Sivut

Kommentit (799)

10tonninkatsoja

Ottaisin Riitta Väisäsen. Olis tosi rakkautta enkä menisi rahan takia naimisiin. On myös viehättävä ja runsas Nainen isolla N-kirjaimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä itselläkin joku vastuu, jos julkkikseen rakastuu ja sydämensä särkee.

Näissä tarinoissa olisi vain onnellisia loppuja!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kit Harington. Vielä mieluummin Jon Snow: kuuliainen, lojaali, ulkonäkö 10+
Kun asiaa tarkemmin mietin niin kuka tahansa GoT:n miesnäyttelijä kelpaisi.

Joffrey?

No en nyt ehkä häntä ottaisi. Tai Tommenia. Anoppi olisi ainakin suoraan saatanasta😈

Ramsey Boltonin näyttelijä on ihana. Ramsayn roolihahmo - vähemmän ihana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kit Harington. Vielä mieluummin Jon Snow: kuuliainen, lojaali, ulkonäkö 10+
Kun asiaa tarkemmin mietin niin kuka tahansa GoT:n miesnäyttelijä kelpaisi.

Joffrey?

No en nyt ehkä häntä ottaisi. Tai Tommenia. Anoppi olisi ainakin suoraan saatanasta😈

Ramsey Boltonin näyttelijä on ihana. Ramsayn roolihahmo - vähemmän ihana.

Huikea näyttelijä kyllä tuo Ramsayn näyttelijä. Pelottava, ahdistava ja kammottava rooli. Varmaan mielenkiintoinen näytellä.

Olikohan samaa kuin Cerseillä (Lena Headey)? Joutui napsimaan vihkoja ihmisten käsistä, jotta sai antaa nimikirjoituksia. Ihmisillä meni roolihahmo ja näyttelijä autuaasti sekaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltolan. On komea ja fiksu. Hänen kanssaan voisin käydä pitkiä ja kiinnostavia keskusteluja maailmanpolitiikasta ja yhteiskuntien tilasta.

N46

Erinomaiset perustelut. Mika olisi kyllä ehdottomasti aviomiesainesta omastakin mielestä ☺️

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill oli niin seksikäs supermiehenä niin valitsisin hänet sellaisena

Eikö Witcherinä ole vielä hotimpi? Vai pidätkö enemmän siististä ja sheivatusta?

Witcherinä näytti naurettavalta :D

-Eri

En kyllä tiedä mistä kulmasta pitää katsoa, että siitä naurettavan saa. Onko liian erilainen se hiustyyli? :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiehtonut vähän sellaiset tuhmemmat komeat miehet, (bad boy look) mutta mieheksi en ottaisi kuitenkaan. Todellisuus ja fantasia ei kohtaa siinä kohtaa. Mitä jäisempi katse, sitä houkuttelevampi ilmestys.

Kuten Jean Grey totesi Wolverinelle, pahojen poikien kanssa flirttaillaan mutta hyvien kanssa mennään naimisiin.

(Mä ottaisin silti Jackmanin Wolverinen any day.)

Pahojen poikien kanssa toteutetaan kaikkein tuhmimmat fantasiat ja sen kipinöinnin perään jäädään haikailemaan, kun otetaan aviomieheksi joku tylsä ja turvallinen. Miksei ne kiinnostavimmat miehet koskaan ole aviomiesmateriaalia?

Koska pahoja poikia ei kiinnosta aviomiehen hommat. Miksi syödä vain yhtä ruokalajia kun on pääsy niin moneen pöytään.

Vierailija

Javier Bardem. Perhearvot, rehevä elämäniloinen espanjalaisuus, ulkonäkö, luonne, merkki kalat, sopiva ikä. Kaupan päälle tosin saisin Penelopen ja 2 lasta jos mitään ei kerta saisi muuttaa...

Vierailija

John Kennedy jr. Jos olisi siis elossa. Komein mies mitä ikinä olen nähnyt.
Eero Lehti voisi tulla myös kyseeseen. Ilman avioehtoa, testamentin kera. Ikäero on sopiva, mutta miten mahtaa olla terveyden laita? Löytyykö sydän- ja verisuonitauteja? Minulla on jo verkkosukat ja sukkanauhaliivit valmiina. Minusta Eero saisi erinomaisen lesken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiehtonut vähän sellaiset tuhmemmat komeat miehet, (bad boy look) mutta mieheksi en ottaisi kuitenkaan. Todellisuus ja fantasia ei kohtaa siinä kohtaa. Mitä jäisempi katse, sitä houkuttelevampi ilmestys.

Kuten Jean Grey totesi Wolverinelle, pahojen poikien kanssa flirttaillaan mutta hyvien kanssa mennään naimisiin.

(Mä ottaisin silti Jackmanin Wolverinen any day.)

No mutta Wolverinehan on pahaksi pojaksi aika special case, oli Jean Grey'hin ihan päättömästi rakastunut. Ei mikään perusrenttu, siis.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat