Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
81/2753 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madventures Riku. Ei olisi tylsää seuraa.

Vierailija
82/2753 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Jackman on kyllä ihana, mutta taidan pysyä kotomaisissa miehissä. En osaa valita Henkka Hyppösen ja Miika Nousiaisen välillä. Mutta taidan ehkä sittenkin ottaa Miikan. Se vaan on niin ihanan lutunen.

Miika on kyllä tosi lutunen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2753 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu siitä miten ajattelen kyseisen henkilön sopivan yhteen kanssani. Myös monet sellaiset ihmiset, joista oikeasti pidän eivät sitten oikein vastaa sellaista joka jaksaisi minua ja elämämme sekä luonteemme olisi aivan erilainen. Tietenkin julkisuuden henkilöistä harvoin näkee sitä ihan todellista persoonaa. Jos haluan olla hullu niin sanon jonkun musiikkialan henkilön, jonka kanssa persoonamme ei oikein sopisi yhteen (toinen rohkea, itsevarma, tykkää olla esillä päinvastoin kuin minä) vaikka muuten varmasti yhteisiä kiinnostuksen kohteita olisikin. Todella vaikeaa sanoa ketään, mutta varmasti joku laulaja. Tuli nyt esim joku Crashdiet bändin Simon mieleen. Sitten kun sitä oikeasti miettii ja ei tavallaan pysty sijoittamaan itseen hänen viereensä luontevasti ( jos nyt muutenkaan) niin alkaa miettiä tarkemmin mitä siitä tulisi. Sitten alan tavallaan miettiä järkevämmin. Silloin juuri joku toimittaja ja muu "tavallisempi" henkilö voisi olla sellainen joka oikeasti sopii ja siitä tuliskin jotain. Nyt ei tule ketään sellaista mieleen, kun haaveilen aina erilaisista.

Vierailija
84/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Nyberg, jos olisi vapaa. Rauhallinen, siistin oloinen ja ollut saman kanssa pitkään, ikä sopiva ja sama vaimo ollut koko ajan, joten olisi uskollinen. Hauska piirre on se, että vaimonsa Sara on hiukan samannäköinen kasvoiltaan kuin minä.

Vierailija
85/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joaquin Phoenix, jaan samat arvot hänen kanssaan ja arvostan hänen työtään luonnon ja eläintensuojelun hyväksi. On komea ja sympaattinen. Samuli Edelmania olen ihaillut jo kauan, hän vaikuttaa olevan nykyisin sinut itsensä kanssa ja on levollisen ja empaattisen oloinen. 

Vierailija
86/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierce Brosnan. Komea, hellä ja uskollinen.

Vierailija
87/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Suosalo, karismaattinen ja kunnollinen❤️

Vierailija
88/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Daily Shown juontajan Trevor Noahin. Söpö, symppis ja hauska kaveri.

Vierailija
89/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Markkanen.

Komea, terveelliset elämäntavat ja -arvot, jalat maassa. Huumorintajuinen ja perhekeskeinen. 

Tommy Fränti on myös ihana, samettisen pehmeä ääni ja ne silmät!

Vierailija
90/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titaani eli Vertti Harjuniemi. Hauska ja komea.

Vierailija
91/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbuske. Hänen kanssaan voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja, on älykäs ja rikas. Varmaan hyvä sängyssäkin. Hänen asunto Helsingin keskustassa on niin tyylikäs, että todennäköisesti viihtyisin.

Vierailija
92/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Korpela, Jari Litmanen. Onan akansa huippuja, elävöt hyvin yksityisesti.

Vierailija
93/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski! tai Kuralahti.

Ei ois elämä tylsää

Vierailija
94/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään.

Vierailija
95/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bill Gates, hänellä on tarpeeksi rahaa elatukseen ja kumpikaan meistä ei ole homoseksuaali (tietääkseni), joten sillä saralla saisi olla rauhassa. Taitaa vaan olla jo naimisissa. Mutta jos siis pakkoavioliitto pitää tehdä.

Miehet ne sitten tykkää rahasta, kumma juttu ;)

Itse ottaisin Diego Lunan. Sillä on tosin lapsia, mikä on pienoinen miinus, mutta ainakaan makkarissa en koskaan kyllästyisi. Vaikuttaa myös fiksulta ja maanläheiseltä tyypiltä.

Vierailija
96/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameron Diaz aina ja ikuisesti

Vierailija
97/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Holma. Ei vinkuisi minulta seksiä ja kotona olisi hauskaa seuraa :D

T.aseksuaali

Vierailija
98/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Holma. Ei vinkuisi minulta seksiä ja kotona olisi hauskaa seuraa :D

T.aseksuaali

Sama. Minä ja Antti löhöttäisiin vierekkäin sohvalla sukankutimet kädessä ja pidettäisiin hauskaa. Minulla on usein Antti seurana nytkin, mutta vain podcastien kautta.

Vierailija
99/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla älykäs, hauska ja hyväluonteinen, ehkä joku kirjailija, jonka kanssa voi keskustella. Esimerkiksi Kari Hotakaisen kanssa varmasti tultaisiin juttuun. Edellä mainittua Stan Saanilaakin voisin harkita.

Vierailija
100/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra Olli.

Riuska, mutta tavallaan soma. Ja ne painitaidot...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän