Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Kape Aihinen tai Serko Rantanen
Benedict Cumberbatch
On komea, mukavan oloinen, muutaman vuoden vanhempi kuin minä. Siinä perustelut eli en tiedä hänestä juuri mitään mutta sykähdyttää. Tosin minulla on todella huono kielitaito joten olisi hankaluuksia ymmärryksessä.
Suomalaisista valitsisin aku hirviniemen koska hänkin melkein saman ikäinen ja vaikuttaa hauskalta tyypiltä luonnostaankin. Keksisi varmaan elämään väriä. Hyvännäköinen hänkin kyllä.
Jean Dujardin. Hänen tarvitsisi vain kuiskutella ranskaksi korvaani, tekisin ihan mitä tahansa.
Eino Heiskanen, on vaan sellainen hottis ja myös erittäin miellyttävä ja sympaattinen kaveri, olen myyty.
Kumma ettei Aidan Turneria (Poldark) ole vielä mainittu: se kiihkeä katse...
Ulkonäön puolesta Dwayne Johnson mutta ehkä vähän liian vanha mulle ja luonteesta tosin entiedä mitään.
Suomalaisista Esko Eerikäinen tai Ernest Lawson ulkonäön lisäksi vaikuttaa muutenki kunnollisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Kerttu Kotakorven puolisokseni. Hän on kaunis, hyvin pukeutuva nainen, joka tietää sää- ja ilmastoasioista.
Niin mäkin tiedän. Luen IS:n SÄÄ-tiedoista. ;)
Matti Tuominen on valitettavasti jo kuollut, mutta siinä oli mies joka sai pöksyt märiksi. Charmantti mies. Itse olen 35.v
M kirjoitti:
Anne kukkohovi
Annessa on kyllä jotain kuumaa ja seksikästä ehdottomasti.
Brad Pittin. On hauskannäköinen, hauska, hyvä tyylitaju ja pikkurempatkin onnistuu. Ja ollaan about samaa ikäluokkaa.
Brad Pittin. On hauskannäköinen, hauska, hyvä tyylitaju ja pikkurempatkin onnistuu. Ja ollaan about samaa ikäluokkaa.
Jarkko Suo <3
Suomalainen se olla pittää.
En jaksaisi jos parisuhteessa pitäisi puhua englantia.
Miksi porukka valitsee
täällä kokoajan jonkun ulkomaalaisen näyttelijän? Jaksaisitteko sitä että puoliso ei puhu suomea?
Eli nyt oikeesti hei..
En ole ap☺️
Vierailija kirjoitti:
Urheilutoimittaja Johannes Oikarisen: ihana ääni, komeakin, eikä sillä tavalla julkkis-julkkis etteikö kuitenkin olisi tavallinen mies. Urheilu yhteisenä mielenkiinnon kohteena.
Mukava huomata etten ole ainoa joka pitää hänen ääntään todella miellyttävänä. Sitä kuuntelee aina mielellään. Jotenkin hänen äänestään välittyy aina myös ne tunteet hyvin ja se kun hän innostuu jostakin. Myös ulkonäöllisesti todella mukava. Minäkin pidän urheilusta paljon, joten sekin sopisi. Tosin en osannut ajatella häntä ennen kuin luin viestisi.
Tähän ketjuun on tullut mukavan paljon erilaisia vaihtoehtoja!
Vierailija kirjoitti:
Pakko vastata Jennifer Lawrence, koska on niin eläväinen ja nätti nainen. Haastatteluissa vaikkuttanut huumorintajuiseltakin. Mutta ei Jennifer koskaan haluaisi katsella tällaista vanhaa suomiäijää, valitettavasti. Siihen se kaatuisikin sitten.
M43v
Näinhän se valitettavasti on :-(
Toinen vanhempi Jennifer-fani
Mahtava aloitus! Ja hyvä että kallistut Miikaan niin mulle jää Jaakko. N52
Matti Tuomisessa oli jotain turvallista ja isällistä ja komea ääni. Pidin Mattia jo nuorena tyttösenä seksikkäänä.
Stan Saanila ehdottomasti. Hän on hyvin hauskan näköinen, nokkela, fiksu, ja ennen kaikkea KILTTI. En voi kuvitella, että hän olisi ikinä ilkeä tai uhkaava. Jo hänen näkemisestään (tv:ssä) tulen aina hyvälle tuulelle! Kadehdin vilpittömästi hänen vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilutoimittaja Johannes Oikarisen: ihana ääni, komeakin, eikä sillä tavalla julkkis-julkkis etteikö kuitenkin olisi tavallinen mies. Urheilu yhteisenä mielenkiinnon kohteena.
Mukava huomata etten ole ainoa joka pitää hänen ääntään todella miellyttävänä. Sitä kuuntelee aina mielellään. Jotenkin hänen äänestään välittyy aina myös ne tunteet hyvin ja se kun hän innostuu jostakin. Myös ulkonäöllisesti todella mukava. Minäkin pidän urheilusta paljon, joten sekin sopisi. Tosin en osannut ajatella häntä ennen kuin luin viestisi.
No en mäkään ehkä muuten, mutta oikeesti, se ääni :) Todella ilo kuunnella ja just tuo innostuminen jne. mitä mainitsit. Piti sit joskus googlettaa että minkä näköinen tyyppi äänen taakse kätkeytyy (toki on joskus näkynyt ruudussakin mutta en ollut silloin vielä nähnyt) ja eipä se sit hullumpi ollutkaan, päinvastoin. :D
Esko Eerikäisen. Hän vaikuttaa olevan oikeasti hyvä mies.