt alushousuja? ;)
naiset on kyllä ihan tasan yhtä pervoja kuin miehet. ei se haittaa, mutta turhaa väittää, että olisitte jotenkin siveellisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset on kyllä ihan tasan yhtä pervoja kuin miehet. ei se haittaa, mutta turhaa väittää, että olisitte jotenkin siveellisempiä.
Pahoittelut, jos tämä nyt murskaa siveelliset käsityksesi, mutta olemme kyllä se pervompi sukupuoli. :D
Kokemus asiantuntijana voin kertoa, että missään et kuule niin pervoja vitsejä kuin ravintola-alalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Huvilan ja huussin Heikki, kun se on niin näppärä käsistään :)
Minä taas ottaisin Huvilan ja huussin, Huussin, kun sitä on niin näppärä käyttää.
Harry Harkimon. Olen rukoillut, että tiemme kohtaisivat jossain. Minä pidän hänestä oikeasti!
Jos olisi pakko, mitä onneksi Suomessa ei näissä asioissa ole, niin ottaisin Ilpo Kaikkosen. Ihan puhtaasti siitä syystä, että uskon meidän olevan niin samankaltaisia, että olisimme varmasti hyviä kavereita.
Liisa Rintaniemi. Seksikäs, kaunis, ja käyttää aina hameita.