Tänään viedään kierrätykseen iso peräkärryllinen tavaraa. Kyllä tuli tilaa mutta jäljellä on vielä
Vaatetta on vielä ainakin liikaa vaikka aika paljon on hävitetty. Jotain keittiö/lasitavaraa voisi myös karsia.
Kommentit (13)
Me olemme vieneet jo kolme peräkärryllistä ihan roskiin. Siis kierrätykseen, mutta puhdasta roskaa on. Ei mitään järkevää. Ja 10 kärryllistä jäljellä. Äidin jäämistöstä.
Minä soitin puhelun pelastusarmejaan, ilmasiksi hakivat kunoliset tarpetomat materialit kuolinpesästä,Kuulin sitten jälken päin työtömien ry mymälät Helsinki samalla periatella otaa materialia kodeista vastaan.Jopa risat laiteet,polkupyörät ymm.No mulla ei ajkortia,ehkä siksi etsin noita liikeitä jotka ilmasiksi noutaa koti?
Markkinatalous ja ihmisen tavaranhimo tekevät yhdessä pahaa jälkeä. Kierrätys ei muuta kokonaiskuvaa. Talousjärjestelmä on läpimätä ja pitää uusia, ennen kuin meillä on loppuun kalittu planeetta.
Sitä en ymmärrä kun rahdataan arvokkaat metalliromut ilmaiseksi hyötykäyttöasemalle sen sijaan että veisivät ne metalliromua kerääville firmoille jotka maksaakin niistä jotain. Varmaan näin ne hyötykäyttöasematkin tekee, ottaa ilmaiseksi pöljiltä raudat ja vie myytäväksi.
miten 1 peräkärrillinen näkyy missään, me vietiin ulkovarastosta metallia 3 kärrillistä eikä näy missään
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä kun rahdataan arvokkaat metalliromut ilmaiseksi hyötykäyttöasemalle sen sijaan että veisivät ne metalliromua kerääville firmoille jotka maksaakin niistä jotain. Varmaan näin ne hyötykäyttöasematkin tekee, ottaa ilmaiseksi pöljiltä raudat ja vie myytäväksi.
Sitä metallia pitäisi olla tonnikalalla, jos meinaa saada jotakin.
Vierailija kirjoitti:
niinhän se menee... ja niistä lavoista ja laatikoista joihin saa viedä, niin jotkut käy keräämässä ja vie romukauppaan josta saavat niistä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä metallia pitäisi olla tonnikalalla, jos meinaa saada jotakin.
Rautaa ei ehkä kannata mutta messinki ja kupari n. 4 euroa kilo erään romufirman hinnastolla.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä on niin paljon
Sitä vaan kertyy. Lisäksi kahden kuolinpesän tyhjennys joku vuosi sitten toi nurkkiin tavaraa. Ap
Itse en hamstraa tavaraa. Nytkin varastossa vain muutama laatikko ja polkupyörä + varapatjat. Mutta tätä kannattaa miettiäjos muuttaa usein, että samalla karsii tavaraa.
Hyvä te! Itsekin olen karsinut paljon tavaraa kotoa. Kirpparilla myin säkkikaupalla. Vielä olisi täälläkin varaa vähentää.